شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
&
Princess_miro;10997604:
تصبحوا على الف خير


وانتى من اهلة:072:
B
توتا ابعت العنوان على ايه؟؟؟؟
ا
السلام عليكم ازيكم يا بناااااااااااااااااااااااااااااااات
ب
صباااااااح الخير يا حلوين :083:
m
صباح الخيييييييييير
مين اللى مختفى ؟
ب
يااااااااااه ده انا اول مشاركة ليا كنت عاملاها من يومين صفحة 63 :047: حلو حلو الصفحات بتجري ومش ملاحقة ههههههههههههههه هتحول قريب
في هنا بنانيت عارفني بس في مش عارفني ولا عارفاهم تبعا تبعا :025:

انا نور من اسكندرية 25 سنة ومقري فاتحتي وإن شاء الله شبكتي شهر 7 وسنتين هتجوز ان شاء الله ده بيقولو كده يعني الله اعلم بقى حاسة هاخلل :085:


دموع الملائكه;10980568:
ازيك يانور وصباح الفل ياعسل :025:فيه بتاع الحوامل والامهات لكن ده للشات عموما ياقمر وكله شات:085::085:

الحمد لله يا قمر انتي هنااااااااااااا اهو مش تقولي لاختك الغلبانة بدل ما هي غطسانة في المطبخ والبصل والتوم هناك ههههههههههههه
انا شوفت بتاع الحوامل من شوية قريت صفحات كتيرة بصراحة ربنا يكتب عليا واروووووووووووح الشات ده نفسي ابقى ماما :040:


الحب هو الحياة;10983714:
اهلا يانور وملائكة منورين
فيه شات الحوامل وده شات للانسات وهما جم هنا عملوا زيارة وحس للمكان

اهلا بيكي يا عسووووووولة عاملة ايه يا توتا؟؟؟
يارب على طول منورين المكان وماكونش جيت اطفش الناس :040:
C
pussy22;10997356:
اصل وايت انجل بتقوللى ان اسمى معناه حاجة وحشة بالانجليش و انا مكنتش اعرف اهئ اهئ يافضحتى
اختارولى بقى اسم جديد


white angel 85;10997384:
هههههههههههههههههههههه انتي كمان واخدة بالك ياباردة من زمان طب ما قلتلهاش ليه :093::093::093::093::093::093::093:


:085::085::085::085::085::085::085: وانا كمان كنت عارفة زي ميرو وتوتا، بس مقولتش عشان مكبرش الموضوع، وكمان عشان عارفة ان فيه ناس كتير مش بيبقي قصدهم ومش عارفين معناه اصلا وبيكتوا بوسي كده حسب نطقهم ليها ومنهم واحدة صاحبتي، بس كل ما تيجي تكتبه في حتة ممكن ولاد يشوفوها اقولها بلاش كده خليها بحروف مختلفة.
C
Princess_miro;10993402:
ايه دددددددددددددده و انا كمان دحنا طلعنا زى بعض اهووووووووووو:086: يالا هدنة بقى

:093::093::093::093::093: بجد والله نفس اليوم يا محاسن الصدف، حلوة هدنة دي ايوة كده خليكي عاقلة وامورة كده، كده بحبك بقي :085::085::085::085::072::072::072:
s
كتكت عملتى اية طمنينى ؟؟؟؟؟؟
d
صباح الخيييييييييير

قمت الصبح على الترجيع جامد جدا لدرج ان زوري اتجرح و بقيت برجع عصارة المعدة عادي كده و لا ايه و مش قادرة آكل أي حاجة مع اني جعانة اويييييييي
d
كتكت احسبيلي كده انا حامل في أد إيه انا النهاردة هروح لدكتورة تانية عشان اطمن بردو انا أول يوم في آخر بريود 16-11 و هيا بتجيلي كل 30 يوم
d
هوا محدش هنا و لا ايه
s
دندونة متقلقيش دة عادى جدا انتى بدأتى فى الشهر التانى و الاعراض دى بتاعته بس كلى و رجعى متسيبيش نفسك من غير اكل
z
صباح الخير عل كل المصحصحين النِشيطين
ق
صباح الخير علي الحلوين المكلبظين
z
سلامتك يادندون انتي شكلك دخلتي فترة الوحم الله يعينك
C
dandona we bas;10999177:
كتكت احسبيلي كده انا حامل في أد إيه انا النهاردة هروح لدكتورة تانية عشان اطمن بردو انا أول يوم في آخر بريود 16-11 و هيا بتجيلي كل 30 يوم


صباح الخير يا دندن، بصي كل يوم 23 في الشهر ده يبقي بداية لشهرك الجديد في الحمل، يبقي انتي دلوقتي شهر ونص بالظبط وبدأتي النهاردة في الاسبوع التالت من الشهر التاني
C
zozokah;10999244:
صباح الخير عل كل المصحصحين النِشيطين


قطة اخر الليل;10999255:
صباح الخير علي الحلوين المكلبظين


صباح الفل يا قمرات
d
كتكوتة ازاي شهر و نص و ازاي بدأت في الاسبوع الثالث في الشهر الثاني مش فاهمة طيب امال الدكتور ده بيقولي اني خمس اسابيع ليه انا هتجنن بجد

تتوقعوا ممكن يكون التلقيح حصل متأخر
d
صباح الخير على كل القمرات الحلويييييييييين
X