الحمد لله
بس سبحان الله امبارح جالى احساس قوى جدا انى هولد والله العظيم وكنت خايفه اوى الحمد لله
شات بنات مصر لشهر محرم1431
ص
06-01-2010 | 12:06 PM
ب
06-01-2010 | 12:07 PM
ياااااارب ياايمان
لكن مش هزعل والله يابنات لو ولدت قيصرى
هبقى متاكدة وعارفا ان ربنا عملى الخير الحمد لله
لكن مش هزعل والله يابنات لو ولدت قيصرى
هبقى متاكدة وعارفا ان ربنا عملى الخير الحمد لله
ب
06-01-2010 | 12:07 PM
ازيك ياايمان عاملة اية
وبودى وعبد الله عاملين اية مع بعض ؟ ومع معاكى؟
مامتك لسة موجودة معاكى
وبودى وعبد الله عاملين اية مع بعض ؟ ومع معاكى؟
مامتك لسة موجودة معاكى
C
06-01-2010 | 12:09 PM
صوت العيون;11000249:
الحمد لله
بس سبحان الله امبارح جالى احساس قوى جدا انى هولد والله العظيم وكنت خايفه اوى الحمد لله
لا يا شيخة متقوليش كده، ان شاء الله تكملي للأخر وتبقي كويسة انتي والبيبي
د
06-01-2010 | 12:09 PM
الحمد لله طبعا ربنا بيكتبلنا الخير اه ماما هتمشي كمان اسبوعين عاااااااااااااااااااااااااا
والعيال ربنا يهدييييييييي يارب انا مسميه عبد الله عم عيوطه هههههههههههههههههه
والعيال ربنا يهدييييييييي يارب انا مسميه عبد الله عم عيوطه هههههههههههههههههه
ط
06-01-2010 | 12:09 PM
ازيك يا مورو عامله ايه
مش عارفه ليه انا كمان عندى احساس انى هولد بدرى يابنات
مش عارفه ليه انا كمان عندى احساس انى هولد بدرى يابنات
d
06-01-2010 | 12:10 PM
ازيك يا مورو يا قمراية عاملة ايه النهاردة
ب
06-01-2010 | 12:11 PM
هههههههه لية كدة ياايمان
طب بودى بيتعامل معاة ازاىى؟؟؟؟؟
امبارح جبت عصير لبتول وقولتلها دة من النونو وكانت مبسوطة اوى ومصدقة
ههههههههههههههههههه
طب بودى بيتعامل معاة ازاىى؟؟؟؟؟
امبارح جبت عصير لبتول وقولتلها دة من النونو وكانت مبسوطة اوى ومصدقة
ههههههههههههههههههه
ط
06-01-2010 | 12:12 PM
الحمد لله طبعا ربنا بيكتبلنا الخير اه ماما هتمشي كمان اسبوعين عاااااااااااااااااااااااااا
والعيال ربنا يهدييييييييي يارب انا مسميه عبد الله عم عيوطه هههههههههههههههههه
ازيك ياايمى عامله ايه وازى الاولالالالالالالالاد حلوة الاولاد دى وعبدالله طالع شبه مين بقى معلشى طنط هتسيبك منتى جايه مصر بقى ان شاء الله؟هاتيجى امتى صحيح
*
06-01-2010 | 12:13 PM
بناتى حياتى;11000215:
عند محمد السعيد يا طماطم قصد؟
لو هو انا ممكن اديلك رقم المستشفى تسالى الريسبشن لانى معرفش
بيبو المستشفى دى ف المنصورة اسمها حواء ف حى اسمة توريل
اهااا
ربنا يقومك بالسلامة ان شاء الله وانا وكل البنات يااااارب
ص
06-01-2010 | 12:14 PM
والله دا الاحساس الى جالى
ودلوقتى عيط كتير جدا الحمد لله
ودماغى هتفرقع الحمد لله
ودمى محروق
ودلوقتى عيط كتير جدا الحمد لله
ودماغى هتفرقع الحمد لله
ودمى محروق
د
06-01-2010 | 12:15 PM
بودي والحمد لله بيدي عبد الله براس ويقولي بلعب معاه
انا نازله مصر باذن الله في الصيف شهر 7 كده
عبد الله نسخه من بابااااااااااااه
انا نازله مصر باذن الله في الصيف شهر 7 كده
عبد الله نسخه من بابااااااااااااه
*
06-01-2010 | 12:15 PM
ليه كده يا مورو مالك يا حبيبتى فى ايه؟
C
06-01-2010 | 12:15 PM
بناتى حياتى;11000290:
هههههههه لية كدة ياايمان
طب بودى بيتعامل معاة ازاىى؟؟؟؟؟
امبارح جبت عصير لبتول وقولتلها دة من النونو وكانت مبسوطة اوى ومصدقة
ههههههههههههههههههه
اختي كانت بتعمل الحركات دي بس بعد ما ولدت، يعني اول يوم مثلا وهي راجعة البيت من المستشفي لازم تبقي جايبة حاجة حلوة وحطاها في لفة البيبي كده، عشان لما تيجي تقول للبيبي الاكبر يصدق ويشوف بعينه ويتبسط من اخوه او اخته ومش يضايقها وكل فترة كده تعمل كده بردو
ص
06-01-2010 | 12:16 PM
والله هطق من امبارح
d
06-01-2010 | 12:17 PM
من ايه بس يا مورو اتكلمي عشان ترتاحي
ط
06-01-2010 | 12:19 PM
بودي والحمد لله بيدي عبد الله براس ويقولي بلعب معاه
انا نازله مصر باذن الله في الصيف شهر 7 كده
عبد الله نسخه من بابااااااااااااه
هههههههههههه خدى بالك مش عاوزة اقولك بن اخت جوزى عمل ايه فى اخووووووة تيجى بالسلامه ان شاء الله يا ايمى
ص
06-01-2010 | 12:23 PM
جوزى بيكدب عليا
ب
06-01-2010 | 12:26 PM
ههههههههههههههه م علش ياايمان
مانا عاملة حسابى ع كدة ان شاء الله يا كتكوتة
انا جبت لعبة لبتول وقولت مش هدهلها الا وانا راجعة ان شاء الله من المستشفى
عشان تصدق وتشوف بعينها فعلا ههههههههههه
مانا عاملة حسابى ع كدة ان شاء الله يا كتكوتة
انا جبت لعبة لبتول وقولت مش هدهلها الا وانا راجعة ان شاء الله من المستشفى
عشان تصدق وتشوف بعينها فعلا ههههههههههه
ط
06-01-2010 | 12:26 PM
طب اتاكدتى يا مورو ماجايز تكونى ظلماه