شفتها يابيبو لما كتبتى اسامى العيله كلها
دندن اختى قالتلى عليه بس للاسف انا بحس ان مريم اسم كريستيان اكتر من انه مسلم
بحسه كده اسم مزيييت ههههههه مع الاعتزار لاختنا الجميله مشمش ههههههههه
وكمان قالتلى على رقيه بس مشس عجب جوزى
تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
y
27-09-2009 | 02:02 PM
أ
27-09-2009 | 02:05 PM
,؛.انا كلام دندونه مش بيظهرلى يا يميم على فكره مش شايفه غيرك انتى ورشا وبس فى حد تانى بيتكلم؟؟؟؟
,؛.حلو فرح يا يميم بس مش بحبه انا بس هفكرلك فى اسامى تانيه
,؛.حلو فرح يا يميم بس مش بحبه انا بس هفكرلك فى اسامى تانيه
y
27-09-2009 | 02:06 PM
احنا عندنا في العيله
االبنات :
زينة -سلمى - شهد -روان - حبيبه - ملك - جودي - نهى - نانيس
الولاد :
احمد - عمر - شريف -يوسف - عمرو - شادي -
هو في تانى بس انا في ناس واقعه منى ومش فاكرهام هههههه
االبنات :
زينة -سلمى - شهد -روان - حبيبه - ملك - جودي - نهى - نانيس
الولاد :
احمد - عمر - شريف -يوسف - عمرو - شادي -
هو في تانى بس انا في ناس واقعه منى ومش فاكرهام هههههه
y
27-09-2009 | 02:06 PM
انا بيظهرلى كلام بسبس وبيبو اللى قصه كبيره ودندونه ورشا
y
27-09-2009 | 02:08 PM
الموضوع حالياً: 7 (7 عضو و 0 ضيف) yomizo, قصة كبيرة, DodyCat, كوباية مايه+, dandona we bas+, smily547, roshy&hany
بس مش عارفه ازا كل الكلام بيطلع ولا لا
انا برد على اللى بشوفه
بس مش عارفه ازا كل الكلام بيطلع ولا لا
انا برد على اللى بشوفه
أ
27-09-2009 | 02:08 PM
,؛.ايه رأك يا يميم فى ودَّة
,؛.دا اسم بنت عم النبى صلى الله عليه وسلم
,؛.دا اسم بنت عم النبى صلى الله عليه وسلم
أ
27-09-2009 | 02:09 PM
,؛.لا بيبو كلامها مش بيظهرلى
أ
27-09-2009 | 02:10 PM
فى كمان رفيدة
y
27-09-2009 | 02:12 PM
ها في كلام جديدج ولا لا
y
27-09-2009 | 02:13 PM
بسبس انا مش عاوزة اسامى جديده ولا غريبه ولا معقده ولا لما الواحد يسمعها يقولى ايه ده يعنى ايه ولا ده من ايه وانت كلتى حاجه بايظه ولا سحليه عدت عليكى وانت نايمه صحيتي لاقيتى الاسم كده والكلام المهيبر ده
أ
27-09-2009 | 02:16 PM
,؛.ايه التعليقات السخيفه دى يا يميم دانا اللى يقولى كدا اعلقه والمصحف وانت مال اهلك يعنى مش فاهمه ما اسميها اللى اسميه ان شالله امشيها من غير اسم محدش له حاجه عندى
ق
27-09-2009 | 02:16 PM
طيب نروح الشات العادى بتاع بنات مصر؟
d
27-09-2009 | 02:17 PM
طيب سمي فرح او ماهيتاب
L
27-09-2009 | 02:17 PM
يميم فى أسم رغداء
مين شايف كلامى
مين شايف كلامى
d
27-09-2009 | 02:18 PM
تعالوا نروح الشات احسن هنا بايز فعلا
r
27-09-2009 | 02:18 PM
انا مش فاهمة حاجة كيك ايه وبيبو مين مش شايفة حاجة عااااااااااااااااااااااااااااااااااا
افتحوا موضوع جديد :(
افتحوا موضوع جديد :(
L
27-09-2009 | 02:18 PM
:21_133:المنتدى بأه تحفة مهيس على الاخر
أ
27-09-2009 | 02:18 PM
,؛.فى حد اتكلم غير يميم؟؟؟
d
27-09-2009 | 02:19 PM
رغدة حلو اوي كمان يا يميم شوفيها و مش متكرر عندكو في العيلة خالص
أ
27-09-2009 | 02:19 PM
,؛.انا شوفت كلام دندونه وشوفت كلام سيمو ورشا اهو كمان