تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
L
27-09-2009 | 12:28 PM
هو المنتدى بايظ ولا ايه ؟
L
27-09-2009 | 12:30 PM
انا بكتب ردود مش بتبان
د
27-09-2009 | 12:31 PM
لا حول ولا قوه الا بالله
L
27-09-2009 | 12:33 PM
وحشتونى بجد قوى انا كنت عند ماما عشان فتحة أخوييا والحمد لله اليوم عدى على خير وكان ظريف قوى بس انا ملحقتش أشترى طقم جديد لأنى كنت عيانه اول 4 ايام العيد وسخنه وخسيت قوى ووشى كان خاسس جدا الحمد لله والله كنت حاسه هيجرالى حاجه وحشه
لبست فستان حمل ابيض فى أسود وعملت لفة طرحة ظريفه زى بتاعة منى عبد الغنى كده والناس أصلا أول مرة يشفونى وكنت أمورة الحمد لله
لبست فستان حمل ابيض فى أسود وعملت لفة طرحة ظريفه زى بتاعة منى عبد الغنى كده والناس أصلا أول مرة يشفونى وكنت أمورة الحمد لله
L
27-09-2009 | 12:34 PM
هدى كنتى بتقولى مش متخيله ان ممكن يكون فى طلاق بعد عشرة سنين
انا بابايا ومامتى أطلقو بعد 32 سنه جواز عادى بقى
انا بابايا ومامتى أطلقو بعد 32 سنه جواز عادى بقى
د
27-09-2009 | 12:36 PM
يانااااااااااااااااس حد ينجدناااااااااااااااااااااااا
L
27-09-2009 | 12:36 PM
عايزة أخد رأيكو فى حاجه انا بابايا محجوز فى المستشفى ينفع أروح أزوره
أصل جوزى واخواتى مش راضين بيقولولى عشان معنديش مناعه بلاش أروح مستشفيات ايه رأيكم؟
أصل جوزى واخواتى مش راضين بيقولولى عشان معنديش مناعه بلاش أروح مستشفيات ايه رأيكم؟
d
27-09-2009 | 12:36 PM
و انا كذلك بردو
d
27-09-2009 | 12:37 PM
يا بنات حد هنا
د
27-09-2009 | 12:39 PM
ق
27-09-2009 | 12:46 PM
يتصفح الموضوع حالياً: 5 (5 عضو و 0 ضيف) قصة كبيرة, كوباية مايه, smily547, dandona we bas+, garfeild
d
27-09-2009 | 12:47 PM
حد هنا
د
27-09-2009 | 12:49 PM
والله ده تهريج
أ
27-09-2009 | 12:49 PM
,؛.صباح الخير يا قمرات فى حد ولا اروح العب بعيد؟
d
27-09-2009 | 12:50 PM
احنا كلنا هنا
د
27-09-2009 | 12:51 PM
بسبس ازيك معرفش ماله الموضوع ده بيخرف
أ
27-09-2009 | 12:59 PM
,؛.بيخرف ليه يا ايمى ماهو حلو اهو
L
27-09-2009 | 01:01 PM
ايه ده انا كتبت مشاركات كتير كلها أختفت
L
27-09-2009 | 01:03 PM
بسبس أزيك
d
27-09-2009 | 01:04 PM
محدش كلامه بيظهر غيركو انتو بس