تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )
d
27-09-2009 | 01:04 PM
يا بنات حد شايف كلامي
أ
27-09-2009 | 01:08 PM
,؛.هو الكل نايم ولا ايه؟؟؟
أ
27-09-2009 | 01:13 PM
,؛.طيب يلا اللى هتيجى هتاكل معايا انجليش كيك لسه مطلعاها من الفرن وسخنه مقلكوش بقى يلا مين هيجى؟؟؟
L
27-09-2009 | 01:16 PM
انتو شايفين مشاركاتى ولا لأ
d
27-09-2009 | 01:25 PM
انا موجودة يا قمرات
أ
27-09-2009 | 01:25 PM
,؛.ايه دا هو المشاركات بتاعتكوا مش بتبان ليه؟؟؟,ظ؛.
أ
27-09-2009 | 01:26 PM
,؛.ازيك يا دندونه الحقى مش كل المشاركات بتبان,ظ؛.
d
27-09-2009 | 01:29 PM
ايوه يا بسبس شفتي
r
27-09-2009 | 01:32 PM
صباح الخير مش عارفة ليه الموضوع معلق معايا انا تخنقت كل شوية يقولى ان فيه ايرور فى الصفحة عاااااااااااااااااااااااااا
y
27-09-2009 | 01:33 PM
هاموت واعرف اشمعنى الموضوع ده اللى مضروب ومش بيرضى يفتح على اخر صفحه
ازيك يادودى عامله ايه النهارده يارب تكونى احسن
البت ماري كانت بتسال عليكى امبترح
ازيك يادودى عامله ايه النهارده يارب تكونى احسن
البت ماري كانت بتسال عليكى امبترح
أ
27-09-2009 | 01:35 PM
,؛.يا جماعه هفتح موضوع جديد لغايه لما الموضوع دا يتصلح ايه رأيكو؟؟ يارب حد يشوفها
ق
27-09-2009 | 01:36 PM
انا برد ومش بلاقى مشاركاتى
r
27-09-2009 | 01:37 PM
يابنات شوفتوا اخر مشكلة ظاهرة فى الموقع المفروض الرد بيبان فى الصفحة 99 وبيقولى ان اخر صفحة هى رقم 189 يعنى ازاى انا مش فاهمة هى اخر صفحة عندكم رقم 99 ولا 189 وكلامى بيظهر ولا ايه ؟؟
d
27-09-2009 | 01:40 PM
كلامك ظاهر يا قمراية
ق
27-09-2009 | 01:40 PM
انا بعت يا جماعة للمشرفة بس بتقولى ان بيفتح معاها عادى..
أ
27-09-2009 | 01:41 PM
,؛.روشا انا شايفه كلامك بس مش كله بيظهر يارب المشكله دى تتحل بجد يا اما نفتح تجمع جديد وحد من المشرفين يقفلنا الجزء البايظ دا,
y
27-09-2009 | 01:43 PM
اللى بيقرا الكلارم بتاعنا
الموضوع بيفتح على اول صفحه بس وتكتبي الرد يبان في اخر صفحه
ومش كل الكلام بيبان
الموضوع بيفتح على اول صفحه بس وتكتبي الرد يبان في اخر صفحه
ومش كل الكلام بيبان
أ
27-09-2009 | 01:45 PM
,؛.انا بيفتح عندى كل الصفحات بس فيها مشاركاتى انا وبس هههههههههه,
y
27-09-2009 | 01:46 PM
ماهو المفروض قبل التهنيجهدى يارشا الموضوع فعلا يبقى في ص 189
بس بعد الهبل ده هو معلق من امبارح على انه في ص99
بس بعد الهبل ده هو معلق من امبارح على انه في ص99
أ
27-09-2009 | 01:47 PM
,؛.انا مشاركات يميم ورشا بتظهرلى يلا يا مسهل ياريت لو شايفين مشاركاتى تقولولى,