تجمع وتجهيزات ورغي حوامل مصر لشهر شوال 1430( عيد الفطر المبارك )

yomizo 20-09-2009 1,950 رد 111,080 مشاهدة
y
لا انا بيفتح معايا لما بفتحه من الاول خالص وارد يروح معايا بقى للاخر لكن افتحه على الاخر يستهبل ويستموت فيها

ماعلينا المهم ان احنا شايفين كلام بعض دلوقتى

او اقولكم قولوا لاي مشرفه لو في حد دلوقتى اون لاين يقفل ده ويفتح لنا واحد تناانى بس يكون عتبته مرتاحه عشان الحوانل عرفوا يدخلوا كويس خصوصا ذوات الرجول المسلوخه هههههههههههههه
y
يابسس انا شايفه كلام الكل بس هو لخبطه الصفحات اللى علانتى

يللا ياحلوين بقى فكروا معايا في اسم لتوتى دى عشان اانا طلعت مش هاضمه اسم سلمى ده خاااااااااااااااااااااااااااااالص
y
حالياً: 6 (6 عضو و 0 ضيف) ‏yomizo, ‏lifedrop, ‏كوباية مايه+, ‏roshy&hany, ‏DodyCat, ‏قصة كبيرة
r
خلاص اكتبوا رد دلوقتى فى الموضوع بان التجمع ده بايظ واطلبوا من المشرفين انهم يقفلوه وافتحوا جزء جديد وحطوا اللينك هنا واطلبوا من كل البنات اللى تدخل ماتكتبش رد وتدخل على اللينك بتاع الموضوع الجديد

ايه رايكم
d
شايفين كلامي و لا لأ
y
بس لما بعمل رفرش او اروح الصفحات اللى ورا وارجع ارد بيكتبلي انه الصفحات ماشيه صح واحنا حاليا اهو بقينا في ص 100

البت دندونه بقى انا دخلت عشان اشوف هى راده ايه مش لاقيه الرد بتاعها خاااالص لحد دلوقتى هههههههههه
أ
,؛.بالعكس يا يميم والله انا عاجبنى اسم سلمى جداااااااااا بس عندك اسم تسنيم وعندك لوجين وعندك جنه وعندك ميار وعندك ميساء وعندك مى وعندك مياده وعندك ميريندا
أ
,؛.انا كلام رشا ودندونه ويميم دلوقتى بيظهرلى والمشرفه كانت هنا من شويه وشكلها هى اللى صلحته تعالوا نكتب شويه ولو بردو فضلت المشكله يبقى نبعت للاداره,
أ
,؛.يا خسارة الكيكه اللى عملتهالكم الصبح,
d
انتو شايفين كلامي طمنوني
y
ماشي يا بسبس انت ورشا
ق
كلامى بيظهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انا مش بشوف كلامى
r
انا بحب اسم ملك وشهد وحبيبة وجنى
y
ليه بس هاتى حتهانا مستنياها من امبارح يا بسبسب اوعى تشفطيها لوحدك هههههههههههههه

بس مش عاجبنى اناولا اسم من دول
انا عاجبنى نور وعالية وليلى والحمد لله جوزى شركهملى كلهم وعاوز سلمى وبس وابوه عاوز كده كمان واهله يعنى ال يهع كان ابوه زماااان عاوز يسمى بنته سلمى ومراته سميته ا ساره فعاوز بقى يطلع الاسم فيا انا والولد برده يسموه على اسم ابنهم وانا في الملغي خالص
طب ليه كده بقى

بس بجد حاولت اعصر على نفسي لمونه واتقبل سلمى ومش قدرت وكل مااقول لحد من القريبين منى بيقولى سلمى لا شوفي حاجه تانيه برده

طب ايه رايك مفي فرح
يعنى تلات حروف برده زى ملك وظريف :)
y
وبعدين كمان كان نفسي في اسم مش موجود عندنا في العيله
اصل العيله ماشاء الله العيال فيها كتير اوى على كل لون يابتسته :)

بيبو انا شايفه كلامك ياقمرايه
d
مريم حلو اوي
أ
,؛.كدا حلو اهو بيظهر صح ولا ايه؟؟؟
d
انتو شايفين كلامي و لا لأ
y
ها رايكم ايييييييه في فرررح
ق
انا مش شايفة كلامى

يميم ابن عمتى لسة مخلف بنت من يومين سماها فرح.. واختها اسمها فريدة :D

انا حطتلكم اسماء من كام يوم مش عارفة شوفتوها ولا لأ
X