عادي
أنا فضلت كده لحد نص السادس ولا حاجة
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
أ
18-09-2009 | 07:00 PM
ع
18-09-2009 | 07:16 PM
ازيكم خلصتو فطار ولا لسه
أ
18-09-2009 | 07:22 PM
أنا خلصت بس هروح لسة أصلي وأجيب أكل للولي
ع
18-09-2009 | 07:23 PM
انا تعبانه اوي من الصبح وبطني وجعاني وشكلي اكلت حاجه مش تمام لان كل البيت كده
أ
18-09-2009 | 07:41 PM
أنا جيت
أ
18-09-2009 | 07:42 PM
شفاكي الله وعافاكي يا هبة
قضوها بقى أنتينال ولا حاجة
انتي جوزك دكتور ايه أصلا؟؟
قضوها بقى أنتينال ولا حاجة
انتي جوزك دكتور ايه أصلا؟؟
ع
18-09-2009 | 07:46 PM
دكتور باطنه ما انا مش بكلمه غير لما هو يتصل
ومحنا مقضينها فلاجيل وانتينال
ومحنا مقضينها فلاجيل وانتينال
c
18-09-2009 | 08:13 PM
hoba555;10289916:
انا تعبانه اوي من الصبح وبطني وجعاني وشكلي اكلت حاجه مش تمام لان كل البيت كده
الف سلامه يا هوبا :)
طبعا عمرى مهقرا 100 صفحه يا رغايين
يارب تكون بخير انتم ونوناتكم
ندى روحتى للدكتوره وله حاجه يارب تكونى بخير
ع
18-09-2009 | 08:16 PM
الله يسلمك يا نوسه ها انتي وصلتي للشهر الكام
يارب تكوني بخير
يارب تكوني بخير
s
18-09-2009 | 08:19 PM
ازيكم يا بنات
الف سلامه عليكي يا هوبا انت كلتوا ايه من بره
الف سلامه عليكي يا هوبا انت كلتوا ايه من بره
&
18-09-2009 | 08:20 PM
الف سلامة عليكى يا هوبااااااااااااااا
انوس.... البامبرز اللى كنت منزلة صورته كان فى عرض فى مترو شوفيه على الموقع بتاعه
وبالنسبة للدكتوووورة ... روحتلها من كام يوم لاقت ضغطى عااااالى وانا اصلا طبيعتى ضغطى واطى...
فمرضتش تدينى دوا ... قالتلى ظبطى اكلك وقللى الملح جاااااامد والحراق والحاجات دى وتعاليلى كمان يومين....
روحتلها امبااااااااارح قالتلى الضغط نزل شوية بس حافظى على قد ما تقدرى على اكلك وقللى الملح واشربى كركديه واروحلها كل اسبووووع ....
وقالتلى كمان اسبوعين حتكشف عليا من تحت عشان تشوف حاولد ازاااااى....
قربت يا انوس ...مش كدة؟؟؟
انوس.... البامبرز اللى كنت منزلة صورته كان فى عرض فى مترو شوفيه على الموقع بتاعه
وبالنسبة للدكتوووورة ... روحتلها من كام يوم لاقت ضغطى عااااالى وانا اصلا طبيعتى ضغطى واطى...
فمرضتش تدينى دوا ... قالتلى ظبطى اكلك وقللى الملح جاااااامد والحراق والحاجات دى وتعاليلى كمان يومين....
روحتلها امبااااااااارح قالتلى الضغط نزل شوية بس حافظى على قد ما تقدرى على اكلك وقللى الملح واشربى كركديه واروحلها كل اسبووووع ....
وقالتلى كمان اسبوعين حتكشف عليا من تحت عشان تشوف حاولد ازاااااى....
قربت يا انوس ...مش كدة؟؟؟
ع
18-09-2009 | 08:22 PM
لا مكلناش من بره مش عارفه فيه ايه الحمد لله ندي مجرلهاش حاجه
الحمد لله علي كل حال
بس شاكه في الخشاف لانه كان ساقع اوي ومسكر
الحمد لله علي كل حال
بس شاكه في الخشاف لانه كان ساقع اوي ومسكر
s
18-09-2009 | 08:23 PM
ممكن خدتوا برد من الحاجه الساقعه علي معدتكوا
ع
18-09-2009 | 08:26 PM
الله يسلمك يا نودي
خلاص يا قمر قربت ربنا يقومك بالسلامه متقلقيش ربنا بيدي للست قوه سبحان الله مش عارفه بتجبها منين
انا لما كنت بولد الدكتور وانا في مرحله الطلق الكتور بيولي ايه ده دي راس البيبي والشعر اهه ظهر
انتي مش حاسه
اقله لا مش حاسه يقولي ازي اقله والله ما حاسه
كل اللي حاسه بيه الانقباضات وكان مستغرب اوي
سبحان الله ربنا بيسهل للست وعليكي بقا بالدعاء وقرايه القران
وكمان سمعت ان اللي تقري سوره يوسف اثناء الحمل ابيبي بتاعها بيقي حلو مش عارفه بصراحه بس ده اللي سمعته
انا كنت ايما بقرا سوره مريم وانا حامل
خلاص يا قمر قربت ربنا يقومك بالسلامه متقلقيش ربنا بيدي للست قوه سبحان الله مش عارفه بتجبها منين
انا لما كنت بولد الدكتور وانا في مرحله الطلق الكتور بيولي ايه ده دي راس البيبي والشعر اهه ظهر
انتي مش حاسه
اقله لا مش حاسه يقولي ازي اقله والله ما حاسه
كل اللي حاسه بيه الانقباضات وكان مستغرب اوي
سبحان الله ربنا بيسهل للست وعليكي بقا بالدعاء وقرايه القران
وكمان سمعت ان اللي تقري سوره يوسف اثناء الحمل ابيبي بتاعها بيقي حلو مش عارفه بصراحه بس ده اللي سمعته
انا كنت ايما بقرا سوره مريم وانا حامل
s
18-09-2009 | 08:27 PM
انا اول امبارح وامبارح تعبت جدا كانت بطني وجعاني ومش عارفه احدد الوجع خفت يكون حاجه لا سمح الله في البيبي فرحت للدكتور وعملي سونار وطمني ع البنوته
بس الباين انا الحليب بيعملي غازات في بطني وبيتعبني جدا
بس الباين انا الحليب بيعملي غازات في بطني وبيتعبني جدا
أ
18-09-2009 | 08:30 PM
أنا جيت
ندى هانت خلاص يا بنتي
يلا علشان ننقلك رسمي بقى للمكان الجديد
ندى هانت خلاص يا بنتي
يلا علشان ننقلك رسمي بقى للمكان الجديد
أ
18-09-2009 | 08:31 PM
هوبا انتي شلتي اللوب امتى؟؟
ع
18-09-2009 | 08:31 PM
سلامتك يا سمايلي طيب غيري نوع اللبن وشوفي
ع
18-09-2009 | 08:31 PM
شلته قبل ما جوزي يجي يعني من اسبوعين كده تقريبا
(
18-09-2009 | 08:33 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ازيكم يا حوامل
هوبا سلامتك يا قمر الف سلامك
انوسة ازيك يا حبيبتى اخبارك اية واخبار اناناسة اية استقريتى على الاسم هتسميها نور ولا غيرتى
ندى سلامتك يا قمر خالى باك من الضغط خلاص يا قمر هانت جدا انتى اللى عليكى الدور ان شاء الله تولدى بالسلامة حبيبتى ونطمن عليكى وعلى جورية
سمايل سلامتك يا فمر الحمد لله انك اطمنتى على البيبى
انا بئا عندى صداع وجمبى بيوجعنى ودايخة من الصبح والبنت ما شاء الله طالعة فوق خالص حاسة انها قاعدة تحت صدرى بالضبط مش عارفة اتنفس ولا حتى اوطى حاسة انى بنتحر بالبطئ ربنا يهديها وتنزل
ازيكم يا حوامل
هوبا سلامتك يا قمر الف سلامك
انوسة ازيك يا حبيبتى اخبارك اية واخبار اناناسة اية استقريتى على الاسم هتسميها نور ولا غيرتى
ندى سلامتك يا قمر خالى باك من الضغط خلاص يا قمر هانت جدا انتى اللى عليكى الدور ان شاء الله تولدى بالسلامة حبيبتى ونطمن عليكى وعلى جورية
سمايل سلامتك يا فمر الحمد لله انك اطمنتى على البيبى
انا بئا عندى صداع وجمبى بيوجعنى ودايخة من الصبح والبنت ما شاء الله طالعة فوق خالص حاسة انها قاعدة تحت صدرى بالضبط مش عارفة اتنفس ولا حتى اوطى حاسة انى بنتحر بالبطئ ربنا يهديها وتنزل