تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
b
18-09-2009 | 02:43 PM
انا كويسة الحمد لله نفسى اولد بقى و اطمن :)
m
18-09-2009 | 02:44 PM
هههههههههه نفسك تولدى وانتى لسه فى التانى امال يميم الغلبانه دى تقول ايه
b
18-09-2009 | 02:45 PM
انا دماغى عمالة تودى و تجيب من دلوقتى مش عارفة على التاسع هعمل ايه
m
18-09-2009 | 02:46 PM
يابت كبرى دماغك دى القطط بتولد ههههههه
ر
18-09-2009 | 02:47 PM
السلامو عليكم
برايت مبروك ع الحمل كده انتى هتولد معاي ف شهر مايو انشاء الله
يميم عملت ايه عند الدكتور و قاللك ايه
برايت مبروك ع الحمل كده انتى هتولد معاي ف شهر مايو انشاء الله
يميم عملت ايه عند الدكتور و قاللك ايه
m
18-09-2009 | 02:48 PM
اهلا روكا ازيك
b
18-09-2009 | 02:48 PM
اصلى انا كلت كبدة مرتين و انا حامل و مش عارفة و اللى يغيظ انى مش بحبها و بقالى سنين مكلتهاش بس قلت اغير فى رمضان
b
18-09-2009 | 02:49 PM
الله يبارك فيكى يا روكا ايوة انا هولد فى شهر 5 ان شاء الله
b
18-09-2009 | 02:50 PM
و بعدين يا مارى القطط بتولد بال 5 مع بعض لكن احنا لأ
b
18-09-2009 | 02:51 PM
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هكلم نفسى كتير؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m
18-09-2009 | 02:53 PM
ههههههههههههههههه انا عندى قطه والده قدام البيت عندى جايبه 5 فعلا وعنيهم ملونه وايه كيوت خالص كل يوم اقول لجوزى شوف هى جايبه 5 اشكال والوان وزى الفل وانا على حتت بت كل يوم عند الدكتور وتحاليل واشعات
b
18-09-2009 | 02:54 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ر
18-09-2009 | 02:55 PM
meshmesh_romio;10289232:
اهلا روكا ازيك
اازيك يامشمشه عامل ايه
باترى يابنات عاملين ايه ع الفطار
باترى يابنات عاملين ايه ع الفطار
b
18-09-2009 | 02:55 PM
انتى حامل فى بنت يا مارى؟
b
18-09-2009 | 02:57 PM
انا مليش نفس اعمل حاجة خالص زهقت من الطبخ غالبا هنجيب سمك من برة و خلاص
ر
18-09-2009 | 02:57 PM
ههههههههههههههههههههههههه عندكى حق يامشمشه والله
y
18-09-2009 | 02:58 PM
قوليلها ياختى والله امبارحح كنت بقول لجوزى على اد مانا تعبانه ومخنوقفه على اد ماهى كل ماكانت جوا احسن برده
y
18-09-2009 | 03:00 PM
ماري على فكره القطط لما تولد ادام بيت حد يبقى في خير حلو اوى جايلك في السكه
b
18-09-2009 | 03:02 PM
طيب انا هجيب قط و قطة احطهم ادام البيت و هما يتصرفوا بقى هههههههههههههههههههه
m
18-09-2009 | 03:05 PM
طب دى والده فى حوش البيت يا يميم يبقى الخير هيدخل انى شقه هههههههههههههههههه
اه انا حامل فى بنت ان شاء الله
اه انا حامل فى بنت ان شاء الله