تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
انا كويسة الحمد لله نفسى اولد بقى و اطمن :)
m
هههههههههه نفسك تولدى وانتى لسه فى التانى امال يميم الغلبانه دى تقول ايه
b
انا دماغى عمالة تودى و تجيب من دلوقتى مش عارفة على التاسع هعمل ايه
m
يابت كبرى دماغك دى القطط بتولد ههههههه
ر
السلامو عليكم
برايت مبروك ع الحمل كده انتى هتولد معاي ف شهر مايو انشاء الله
يميم عملت ايه عند الدكتور و قاللك ايه
m
اهلا روكا ازيك
b
اصلى انا كلت كبدة مرتين و انا حامل و مش عارفة و اللى يغيظ انى مش بحبها و بقالى سنين مكلتهاش بس قلت اغير فى رمضان
b
الله يبارك فيكى يا روكا ايوة انا هولد فى شهر 5 ان شاء الله
b
و بعدين يا مارى القطط بتولد بال 5 مع بعض لكن احنا لأ
b
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا هكلم نفسى كتير؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
m
ههههههههههههههههه انا عندى قطه والده قدام البيت عندى جايبه 5 فعلا وعنيهم ملونه وايه كيوت خالص كل يوم اقول لجوزى شوف هى جايبه 5 اشكال والوان وزى الفل وانا على حتت بت كل يوم عند الدكتور وتحاليل واشعات
b
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ر
meshmesh_romio;10289232:
اهلا روكا ازيك


اازيك يامشمشه عامل ايه
باترى يابنات عاملين ايه ع الفطار
b
انتى حامل فى بنت يا مارى؟
b
انا مليش نفس اعمل حاجة خالص زهقت من الطبخ غالبا هنجيب سمك من برة و خلاص
ر
ههههههههههههههههههههههههه عندكى حق يامشمشه والله
y
قوليلها ياختى والله امبارحح كنت بقول لجوزى على اد مانا تعبانه ومخنوقفه على اد ماهى كل ماكانت جوا احسن برده
y
ماري على فكره القطط لما تولد ادام بيت حد يبقى في خير حلو اوى جايلك في السكه
b
طيب انا هجيب قط و قطة احطهم ادام البيت و هما يتصرفوا بقى هههههههههههههههههههه
m
طب دى والده فى حوش البيت يا يميم يبقى الخير هيدخل انى شقه هههههههههههههههههه

اه انا حامل فى بنت ان شاء الله
X