kato;10290088:
انوسة ازيك يا حبيبتى اخبارك اية واخبار اناناسة اية استقريتى على الاسم هتسميها نور ولا غيرتى
انا بئا عندى صداع وجمبى بيوجعنى ودايخة من الصبح والبنت ما شاء الله طالعة فوق خالص حاسة انها قاعدة تحت صدرى بالضبط مش عارفة اتنفس ولا حتى اوطى حاسة انى بنتحر بالبطئ ربنا يهديها وتنزل
انا الحمد لله يا كاتو ربنا يكمل على خير يارب واناناسه شكلها طلعه رياضيه وشويه تلعب بوكس وساعات بتركب العجله بتعتها هههههههههههههه
اما الاسم لحد دلوقتى نور ربنا يسهل ويكون اخر اسم ان شاء الله
وانتى شدى حيلك خلاص هانت انسى الحاجات ديه انتى اكبر من كدا والحاجات ديه عادى بئا عشان هايدى هانم تكبر وتيجى بالسلامه ههههههههههههههههه :D
ومتقلقيش هى طالعه تستكشف المكان وهتزور كل الاماكن فوق وتحت وكل حته متقلقيش هههههههههههههههههه:D
bright bride;10290137:
هاللو ازيكم يا بنات
ازيك يا برايد الف مبروك على الحمل وربنا يكملك على خير
love_me_more307;10290139:
والله يا امه الله كنت لساا هقوووولها يمكن الالام دي من الحمل
مع انى بعد التجربه الشخصيه للحمل اكتشفت ان مفيش الام وهموت واعمل زي الحوامل الي بيتسلبطوا دووول
عادى يا لاف مش لزم تجيبلك الاعراض عشان تسلبطى على جوزك ده فرصه تخلصى تارك (6)
lifedrop;10290145:
ربنا يطمنك يا هوبا...انا ان بحاول مفكرش كتير فى موضوع الولادة دة....
ماشية بمبدأ...
متركزش عشااااااان متهيسش:D:D:D
:D:D:D:D:D (y)(y)(y)(y)(y)
smily547;10290203:
متشكره يا اناناسه لا لسه مستقريناش علي اسم بس انا عاجبني اسم تيماء و جنى
وياترى معنى تيماء ايه انا شيفه جنى احلى بس منتشر
bright bride;10290228:
هو ينفع انام على بطنى و لا غلط؟ اصلى مش بعرف انام الا على بطنى
على فكره يا برايد انتى لزم تقتنعى انك ددخلتى مرحله جديده فى حاجات انتى متعوده عليها هتبطليها وفى حاجات جديده هتتعودى عليها وكل ده عشان الامومه مش بالساهل وربنا يكملك على خير
انا معرفش اجابه سؤالك بس الاضمن انك متناميش اهو تعودى نفسك من دلوقتى عشان ممكن تخدى وقت عقبال ما تتعودى عالنوم الجديد لان لما بطنك تكبر طبعا مش هتعرفى
وربنا يكملك على خير يارب
صحيح اخبار هدى ايه حد شفها قريب