تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
طيب انا همشى بقى سلام
ص
استنى قوليلى امتى اخر بريود طيب
(
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

صباح الخير يا حوامل ازيكم يا قمرات

دودى سلامتك يا قمر الف سلامة وبعد الشر عليكى الحمد لله انك اطمنتى والف مبروك انتى عرفتنى نوع البيبى ربنا يخلهولك يارب

يميم ان شاء الله تدخلى ونطمن عليكى يا قمر وان شاء الله ان كانت ولادة ربنا يقومك بالسلامة يارب

سارة الف مبروك يا قمر ربنا يرزق حمل ثابت وسليم يارب وتقومى بالسلامة ونطمن عليكى يا قمر
ص
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ايه يا انسه اقصدكم يا مودام
نطيتى اسم مفيش ازيك حتى
وعمتا ازيك عامله ايه
(
صوت العيون;10285286:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته

ايه يا انسه اقصدكم يا مودام
نطيتى اسم مفيش ازيك حتى
وعمتا ازيك عامله ايه



يا خبر هو انا اقدر العتب على النظر ازيك يا قمر اية اخبارك اية يا مورو انتى يا قمر يكون ليك سلام مخصوص لوحدك هو انتى اى حد (f)
ص
الله يخليكى يا جميله
الحمد لله
r
مورو رديت عليكى تانى فى تجهيزات الحوامل رديت بالصور
ص
اه شفتها جزاك الله خير
كلك ذوق والله العظيم تسلمى فرحتينى والله
r
على ايه ياقمر احنا اخوات

انتى فى الشهر التالت مش كدة ؟
أ
CuTie KaTkOoTa;10284623:
عليه الصلاة والسلام،

تصدقي ان ماما عمالة تقولي هايدي وعاجبها اوي، وانا استغربتها جدااااااااااااااااااااا لما قالت كده لأن ماما ملهاش خالص في الاسامي دي ، ليها في السهل التقليدي وبس، انا بحب ديمة وجودي وجني وحنين و ايه كمان نستوني دلوقتي ده كنت عاملة ليستة تحفة بس الله يرحم الداتا اللي علي الهارد القديم بقي، المهم لمار ده بقي اللي داخل دماغي بشل فظيييييييييييييييع ومش عارفة اشيلهمنها، بس هو الناس اول مرة تسمعه مني ومستغربينه بس بيقعده يقولوه كده يجربوه يعني وبيعجبهم في الاخر.


على فكرة لمار يعني كلبة بالفارسي مش يعني مية الدهب :ss::ss:


yomizo;10284634:
واختارولى انا كمان مابين
رقية وسلمى وعالية


رقية أو سلمى




روشي انتي قدي ... لأ بس كنت عايزة أحسب ابتديتي تكوني الجيش بتاعك من امتى :):)
C
أمةالله;10285559:
على فكرة لمار يعني كلبة بالفارسي مش يعني مية الدهب :ss::ss:


بتهرجيييييييييييييييييييييييييي :confused::confused::confused::confused::confused: يععععععععع ياربي بقي بقي من لغة للغة يفرق المعني بالصورة البشعة دي، خلاص نشوف غيره وامري لله، شكرا يا جميلة وربنا يخليلك عبدلله
M
salam alikom ana dakhala mn el mobil asalm alikom
ع
ازيكم يا حوامل احباركم ايه
ام البراء ازيك يا جميل اخبارك واخبار البيبي الجميل اييييه
أ
CuTie KaTkOoTa;10285612:
بتهرجيييييييييييييييييييييييييي :confused::confused::confused::confused::confused: يععععععععع ياربي بقي بقي من لغة للغة يفرق المعني بالصورة البشعة دي، خلاص نشوف غيره وامري لله، شكرا يا جميلة وربنا يخليلك عبدلله


العفو يا قلبي هو على فكرة موضوع مية الدهب ده فتي أصلا ... أصلي حضرت نقاش عن معنى الاسم مرة على منتدى تاني فناس بتتكلم أصلا فرنساوي قالوا مش يعني مية دهب ولا حاجة الكلمة دي مش تبعنا ... بعد كده وواحدة زوجها بيدرس فارسي قال لها إنها يعني كلبة


UMM MOAZ;10285617:
salam alikom ana dakhala mn el mobil asalm alikom



وعليكو السلام ورحمة الله وبركاته

إزيك يا أم الرجال ... ومعاذ والبراء عاملين ايه؟؟
ر
ياهووووو فى حد هنا الظاهر كل بيطبخوا ماشى انا فاضيه بقى
C
روكا2010;10285635:
ياهووووو فى حد هنا الظاهر كل بيطبخوا ماشى انا فاضيه بقى


ازيك يا قمراية عاملة ايه، انا هنا معاكي بس كل شوية بقوم اتابع الاكل واجي.
(
neeevooo;10284078:
بنات نيقو ولدت بالسلامه وجابت احلى جوجو فالدنيا الساعه٣ الفجر ماشاء الله عليها فى ليله القدر
neeevooo;10284078:

ادعولها يا صحابات لانها تعبانه من العمليه شويه




بنوتات ازيكم
نيفو ولدت بالسلامة وجابت بنوتة بس دعواتكم عشان هى تعبانة شوية كنت بدور عليها فى المنتدى عشان اطمن عليها دخلت التجمع بتاعها لاقيتها ولدت الف مبروك يا نيفو وحمدلله على سلامتك انتى وجوجو وان شاء الله تقومى بالسلامة يا قمر (f)
أ
ألف حمد لله على سلامتها وإن شاء الله تبقى زي الفل

ولد طبيعي ولا قيصري ؟؟

وجوجو جومانة ولا جويرية؟؟
b
kato;10285280:
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
سارة الف مبروك يا قمر ربنا يرزق حمل ثابت وسليم يارب وتقومى بالسلامة ونطمن عليكى يا قمر


الله يبارك فيكى يا جميلة ميرسى اوى
ب
حد هنا بقالى 3 ايام مدخلتش
X