تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ي
السادس اجهضت تلات مرات فى اول شهور الحمل وبعدين ربنا كرمنى بااية وشهد ودالواقتى حامل بس كنت كشفت فى الاسبوع السابع ومش باين الا كيس الحمل فقط فمستنية اكشف بعد العيد واللى ربنا رايده هو اللى حيكون
ي
هوبا هى البيرود معادها قرب والا ايه
ي
ام توتا فى الكام دالواقتى
b
هو التقل موجود لكن انا بتكلم عن الم حاد مفاجئ بيجى لثوانى و يروح و الدكتورة كتبتلى على بسكوبان و قالتلى تاخديه عند الضرورة القصوى بس فانا قررت مش هاخده اصلا و هستنى لما اروح المتابعة بعد العيد ان شاء الله
ب
انا ف الخامس يا سمسم

ازيك يا هوبا عاملة اية جبتى طقم العيد لندى
ربنا معاكى وتحملى ان شاء الله قريب يااااااااااارب
b
ياسمين100 100;10286250:
السادس اجهضت تلات مرات فى اول شهور الحمل وبعدين ربنا كرمنى بااية وشهد ودالواقتى حامل بس كنت كشفت فى الاسبوع السابع ومش باين الا كيس الحمل فقط فمستنية اكشف بعد العيد واللى ربنا رايده هو اللى حيكون


ربنا يخليهوملك يارب و تجيبلهم اخ او اخت ان شاء الله و ان شاء الله خير متقلقيش يا جميلة
ي
بسكوبان امان للحامل متقليش منه والمغص ده بيقولوا بيبقى تجميع دم
ي
ام توتا ربنا يعديلك الشهور اللى باقية على خير ان شاء الله اخترتى الاسم والا لسه
b
انا اللى قالقنى ان قبل محلل كنت رحت لدكتورة الاول لانها هى اللى بتحولنى للمعمل عاشان تحليل الحمل فلما قولتلها على المغص قالتلى لو مقدرتيش تستحمليه خلال العيد تروحى طوارئ الولادة
تفتكروا هيولدونى خلاص؟ :)
b
ياسمين100 100;10286263:
بسكوبان امان للحامل متقليش منه والمغص ده بيقولوا بيبقى تجميع دم


ربنا يطمنك يا ياسمين
ع
لا مش قرب ده لسه 15 يوم تاني
واصلا انا نفسيتي كانت زفت يعني الشهر ده معتقدش يكون حمل خصوصا ان
لما شلت اللوب دهري بيقي يوجعني اكتر ودايما عندي مغص بس سؤال للمعرفه لاني نسيت كل حاجه
ي
ان شاء الله ربنا يكرمك باللى فيه الخير
ع
يارب يا ياسمن
مها ايوه جبت اللبس لندي بس مش عجبني اوي اهي حاجه تلبسها والسلام
وعايزه كل واحه تقولي تسريحه بتعملها لبنتها غير ديل الحصان
s
ازيكم يابنات هوبا يارب تحملي الشهر ده يارب

برايت الف مبروك الحمل

ياسمين يارب يطمنوك في الكشف الجاي
b
الله يبارك فيكى يا سمايلى
ي
smily547;10286296:
ازيكم يابنات هوبا يارب تحملي الشهر ده يارب

برايت الف مبروك الحمل

ياسمين يارب يطمنوك في الكشف الجاي


يارب يطمنا كلنا ويثبت حملنا ويرزقنا بالذرية الصالحة
ب
انا كمان كنت لسة بدور ع تسريحة جديدة للعيد

انا ياما بعمل لبتول قطتين ياما قطتين واسيب ف الاخر حبة واخد القطتين مع ديل حصان ورا
ب
النت بيعلق بغببببببببببباء
ب
طقم العيد مش عاجبك لية يا هبة؟
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 7 (7 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏ياسمين100 100, ‏hoba555, ‏bright bride, ‏مونه الدلوعه, ‏moslimaa
X