تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ب
ياسمين طمنينى اخباك اية وازاى البنات الحلوين
كل سنة وانتى طيبة
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 2 (2 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏ياسمين100 100
b
السلام عليكم, ازيكم يا جماعة
ي
om_tota;10286167:
ياسمين طمنينى اخباك اية وازاى البنات الحلوين
كل سنة وانتى طيبة


وانتى طيبة ياقمر انتى عاملة ايه وازى توتا والنونا احنا الحمد الله تمام بس البنات اخر شقاوة اما بالنسبة للحمل انا مستنية ان شاء الله اروح اكشف بعد العيد بس انا مش حاسة بوحم خالص وربنا يستر دعواتك معايا ياقمر
ب
اهلا ياسارة ازيك

ومبروك الحمل
ب
الحمد لله يا سمسم ربنا يخليلك البنات ويطمنك ع النونو ان شاء الله
وبعدين الوحم مش شرط لوجود او عدم الوحم بس ربنا يعملك اللى فية الخير ان شاء الله
ع
انا هنا يا مها ازيك
ياسمن ربنا يطمنك يا رب ويعملك اللي فيه الخير ابقي بوسيلي البنات
برايت مبروك يا قمر علي الحمل
بنات ادعولي احمل قريب ربنا يخليكم
ع
مها عايزه تسريحات للشعر حلوه لندي ياريت اللي عنده يقولي
b
الله يبارك فيكى يا ام توتة ممكن اتعرف عليكى
انتى حامل فى الشهر الكام؟
ي
انتى فى الكام دالواقتى
b
الله يبارك فيكى يا هوبة, يارب ان شاء الله تحملى و تخاوى بنوتك
b
ياسمين100 100;10286209:
انتى فى الكام دالواقتى


انا؟
ي
hoba555;10286205:
انا هنا يا مها ازيك
ياسمن ربنا يطمنك يا رب ويعملك اللي فيه الخير ابقي بوسيلي البنات
برايت مبروك يا قمر علي الحمل
بنات ادعولي احمل قريب ربنا يخليكم


يارب ياهوبا يرزقك الحمل السليم المعافى عاجلا غير اجلا ويقر عينك بذرية صالحة
b
لو انا انا لسه محللة امبارح فى الشهر الاول يعنى
ي
bright bride;10286225:
لو انا انا لسه محللة امبارح فى الشهر الاول يعنى


ربنا يكملك حملك على خير ويرزقك ذرية صالحة ده اول حمل ليكى
b
بنات انا بيجيلى مغص جامد اوى زى بتاع البيريود بيستمر لثوانى و يروح و الدكتورة فى الكشف المبدئى قالتلى عادى هل فعلا ده عادى ولا ايه؟
b
ايوه يا ياسمين ده اول حمل ليه و انتى ده الحمل الكام؟
ع
ربنا يكرمكم يارب
برايت انتي كنتي حاسه باعراض قبل ما تحللي غير تاخر البيرود
ع
اه عادي يا برايت التقل ده بس لواستمركتير قولي للدكتوره
b
هو المغص اللى قولت عليه بس حسيت بيه تان يوم تأخر البيريود لكن قبل كده محستش بحاجة خالص
X