تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
s
17-09-2009 | 01:25 PM
بقلكوا اية يا بنات هو نبض البيبى ممكن يتسمع فى الاول كدة لو حد حط ودنه على بطن الام ولا دة صعب؟
b
17-09-2009 | 02:01 PM
السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
b
17-09-2009 | 02:03 PM
حد هنا؟
L
17-09-2009 | 02:06 PM
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
b
17-09-2009 | 02:09 PM
انا سارة 23 سنة متجوزة من 9 شهور و قاعدة فى قطر و لسة امبارح محللة تحليل الحمل و طلع ايجابى الحمد الله
m
17-09-2009 | 02:29 PM
sweet_toota;10284925:
بقلكوا اية يا بنات هو نبض البيبى ممكن يتسمع فى الاول كدة لو حد حط ودنه على بطن الام ولا دة صعب؟
لا صعب طبعا ياقمر
bright bride;10285034:
انا سارة 23 سنة متجوزة من 9 شهور و قاعدة فى قطر و لسة امبارح محللة تحليل الحمل و طلع ايجابى الحمد الله
الف مبروك ربنا يثبت حملك ويرزقك بالذريه الصالحه
&
17-09-2009 | 02:45 PM
مبروووووووووووك يا سارة على الحمل...
ربنا يكملك على خير يا قمر.....
ومنورناااااا يا قمر
ربنا يكملك على خير يا قمر.....
ومنورناااااا يا قمر
s
17-09-2009 | 03:03 PM
الف الف مبروووووووووووووك يا سارة ربنا يتمملك بخير يارب واللهى رمضان دة شهر الخير شوفوا كام واحدة عرفت فيه انها حامل ماشاء الله اللهم الف حمد و الف شكر ليك ياااااارب
r
17-09-2009 | 03:17 PM
أمةالله;10282918:
رشا انتي عندك كام سنة؟؟
26 سنة يامى ايه مستهيفانى ولا ايه ههههههههههههههههههههه :D
CuTie KaTkOoTa;10284612:
ايوووووة، اخت جوزي الصغيرة ، عمالة تقولي ماهيناز عشان صاحبتها اسمها كده، وكنت اول مرة اسمع الاسم ده منها، انا اللي كنت اعرفه ماهينار وماهيتاب وحاجات زمان دي لكن ماهيناز ده كان جديد عليا.
يابنتى هى اسمها ماهينار بس الراجل بتاع مكتب الصحة وهو بيكتب غلط وحط نقطة على ال ر زز فبقيت ماهيناز هههههههههههههههههه :D
meshmesh_romio;10284729:
انا عيزه اضرب البت ميرفى دى علقه سخنه مين هييجى معايا
انا اول واحدة ومعاكى بس نضربها بالراحة والنبى :o:)
sweet_toota;10284925:
بقلكوا اية يا بنات هو نبض البيبى ممكن يتسمع فى الاول كدة لو حد حط ودنه على بطن الام ولا دة صعب؟
لا طبعا مش ينفع بالود ممكن وانتى بتعملى السونار تخلى الدكتور يشوفلك نبض البيبى كام دقة فى الثانية ولا مش عارفة فى الدقيقة المهم ان انا طلع 130 وطلع ولد وفعلا قريت انه لو اقل من 140 يبقى ولد لو ازيد يبقى بنت
r
17-09-2009 | 03:21 PM
بيبو وكتكوت ودودى ........... الف سلامة عليكم وحمدلله على السلامة ..... وتعيشى يادودى وماتخديش غيرها خلى بالك من نفسك ياقمر
ص
17-09-2009 | 03:21 PM
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بجد يا روشى يعنى اقل منن 140 يبقا ولد عدد النبضه ولا الفرق بينهم فى الوقت
ولو اكتر يبقا بنت
يعنى اقول للدكتور ايه بالظبط ان شاء الله
مبروك يا سارة نورتى التجمع يا جميله
بجد يا روشى يعنى اقل منن 140 يبقا ولد عدد النبضه ولا الفرق بينهم فى الوقت
ولو اكتر يبقا بنت
يعنى اقول للدكتور ايه بالظبط ان شاء الله
مبروك يا سارة نورتى التجمع يا جميله
b
17-09-2009 | 03:26 PM
meshmesh_romio;10285080:
لا صعب طبعا ياقمر
الف مبروك ربنا يثبت حملك ويرزقك بالذريه الصالحه
lifedrop;10285130:
مبروووووووووووك يا سارة على الحمل...
ربنا يكملك على خير يا قمر.....
ومنورناااااا يا قمر
sweet_toota;10285168:
الف الف مبروووووووووووووك يا سارة ربنا يتمملك بخير يارب واللهى رمضان دة شهر الخير شوفوا كام واحدة عرفت فيه انها حامل ماشاء الله اللهم الف حمد و الف شكر ليك ياااااارب
الله يبارك فيكوا ميرسى اوى انا دلوقتى عندى معاد مع الدكتورة يوم الحد اللى بعد الجاى بس انا دخلتلها امبارح علشان تكتبلى على فوليك اسيد هو المفروض بقى اول مرة هتكشف عليا ازاى و ايه اللى هيتعمل ان شاء الله؟
ص
17-09-2009 | 03:28 PM
بتعملى التحاليل وبتشوفها وبتعملك سونار وبس يا جميله
وممكن تقعد تضغط على بطنك شمال ويمين عشان تشوف بتحسى بألم ولا حاجه
وان شاء الله خير وتبقى كله تمام ان شاء الله
وممكن تقعد تضغط على بطنك شمال ويمين عشان تشوف بتحسى بألم ولا حاجه
وان شاء الله خير وتبقى كله تمام ان شاء الله
ص
17-09-2009 | 03:31 PM
اللّهُمَّ ارْزُقني فيهِ فَضْلَ لَيلَةِ القَدرِ ، وَ صَيِّرْ اُمُوري فيهِ مِنَ العُسرِ
إلى اليُسرِ ، وَ اقبَلْ مَعاذيري وَ حُطَّ عَنِّي الذَّنب وَالوِزْرَ ، يا رَؤُفاً
بِعِبادِك الصّالحينَ
اللهم آمين
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعفو عنا
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
اللهم سامحنا ولا تؤاخذنا بما نسينا أو أخطأنا
اللهم اغفر لي خطيئتي يوم الدّين
اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات
اللهم إني أسألك الجنة..اللهم أجرني من النار
اللهم صللي على سيدنا محمد وعلى آل سيدنا محمد كما صليت على سيدنا ابراهيم وعلى آل سيدنا ابراهيم
وبارك على سيدنا محمد وعلى آل سيدنا محمد كما باركت على سيدنا ابراهيم وعلى آل سيدنا ابراهيم
اللهم آمين
إلى اليُسرِ ، وَ اقبَلْ مَعاذيري وَ حُطَّ عَنِّي الذَّنب وَالوِزْرَ ، يا رَؤُفاً
بِعِبادِك الصّالحينَ
اللهم آمين
اللهم إنك عفو تحب العفو فاعفو عنا
اللهم آتنا في الدنيا حسنة وفي الآخرة حسنة وقنا عذاب النار
اللهم سامحنا ولا تؤاخذنا بما نسينا أو أخطأنا
اللهم اغفر لي خطيئتي يوم الدّين
اللهم اغفر للمسلمين والمسلمات والمؤمنين والمؤمنات الأحياء منهم والأموات
اللهم إني أسألك الجنة..اللهم أجرني من النار
اللهم صللي على سيدنا محمد وعلى آل سيدنا محمد كما صليت على سيدنا ابراهيم وعلى آل سيدنا ابراهيم
وبارك على سيدنا محمد وعلى آل سيدنا محمد كما باركت على سيدنا ابراهيم وعلى آل سيدنا ابراهيم
اللهم آمين
r
17-09-2009 | 03:31 PM
صوت العيون;10285211:
وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
بجد يا روشى يعنى اقل منن 140 يبقا ولد عدد النبضه ولا الفرق بينهم فى الوقت
ولو اكتر يبقا بنت
يعنى اقول للدكتور ايه بالظبط ان شاء الله
مبروك يا سارة نورتى التجمع يا جميله
بصى يامورو هو انا سمعت انه لو اقل من 140 ولد ولو ازيد بنت .. وقلت اجرب ورحت فى اخر الشهر التانى او الثالث مش فاكرة قلت للدكتور هو انا ممكن اسمع النبض قالى طبعا قلتله طب ممكن حضرتك تعرف كام دقة فى الدقيقة سكت شوية وقالى 130 طبعا ماكنتش لسة اعرف نوع البيبى بس لما عرفت طلع ولد وطبعا ربطت الموضوعين ببعض
ياريت تجربوا عشان نشوف الكلام ده صح ولا لأ
ياريت تجربوا عشان نشوف الكلام ده صح ولا لأ
b
17-09-2009 | 03:32 PM
ميرسى يا صوت يا جميلة
b
17-09-2009 | 03:33 PM
يا جماعة هو التيكر بتاع الحمل بيتعمل ازاى فى التوقيع؟
ص
17-09-2009 | 03:33 PM
مممممممممممممم
طيب وفى بيقولوا من لون البول والله اعلم
طيب وفى بيقولوا من لون البول والله اعلم
ص
17-09-2009 | 03:33 PM
من لوحه التحكم فوق وتختارى تعديل التوقيع وتحطيه انتى عملتى واحد ولا اعملك يا جميله ان شاء الله
b
17-09-2009 | 03:35 PM
لأ اعمليلى واحد يا صوت ربنا يخليكى