ميرفى....... ازيك يا قمر؟؟؟
واخبار البت جومااااااانا ايه؟؟؟؟
تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
&
17-09-2009 | 12:19 PM
m
17-09-2009 | 12:19 PM
دودى ادخلى شوفى الحاجات الى جبتها لكتكوتى فى التجهيزات وقوليلى رايك
m
17-09-2009 | 12:20 PM
انا عيزه اضرب البت ميرفى دى علقه سخنه مين هييجى معايا
C
17-09-2009 | 12:23 PM
ايه مقولتوليش ليه علي محلات للبس حلوة وروشة ومتكونش غالية اوي
L
17-09-2009 | 12:24 PM
meshmesh_romio;10284729:
انا عيزه اضرب البت ميرفى دى علقه سخنه مين هييجى معايا
أنا معاكى نضربها ونوديها على بيتها
ص
17-09-2009 | 12:25 PM
بصى رحت محل الى هو هوت برايس فى حدايق الزيتون لقيت فيه لبس ينفع للحمل جيبت بلوزتين
الحمد لله وعنده تشكيله كويسه وعامل تخفيض
دا غير فستان الجينز الحمل بس جيبته تقيل شتوى يعنى تكون البطن عليه شويه ان شاء الله
الحمد لله وعنده تشكيله كويسه وعامل تخفيض
دا غير فستان الجينز الحمل بس جيبته تقيل شتوى يعنى تكون البطن عليه شويه ان شاء الله
&
17-09-2009 | 12:25 PM
وانا معااااااكى يا مشمش....
L
17-09-2009 | 12:28 PM
CuTie KaTkOoTa;10284737:
ايه مقولتوليش ليه علي محلات للبس حلوة وروشة ومتكونش غالية اوي
فى مدينة نصر لافلى وتشايلد مول ومازر كير
وفى محل فى الشارع بتاع حديقة الطفل مش فاكرة أسمه بس روعه بس انا ليا وجهة نظر دلوقتى لبس البنات العاديه الموضه واسع وينفع حوامل
وبالنسبه للتفصيل انا فصلت حاجات حلوة قوى وجبت القماش من الأزهر
C
17-09-2009 | 12:29 PM
صوت العيون;10284743:
بصى رحت محل الى هو هوت برايس فى حدايق الزيتون لقيت فيه لبس ينفع للحمل جيبت بلوزتين
الحمد لله وعنده تشكيله كويسه وعامل تخفيض
دا غير فستان الجينز الحمل بس جيبته تقيل شتوى يعنى تكون البطن عليه شويه ان شاء الله
فين في الزيتون طيب، في سليم ولا فين وجنب ايه.
C
17-09-2009 | 12:31 PM
DodyCat;10284752:
فى مدينة نصر لافلى وتشايلد مول ومازر كير
وفى محل فى الشارع بتاع حديقة الطفل مش فاكرة أسمه بس روعه بس انا ليا وجهة نظر دلوقتى لبس البنات العاديه الموضه واسع وينفع حوامل
وبالنسبه للتفصيل انا فصلت حاجات حلوة قوى وجبت القماش من الأزهر
انا فكرت في تشايلد مول بردو بس مدخلتوش خالص ومعرفش نظامه ايه لسه، وفعلا انا معاكي ان فيه لبس عادي ينفع بس الاقي بس عشان حظي ساعات بيبقي رخم في موضوع اللبس ده، اما التفصيل بقي انا عايزة بس كسلانة من نزولة الازهر والوكالة دول اوي.
ر
17-09-2009 | 12:33 PM
DodyCat;10282703:g
النهارده كان يوم عجيب وانا مروحه من الشغل كان عندى مغص زى بتاع البريود
وعلى المغرب لقيت نقط بنى وبعد ما فطرت جسمى كله بقى يتهز المهم كلمت جوزى يأكد حجز الدكتورة
قالى ماشى وبعد الفطار مقدرتش خالص نمت جوزى جه من المسجد عشان يودينى للدكتورة المهم قالى اجهزى وانا هنزل أققربلك العربيه قدام العمارة المهم انا دخلت أخد دوش لقيت الأستاذ جوزى طلع من تحت وبيرن الجرس نسى مفتاحه طبعا طلعت جرى من تحت الدش ولبست بسرعه وطالعه من الحمام عشان أفتحله قمت أتزحلقت ووقعت على جنبى ودراعى واقعه جامده لدرجة صرخت وقمت بالعافيه فتحتله طبعا هو سمع صريخى واتخض ودراعى ازرق وجنبى واجاعنى وجالى مغص فظيع بصراحه قلقت على النونو
روحت للدكتورة وكتلها طلعتنى على السونار والحمد لله طمنتنى وقالتلى الرحم مقفول وكله تمام
[B]قولتلها على النقط البنى أداتنى لبوس مهبلى لمدة 5 اياام[/
B]
الف سلامة عليكى ياقمر خليى يالك من نفسك وربنا يتمللك ع خير
ص
17-09-2009 | 12:42 PM
فى سليم فى الشارع الى كله محلات الى صف محلات وصف سوق هو بقا فى نص المحلات محل كبير كدا
m
17-09-2009 | 12:47 PM
DodyCat;10284740:
أنا معاكى نضربها ونوديها على بيتها
lifedrop;10284745:
وانا معااااااكى يا مشمش....
يالهوى ده احنا هنكسرها ههههههههههههههههه
صوت العيون;10284779:
فى سليم فى الشارع الى كله محلات الى صف محلات وصف سوق هو بقا فى نص المحلات محل كبير كدا
انا بحبه اوى المحل ده ساعات بيحط حاجات حلوه بس عايز الواحد يدور كويس
ص
17-09-2009 | 12:53 PM
فعلا يدور وكويس اوى كمان ( يفلى ) بمعنى اصح
بحب المحلات الى كدا الى تعملى بحث تلاقى
تعالوا اتفرجوا على اختراعى الحمد لله
منتديات عروس - مشاهدة المشاركة منفردة - فينكم يا بنات مصر الجزء(18)للاستفسارت عن الميك اب
بحب المحلات الى كدا الى تعملى بحث تلاقى
تعالوا اتفرجوا على اختراعى الحمد لله
منتديات عروس - مشاهدة المشاركة منفردة - فينكم يا بنات مصر الجزء(18)للاستفسارت عن الميك اب
s
17-09-2009 | 12:53 PM
دودى الف سلامة عليكى يا قمر و على مهلك يا حبيبتى بتجرى على اية متسيبيه واقف شوية ههههههههه و الف مبروك على النونو ربنا يجعله ولدا صالحا بارا بوالديه يارب
بيبو الحمدلله انك اتطمنتى و على فكرة انا انتيمتى عندها الضغط علطول مرتفع بسبب مشكلة فى الكلى و الدكتورة ادتها دوا فى الحمل و بعدبن ادتها اتنين على اخر الحمل وولدت طبيعى الحمدلله مع انها كان نفسها فى قيصري بس حالتها سمحت بالطبيعى الحمدلله فمتقلقيش و متتأثريش بكل الكلام عشان انا لما قرأت عن موضوع الورم بتاعى على النت بقيت بعيط كل يوم صبح و ليل و قلقت جدا لحد ما لقيت حالات نفس حالتى و محصلهمش كل دة ..طبعا اى حاجة واردة تحصل لانه كلام طبى مدروس بس ربنا فوق كل شىء وهما بينقلوا الجزء المأسوى بس من غير ما يقولوا بس فى ناس عدت من غير كل دة واحنا نقرا و نكتئب
كتكوت حمدلله على سلامتك و مروان اسم جميل جدا انا نفسى اسميه بس جوزى رافض يلا مش هسبق الاحداث ربنا يتمم بالخير بس الاول و نعرف نوعه ان شاء الله
بيبو الحمدلله انك اتطمنتى و على فكرة انا انتيمتى عندها الضغط علطول مرتفع بسبب مشكلة فى الكلى و الدكتورة ادتها دوا فى الحمل و بعدبن ادتها اتنين على اخر الحمل وولدت طبيعى الحمدلله مع انها كان نفسها فى قيصري بس حالتها سمحت بالطبيعى الحمدلله فمتقلقيش و متتأثريش بكل الكلام عشان انا لما قرأت عن موضوع الورم بتاعى على النت بقيت بعيط كل يوم صبح و ليل و قلقت جدا لحد ما لقيت حالات نفس حالتى و محصلهمش كل دة ..طبعا اى حاجة واردة تحصل لانه كلام طبى مدروس بس ربنا فوق كل شىء وهما بينقلوا الجزء المأسوى بس من غير ما يقولوا بس فى ناس عدت من غير كل دة واحنا نقرا و نكتئب
كتكوت حمدلله على سلامتك و مروان اسم جميل جدا انا نفسى اسميه بس جوزى رافض يلا مش هسبق الاحداث ربنا يتمم بالخير بس الاول و نعرف نوعه ان شاء الله
s
17-09-2009 | 12:56 PM
يميم ربنا يطمنا عليكى ياااارب و اسم عالية و سلمى حلوين اوى
ص
17-09-2009 | 12:57 PM
ممكن تعرفينى بيكى يا توتا
ص
17-09-2009 | 12:58 PM
C
17-09-2009 | 01:00 PM
صوت العيون;10284805:
فعلا يدور وكويس اوى كمان ( يفلى ) بمعنى اصح
بحب المحلات الى كدا الى تعملى بحث تلاقى
تعالوا اتفرجوا على اختراعى الحمد لله
منتديات عروس - مشاهدة المشاركة منفردة - فينكم يا بنات مصر الجزء(18)للاستفسارت عن الميك اب
حلو اوي اللون الاخير ده يا مورو، انا ساعات بعمل كده بردو وساعات بكسل، بس صاحبتي بقي متخصصة في كده من زمان، والتانية متخصصة في دمج الاي شادو.
sweet_toota;10284808:
كتكوت حمدلله على سلامتك و مروان اسم جميل جدا انا نفسى اسميه بس جوزى رافض يلا مش هسبق الاحداث ربنا يتمم بالخير بس الاول و نعرف نوعه ان شاء الله
الله يسلمك يا جميلة، انا بتبسط اوي كل ما حد يقول كده، الحمدلله بجد محدش قاللي علي الاسم ده اي تعليق وحش، كله مبسوط به اوي، بس علي رأيك لما نعرف ان شاء الله مع اني نفسي في بنوتة بس الولد هو اللي جاهز معايا :D
s
17-09-2009 | 01:00 PM
مورو ماشاء الله طريقتك تجنن و اللون فعلا مميز ماشاء الله عليكى يا حبيبتى