تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
d
mohja;5623207:
بنات سلام عليكم

دوني فينك يابنتي وحشتيني طمنني عليكي

جوجو كيف اختي


الحمد لله ياحبيبة
d
الجوهرة السعودية;5623194:
دوني انتي مصر


اه حبيبتى
O
dony???;5623217:
الحمد لله ياحبيبة


الحمد لله
d
mohja;5623225:
الحمد لله


انتى اللى فين ياموجة بحس مشاركاتك قليلة

بس كلامك بصراحة درر
ا
تسلمي يااااااااااااااادوني هذا من ذوقك

ربنا يخليكي
d
ما شاء الله ياجوجوو

قريت امبارح سهرتكوا وقعدت اضحك

ربناا يسعدك ويبسطك على طول يارب
ا
اهلا عروس الحب منورة
ا
ويسعدك يارب


شفتي كيف يادوني

دمي خفيف هههههههههههههههههههه
عشان اشرررررب موية كثير ههههههههههههه
d
الجوهرة السعودية;5623255:
ويسعدك يارب


شفتي كيف يادوني

دمي خفيف هههههههههههههههههههه
عشان اشرررررب موية كثير ههههههههههههه


هههههههه لا يظهر مامتك اتوحمت فيكِ على سكر
ا
دوني اقدع ناااااااااااااااااس

من فين من مصر
ا
دوني ان بيقولو لي خفة دمي مصرية

لان ماشاء الله معروفين المصريين بخفة الدم
d
الجوهرة السعودية;5623279:
دوني اقدع ناااااااااااااااااس

من فين من مصر


القاهرة الكبرى
ا
مهجة ايش فيكي ساكتة ماتتكلمين انتي معانا
d
الجوهرة السعودية;5623291:
دوني ان بيقولو لي خفة دمي مصرية

لان ماشاء الله معروفين المصريين بخفة الدم


لا بس انتى غلبتينا ف دى ياجوجوو
d
منا مصرية اهه بس معرفش اضحك البنات وارسم على شفاهم الابتسامة مثلك

ما شاء الله عليكِ لا قوة الا بالله
ع
هلا فيج الجوهرة
ا
ها يابنات قراتوا سورة الكهف لاتنسوا

ونستغفر لين قبل المغرب بساعة الاخيرة من غروب الشمس ندعي

وان شاء الله نوافق ساعة اجابة
ع
اذا على فصلة امس

قررت اني مااتزوج

حبيت العزوبيه والنوم

بس اليوم عقب ما شبعت نوم قلت

ابي اتزوج

هههههههههههههههههههههههه
ا
دوني :21_195::21_195::21_195::21_195::21_195:

احرجتيني بكلامك الحلوووووووووو

مرسي
ا
انا يااعروس

احس اني شبعت من العزوبية

وصلت الحد الا ئتماااااني
X