تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ا
04-04-2008 | 12:44 AM
من السعودية
ا
04-04-2008 | 12:45 AM
وانتي الحياة الوردية
اسمك وايد حلوووووووووووووو
اسمك وايد حلوووووووووووووو
ا
04-04-2008 | 12:46 AM
الحياة وينج
ا
04-04-2008 | 12:52 AM
وين النااااس
د
04-04-2008 | 12:59 AM
هلا حبيبتي
تشررررررفت فيج والله
والعمر كله لج يارب
والنعم والله بجيرااننا
اناعمري 27 ومن البحرين
والحمدلله اعمل بمؤسسة
تشررررررفت فيج والله
والعمر كله لج يارب
والنعم والله بجيرااننا
اناعمري 27 ومن البحرين
والحمدلله اعمل بمؤسسة
د
04-04-2008 | 01:06 AM
اهلا وسهلا اختي الفتاة المهذبة
وعليكم السلام والرحمة والاكرام
وعليكم السلام والرحمة والاكرام
ك
04-04-2008 | 01:38 AM
مين موجود
د
04-04-2008 | 01:44 AM
هلا الغالية
كبريائي
شرفتي ونوررررررتي التجمع
كبريائي
شرفتي ونوررررررتي التجمع
d
04-04-2008 | 02:15 AM
دخلت متأخر:o
كلكم نمتوا:no:
:sm229:
تصبحوا على خير:21_102:
غداً جمعة مباركة:21_8:
أدعوا الله لكم أن تبشروا بشرى سعيدة عن قريـــب:JUMP::JUMP:
لا اله الا الله محمد رسول الله:shy:
كلكم نمتوا:no:
:sm229:
تصبحوا على خير:21_102:
غداً جمعة مباركة:21_8:
أدعوا الله لكم أن تبشروا بشرى سعيدة عن قريـــب:JUMP::JUMP:
لا اله الا الله محمد رسول الله:shy:
l
04-04-2008 | 02:40 AM
سلام عليكم
لا
لاتنامي
لا
لاتنامي
d
04-04-2008 | 02:51 AM
هلا
هديل
انتى فين انا مش شايفاكِ؟
هديل
انتى فين انا مش شايفاكِ؟
d
04-04-2008 | 02:55 AM
الجوهرة السعودية;5618037:
تخيلي تنامي وبكرة وانتي نايمة تجي امك وتقولك قومي
وتقولين طيب بعدين طيب اجازة خلوني انام
يوووووووووو
حتى بالاجازة ماتخلوني انااااااااااااااااام
وفجاااااااااااااااااااااااااااااااة
تقول قومي جااااانا عريس والان هو عند ابوكي
ولا اخوكي
يكلمة يقول انة يبغى يخطبك
ومنتظر ردك لانة مستعجل
وشاريكي
وتقومي
مو مصدقة
وتقولين
لا
لا
مستحيل
ابي امي
ابي
ابوي
ابي زوجي
هههههههههههه
هههههههههههههه
وربى انك زى العسل ياجوجوو
تخيلت فعلا وقلبى فط من مكانه
يارب
*
04-04-2008 | 03:03 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
d
04-04-2008 | 03:07 AM
هلا كيتى
*
04-04-2008 | 03:08 AM
ازيك دونى عاملة ايه
d
04-04-2008 | 03:09 AM
**Kitty_Love**;5620601:
ازيك دونى عاملة ايه
هلا كيتى فينك ياعسولة من زمان
د
04-04-2008 | 03:09 AM
*اااااالنجمةااااا*;5615282:
تسلمين حبيبتى
الله يفرج لك وينولك اللي في بالك ..
ما تدرين وش اللي صار فيني يوم دريت بس ماينلامون البنات
مع ان الله سبحانه وتعالى يقول في كتابه الكريم ( ان بغض الظن اثم ) ونا والله مالى علاقه بها من قريب ولا من بعيد كل اللي قلته للعصفورة كلمتين ودجانه شاهدة كانت معانا .
وحسبنا الله ونعم الوكيل على هالعصفورة اللي فرقت بيننا
ايه وانا اشهد نجوووووومه ما لها دخل
مع ان الموضوع تسكر بس حبيت أقول كلمة حق في نجوووومه
كانت حالي حالها العصفوره تتكلم واحنا نرد عادي مثلها مثل اي وحده جديده على التجمع
والله يحفظنا العصفوره طلعت عصفور
يالله رحمتك
حسبي الله ونعم الوكيل
*
04-04-2008 | 03:16 AM
مش بدخل من مدة
معلش انتوا عاملين ايه والبنات اخبارهم ايه
معلش انتوا عاملين ايه والبنات اخبارهم ايه
d
04-04-2008 | 03:17 AM
**Kitty_Love**;5620637:
مش بدخل من مدة
معلش انتوا عاملين ايه والبنات اخبارهم ايه
الحمد لله متجمعين على المحبة
متغيبيش عننا تانى ياكيتى
د
04-04-2008 | 03:17 AM
بوووووووني
**Kitty_Love**
هلا والله صباحكم منور بنور الله
**Kitty_Love**
هلا والله صباحكم منور بنور الله