تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ع
01-04-2008 | 11:10 PM
كبرياااااااائي أنا كل يوم بسمع سورة يوسف وحافظتها كمااااااااااان
ك
01-04-2008 | 11:10 PM
ميس خاربي مش هاتخسر حاجه
ش
01-04-2008 | 11:11 PM
ميسى كوول;5599523:
كبريائى احنا معاااااااااااااااااااااااااااااكى حبيبتى واللى بخاطرج قوليه احنا كلنا اخوووات هنيه اوكيييه
فتافيت==ماعلييج من حكى الناس ماييب الا الهم والغم وتووج بعمر الشبااب وقولى لهم انا نصيبى اللى الله كاتبه بيصير الله يعينا ويفرغ علينا صبراااا ويرزقنا من حيث لا نحستب ياااااااارب
شزا الزهر انا اخاف اجرب طريقتج تتحرين تكون بدعه او شىء كزا ب القران كله بركه طبعا وربنا يعينا ع طاعته
ههههههههههههههههه علشان كذا كنت مو متشجعه اكتب الكم الطرق لاني كنت حاسه انكم بتقولو عنها بدعه
على كلا براحتكم
القران كله بركه
والسور هذي كلها للزواج
سورة طه وسورة مريم
وسورة الجن ان الله يبعد عنك ضرر الجن
وسورة الفتح ان الله يفتح لك باب النصيب
وورد يافتاااااااااااح ايضا ان الله يفتحها في وجهك وتكوني مقبوله عند الناس
وين البدعه؟؟؟؟؟
على العموم اللي تبي تعملها الله يوفقها ويرزقها واللي ماتريد بعد الله يوفقها ويرزقها انتو احرار
ك
01-04-2008 | 11:11 PM
بارك الله فيك عقبال المصحف كله
ع
01-04-2008 | 11:12 PM
يااااااااااااااااااااااااارب الفرج من عندك يااااااااارب
ك
01-04-2008 | 11:14 PM
بارك الله فيك يا شذا انتى قولى الى في ضميرك
ك
01-04-2008 | 11:17 PM
انتم ليه مش بتردو عليه
ع
01-04-2008 | 11:17 PM
مشكورة كبريائي يااارب الله يكرمنا ونحفظ القران كله
ك
01-04-2008 | 11:17 PM
امين يا رب العالمين
ك
01-04-2008 | 11:18 PM
احنا ممكن نعمال حاجات كتيره لبعض علي الاقل نفرحة بعض شويه
ع
01-04-2008 | 11:20 PM
هااتي يا كبريائي شو عندك أفكااااااار
ك
01-04-2008 | 11:24 PM
احنا ممكن نسال على بعض وكمان نحب بعض ونرعى ظروف بعض كل واحد تفتح تكون بتسمع قران واحنا بنصالى ندعى لبعض وكمان نحول نخاف على شعور بعض
ع
01-04-2008 | 11:24 PM
طيب تصبحوا على خير أقوم أقرأ شوية قراااااااان لأن ضايق صدري
م
01-04-2008 | 11:24 PM
شزااا حبيبتى فدييييييييييت راسج لاتزعلين منى بس انا حبيت اقووولج اللى بخاطريه وماقصدت شىء
وانا بصرااحه اى شىء فيه تقرب لله وقران احبه واحسه احسن من كل شىء بس لان فى امور احيان تختلط علينا نحب نعرف عنها اكثر والسمووووووووحه اختيه
وانا بصرااحه اى شىء فيه تقرب لله وقران احبه واحسه احسن من كل شىء بس لان فى امور احيان تختلط علينا نحب نعرف عنها اكثر والسمووووووووحه اختيه
ع
01-04-2008 | 11:25 PM
كبريائي بارك الله فيكي
ك
01-04-2008 | 11:28 PM
عروس انتى فين
ك
01-04-2008 | 11:31 PM
انتم كلكم فين
ش
01-04-2008 | 11:36 PM
ميسى كوول;5599686:
شزااا حبيبتى فدييييييييييت راسج لاتزعلين منى بس انا حبيت اقووولج اللى بخاطريه وماقصدت شىء
وانا بصرااحه اى شىء فيه تقرب لله وقران احبه واحسه احسن من كل شىء بس لان فى امور احيان تختلط علينا نحب نعرف عنها اكثر والسمووووووووحه اختيه
لا ابد مازعلت والله
بس انا كتبت الطريقه بناءا على طلب بعض البنات
اللي تريد تجربها اوكي ماتريد مثل ماقلتي القران كله بركه
ا
01-04-2008 | 11:36 PM
مساء الخير
ا
02-04-2008 | 01:32 AM
:baaa2::baaa2:
:baaa2::baaa2:
العصفورة المعصورة;5596441:
مع السلامة
الجوهرة السعودية انتي انسااااان تستخفي دمك
ومتكبرة عشان الناس كلها بتحبك على اية معرفش
ابقوا سلمولي عليهااااااااااااااا
:baaa2::baaa2: