نونو لازم تبدين تيمعى معلومات وااااااافيه عن الصيده ولو ممكن تستعينى بصديقه من الحى نفسه ههه عسب لايكون مرتبط مثلا نفس الصيده مالى==تعقدت خخخخخ
النجمه بوهلول مااااااالت عليه ماابااااااااااااااه خلاااااص مابااااااه غصب يعنى ابى واحد مملوح وزووووين وهادا شرط اخير صراحه الويه مايتقابل مووول بس لعصقول مالج ماعليه مشكله بس يتعدل شوى ويستوى حليو
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
م
27-03-2008 | 11:27 PM
ص
27-03-2008 | 11:28 PM
هى *اااااالنجمةااااا*,
تزوجت ولا بتهرجوا؟
؟
تزوجت ولا بتهرجوا؟
؟
ن
27-03-2008 | 11:28 PM
أمــه زارتــنـــا أكــثــر مــن مـــرة ...تــصــدقــوا يــابــنـــات أحـســهــا كــانــت عــيــنــهــا عــلـــي طــول الــوقــت حــتــى زوجــة أخــوي وأخــتــي لاحــظـــوا.....ببسسسسسسسس الــمـــشــكـــلــه أحــس الــولــد نــفــســه يـمـكـن مــا يــفــكـــر بــالـــزواج....
ص
27-03-2008 | 11:29 PM
عروس الحب;5551735:
بنات انا قريت قصص من ركن العروس
كيف تزوجتي زوجك
عرفت السبب الرئيسي وراء عنوستنا
لان
احنا خيييييييييييييييييييبة
فعلا انا صاحبتى كانت تخرج من موضوع تدخل فى موضوع
متعرفيش ازاى وامتى سبحان الله
بتلاقيهم فين وازاى؟
*
27-03-2008 | 11:29 PM
ميسى كوول;5551689:
النجمه انا باقوولج من الحين انا خلااص مابا العريس غيرت رايىء اليوم اليوم متقدملى عشرين وصرااحه انا محتاره عسب جييه الله يوفقكم وخلاااص كسبنا معرفتكم هههههههه بياااعه
عروس اشفيج ع النجمه خليها تعيش اللحظه والبهجه عروس واحليلها هههه
نونو ابن الجيرااااان هادا احلى شىء خخخ بس ماشى خطط عنديه الا انج تبدين تزورينهم وخلج سنعه وراعيه مواجيب بس بنفس الوقت ثقييله وكشخخخخى ع الاخر ويوم لاقينه بالشارع لاتتطالعينه بس خزرى بنظرج جييه مرة واحده وواصلى طريقج خليه يمووت وراء النظرة الخجووله===اونج مستحيه ومو راعيه خطط هههههه نونو تلحلى ولاتكونى شراتنا ماااااااااالت
ويه خسارة أنا اللي مصبرني على اللي عندي انك مرت أخوة وفي الأخير تاخذين ثاني
لا مالي جلسه عندة من الحين أروح بيت أهلى ( اصلآ انا موجودة ببيت أهلى ماله داعي أصدق حالي )
بس صراحة أحس اني حبيت ابو هلال عشت لحظات حلوة معاه
بس بوهلووووووول ( وداعآ .... ماركوووووو)
أهاااا ... أهههههي ,,,, أهههووووو
م
27-03-2008 | 11:29 PM
حراااااااااااام علييييييييييج نونو انا هب خاااينه بس غيرت رايىء عاااااااادى تصير بارقى العائلات
والله صج احنا خييييييبه عاااد انا اكبر الخيبات الله يعيين
والله صج احنا خييييييبه عاااد انا اكبر الخيبات الله يعيين
ن
27-03-2008 | 11:30 PM
بــــــــــــــنــــــــــــــــــت بـــــــــــــــــــــلادي وحـــشــتــــــــيــــــــــنـــــي كيفــك غــالــيــتـــي؟
ص
27-03-2008 | 11:31 PM
وبعدين انا مشكلتى انى عايزة انسان اتقبله كزوج
مش اى راجل والسلام
انا رومانسية وكان نفسى اتزوج عن حب
وبكره زواج الصالونات
بحس انه عك مش زواج
فى عرسان بس بحس منهم بقرفه ومش بستريح
اةةةةةةةةة اقول ايه بس
مش اى راجل والسلام
انا رومانسية وكان نفسى اتزوج عن حب
وبكره زواج الصالونات
بحس انه عك مش زواج
فى عرسان بس بحس منهم بقرفه ومش بستريح
اةةةةةةةةة اقول ايه بس
ن
27-03-2008 | 11:32 PM
صـــــــرخـــــــــه أنـــــــــتــــــي فـــــــــرحــــــــــــه خــــــلاص كــيــفــي مــن الــيــوم هــنـــاديــكــي فــــرخـــــــه ...قـــصـــدي فـــــــرحــــــــه ...أوكـــــيـــه فـــــروحــــــتـــــــــي؟
*
27-03-2008 | 11:32 PM
صرخة مكتومة;5551742:
هى *اااااالنجمةااااا*,
تزوجت ولا بتهرجوا؟
؟
خلااااااااص ياحظى تطلقت
يالله دورولى على واحد ثاني
( بدو طاحوااا بمريس )
كأني ما أنعطى وجه
طحت بالرجاجيل طيحه قشرااااا.
بس عادى من حقي أوسع صدري
ع
27-03-2008 | 11:32 PM
نوارة أبوظبي;5551747:
أمــه زارتــنـــا أكــثــر مــن مـــرة ...تــصــدقــوا يــابــنـــات أحـســهــا كــانــت عــيــنــهــا عــلـــي طــول الــوقــت حــتــى زوجــة أخــوي وأخــتــي لاحــظـــوا.....ببسسسسسسسس الــمـــشــكـــلــه أحــس الــولــد نــفــســه يـمـكـن مــا يــفــكـــر بــالـــزواج....
يقولج كثر الدق يفك اللحام
انتي لازم تخلين امه تحبج مو بس تحبج تعشقج
صدقيني بتخليه يحبج قبل ما يشوفج
صدقيني يا نوارتي
انتي تبدي علاقه مع امه
علاقه صحبه و روحاة و جيات
ص
27-03-2008 | 11:34 PM
الراجية الفرج قريب
عندى صداع مزمن هل ده ضغط عالى
بما انك دكتورة
بجد مش قادرة اتصور الصداع واستحمله
عندى صداع مزمن هل ده ضغط عالى
بما انك دكتورة
بجد مش قادرة اتصور الصداع واستحمله
ن
27-03-2008 | 11:34 PM
فــروحــتــي رب يــســعـــدك ويــريــح قــلــبـــك يــــــــــــــاااااااااااااااااااااااااارب.
م
27-03-2008 | 11:34 PM
نونو تفاءلى خير ياعسل كل الشباب جييه شايفين روحهم ع ايش ماندرى لكن ويين بيحصل نفسج وانتى الزين كله
عروس انا قصدت انتى مب نونو ترى كنت اكتب بسرررعه لاتشيشى النجمه على ههه
النجمه انا احبج والله بس يختيه ماابا الصراحه حسيت بالاسى يوم قلت انا باعيش عمرى معاه كله واقابل ويهه اى ام سووورى حبيبتى وانتى لوماتبين عصقولج ترومين تودرينه هههههه===خرابه بيوت\
بنت بلادى هنيه؟؟؟؟؟؟ وينها
عروس انا قصدت انتى مب نونو ترى كنت اكتب بسرررعه لاتشيشى النجمه على ههه
النجمه انا احبج والله بس يختيه ماابا الصراحه حسيت بالاسى يوم قلت انا باعيش عمرى معاه كله واقابل ويهه اى ام سووورى حبيبتى وانتى لوماتبين عصقولج ترومين تودرينه هههههه===خرابه بيوت\
بنت بلادى هنيه؟؟؟؟؟؟ وينها
ص
27-03-2008 | 11:35 PM
نوارة أبوظبي;5551778:
صـــــــرخـــــــــه أنـــــــــتــــــي فـــــــــرحــــــــــــه خــــــلاص كــيــفــي مــن الــيــوم هــنـــاديــكــي فــــرخـــــــه ...قـــصـــدي فـــــــرحــــــــه ...أوكـــــيـــه فـــــروحــــــتـــــــــي؟
فرحة ازاى بس يانوارة
حبيبتى انا عايشة بالموت
انا فرخة مدبوحة
حقيقى بين الموت والحياة
ادعيلى اشم ريحة الفرحة
ن
27-03-2008 | 11:37 PM
صرخة مكتومة;5551798:
الراجية الفرج قريب
عندى صداع مزمن هل ده ضغط عالى
بما انك دكتورة
بجد مش قادرة اتصور الصداع واستحمله
ســلامــتــك فروحــتــي بسسسسس يــمــكــن عـــنــدك الـــشـــقــيـــقـــة بسم الـــلــه عــلــيــك بـعـيـد الــشـــر بسسسسسسسس أقــول يمـكـن...ويــمــكــن يــكــون مــن الـضـغـط الـعـالــي عــنــدي صديقــة فيـهــا الـضـغـط ودايـمـا راسها _دماغها _ مـصـدعـه..ههههههههه أحـاول أتـكـلـم مصري اسمحيلي على الأخطـاء.. ..يــاســــلام كــان نــفـســي أكـبـر وأكــون دكــتـــورة.....
ص
27-03-2008 | 11:38 PM
نوارة أبوظبي;5551825:
ســلامــتــك فروحــتــي بسسسسس يــمــكــن عـــنــدك الـــشـــقــيـــقـــة بسم الـــلــه عــلــيــك بـعـيـد الــشـــر بسسسسسسسس أقــول يمـكـن ..يــاســــلام كــان نــفـســي أكـبـر وأكــون دكــتـــورة.....
يعنى ايه الشقيقة؟
واتعالج ازاى لحسن مش قادرة بجد
*
27-03-2008 | 11:39 PM
ميسى كوول;5551806:
نونو تفاءلى خير ياعسل كل الشباب جييه شايفين روحهم ع ايش ماندرى لكن ويين بيحصل نفسج وانتى الزين كله
عروس انا قصدت انتى مب نونو ترى كنت اكتب بسرررعه لاتشيشى النجمه على ههه
النجمه انا احبج والله بس يختيه ماابا الصراحه حسيت بالاسى يوم قلت انا باعيش عمرى معاه كله واقابل ويهه اى ام سووورى حبيبتى وانتى لوماتبين عصقولج ترومين تودرينه هههههه===خرابه بيوت\
بنت بلادى هنيه؟؟؟؟؟؟ وينها
ياقلبي حبتك العافيه ولا عاد فكت منك حبن اقشر عشان تستانسين
وتوسعين صدرك طول عمرك
ما أقول إلا أحبك الله الذي أحببتني فيه ولك مني اني أدورلك معرس بس تبين سعودي هاذا اللي أقدرعليه..
هديه منى لك ..
ن
27-03-2008 | 11:42 PM
ليه بتقولي كذا يا صـــرخــه ؟ يــابـــنــتــي خليها على ربــنـــا......ورب عــنـــدك رب أرحــم وأحــن عــلــيــك مــن مــامــا وبــابــا .....فلاتشيلي هــــم ......وإذا على كلام الناس .....الــــنـــاس دايما بتتكلــم ...خلي كلامهم ورا ظــهـــرك ,,,,,,,
*
27-03-2008 | 11:43 PM
وين عروووسه ؟؟!
طلعت
خسااااارة
طلعت
خسااااارة