تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)

LANY?? 24-11-2007 17,611 رد 783,812 مشاهدة
ب
يمكن كمان صرخه بتكون عينها عليه
ن
بـلــســومــتـــي عــنــدي صــورة لــبــنـــت أعــجـبــتــنـــي هـي شـكـلـهـا عــادي بسسسسسسس حركــتــهـا وبســمــتــهــا ورب عــســل..أول مــاشــفــتــهـــا تـــذكـــرتــــك ...عــلــى فــكـــرة الــبــنــت زي الــشــامـــيــيــن بملامحــهـــا!!..
ص
بنات هو الصداع المزمن من اعراض الضغط العالى ؟
ص
بلسم الامل;5551431:
يمكن كمان صرخه بتكون عينها عليه


هههههههههههههه
انا
لالالالالالالالالالا

مش للدرجة دى واقعة
هههههههه


خرجينى انا كمان
م
بلسووووووومه عريسج عنده سنتين احسن من اللى جبته عنده سن واحده بفمه ههههههههه
ولاترشحييييييييييييينلى دخيييييلج اليوم شفنا جياااكر اشكثر العالم الله نروم ننام بدون كوابيس خخخخ
ن
مــيــمــــــي حرام عـــلــيــكـي .........لــو أظــل بــدون زواج طــول عــمــري_بسم الــلـــه عــلـي_ مــا أخــذه...
ع
ميسي


نبي خطة للحلوة صرخه

بس عاوزين يا صرخه

تقوليلنه طبيعة المكان اللي تشوفيه فيه و كم حاجه تساعدنا
ص
ميسى كوول;5551428:

صرخم مكتومه لايكون تتعقدى الحياه فيها الشييين وفيها الزييين



تفتكرى الزين هيبصلى

أأأأأأأأأأأأأأأأه


رحمة ربنا واسعة كله على الله
ن
ع
خلونا


نرجع للخطط

ابرك لنا
ع
نبي خطط ما تخرش الميه

يعني توقع الولد من الجمل


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ص
عروس الحب;5551457:
ميسي


نبي خطة للحلوة صرخه

بس عاوزين يا صرخه

تقوليلنه طبيعة المكان اللي تشوفيه فيه و كم حاجه تساعدنا


هو مين عروس اللى بشوفه
مش فاهمة حبيبتى؟
ع
اشرايكم

نسوي جلسة استشارات

نبدي مع عضوة عضوة

تقولنا شنو الصيدة اللي عندها و شنو الظروف اللي تقدر تقابله

واحنا نعطيها الخطة
ع
صرخه
عاوزينك تقوليلنه عن فريسه مهيئة للزواج

ومناسب ليكي
ب
نوارة أبوظبي;5551440:
بـلــســومــتـــي عــنــدي صــورة لــبــنـــت أعــجـبــتــنـــي هـي شـكـلـهـا عــادي بسسسسسسس حركــتــهـا وبســمــتــهــا ورب عــســل..أول مــاشــفــتــهـــا تـــذكـــرتــــك ...عــلــى فــكـــرة الــبــنــت زي الــشــامـــيــيــن بملامحــهـــا!!..




الله يذكرك بالخير

انتي لاتشوفيني يمكن بلش اقول
ص
نوارة أبوظبي;5551462:




يانونو

ايه الجمال ده ماشاء الله

يابنات نشفتوا ريقى على الاطفال
ع
واذا تبون الجلسة بالخاص

ما عندي مانع

بس تكون اغلى

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
م
عروس كلامج سلييييييييم بس خلى صرخه تشرح لنا وضعها الاجتماعى يعنى مجتمع محافظ ولا لا واشلوون تقدر تلاقى النصف الاخر===احلى ربع فوزيه الدريع هههه
يا صرخه اشرحى لنا ويين ممكن تفتكرى انك تقدرى تلاقى صيده تصيدينها وممكن تحط عينك عليه وتوقعيه فى شباكك انزييين نبا معلومات يعنى
نونو اسم الله عليج غنااتى ترى امزح ويااااج انتى مايستاهل الا الزيييين وشيخ المزايين بعد ربى يسعدك
ب
طيب بنات اسمحولي وتصبحو على الف خير يارب وكم انا انبسطت معكم والله ضحكتتوني واسعدتوني كثير كثير

ان شالله بكره للقاء
ص
عروس الحب;5551486:
صرخه
عاوزينك تقوليلنه عن فريسه مهيئة للزواج

ومناسب ليكي


اخو صاحبة اختى

بس ماليش علاقة بيه ولا كنت بشوفه الا مره واحدة واحنا اطفال وف الضلمة بس على ما اسمع انه وسيم


هو عايز يتزوج

بس انا هعمل ايه؟
X