هههههههههههه عروس اش هالعريس الوسيييييييييم صراااااااحه ياحظج نووواااره بتعيشين سعيده طوول عمرج يادب تفرحى يوم ويمووووت ريلج عسى بس عنده فلوووس وبيزات توريثنه هههه
يلا شوفى العريس تبعى اكييييييد احلا واصغر بالعمر
http://go.3roos.com/iqEKMkjpJqU
اشرااااااااااايكن؟
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
م
27-03-2008 | 10:43 PM
ن
27-03-2008 | 10:43 PM
ب
27-03-2008 | 10:44 PM
نوارة أبوظبي;5551282:
بــلــســومـــتــــي
يا قلب بلسومتي
يا ساتر
ن
27-03-2008 | 10:45 PM
بــلــســومـــتــــي .ايش رايــك؟..عريـس ولا احـــلـــى مــاشــاء الــلــه عــلــيه قــمــر رب يــحـفــظـــه لأهــلــه يـــارب.
ص
27-03-2008 | 10:45 PM
الراجية الفرج القريب;5551274:
انا كمان من مصر وبشتغل دكتورة وعلي فكرة فرق السن بينا بسيط
حقيقى!!
منين فى مصر
ع
27-03-2008 | 10:46 PM
ميسى كوول;5551315:
هههههههههههه عروس اش هالعريس الوسيييييييييم صراااااااحه ياحظج نووواااره بتعيشين سعيده طوول عمرج يادب تفرحى يوم ويمووووت ريلج عسى بس عنده فلوووس وبيزات توريثنه هههه
يلا شوفى العريس تبعى اكييييييد احلا واصغر بالعمر
http://go.3roos.com/iqEKMkjpJqU
اشرااااااااااايكن؟
استغفرالله
حرام عليج ميسي عريسي احلى
ن
27-03-2008 | 10:47 PM
مـــــيـــمــــي...هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ص
27-03-2008 | 10:47 PM
بلسم الامل;5551310:
بنات في تصفيه على العرسان عرض خاص الي بتاخذ بتحضر عروستين العريس الربع بيطيع بنص السعر الحقو قبل ما بخلص العرض هههههههههههههههههههه
هههههههههه
عنوان المحل لو سمحتى
ب
27-03-2008 | 10:47 PM
ما شالله تبارك الله اللهم صلي على محمد
قمر قمر اكيد زيك
احلى شي خدوده
مشكوره على العريس وربنا يرزقك ان شالله بعريس يستهلك
قمر قمر اكيد زيك
احلى شي خدوده
مشكوره على العريس وربنا يرزقك ان شالله بعريس يستهلك
ن
27-03-2008 | 10:47 PM
صـــراحـــه عــرســان جـــوجـــو أحــلـــى ههههههههههههههههههه
ع
27-03-2008 | 10:49 PM
بلسم الامل;5551310:
بنات في تصفيه على العرسان عرض خاص الي بتاخذ بتحضر عروستين العريس الربع بيطيع بنص السعر الحقو قبل ما بخلص العرض هههههههههههههههههههه
العرض لي متى؟؟؟؟
طولي العرض
ب
27-03-2008 | 10:50 PM
الحقو عريس عليه تصفيه ومستعد يتجوز اربعه بسرعه بنص السعر ما معكم وقت بسرعه ارشح مين 1
1
2
3
4
5
1
2
3
4
5
ع
27-03-2008 | 10:52 PM
بلسمة
انا صديقتك حبيبتك
لا ترشحيني حبيبتي
انا صديقتك حبيبتك
لا ترشحيني حبيبتي
ص
27-03-2008 | 10:52 PM
هههههههههه
بنات
بجد ارفتونى من الزواج
كويس
افكر فى شىء تانى احسن قدرتوا تخرجوا الفكرة من راسى
بنات
بجد ارفتونى من الزواج
كويس
افكر فى شىء تانى احسن قدرتوا تخرجوا الفكرة من راسى
م
27-03-2008 | 10:52 PM
نونووووووووووو من وييييييين تيبين هاليهاااااال الحلوووووووين خاطريه ابوسهم بخدودهم الناااعمه الحييين
يااااااااااااااارب لاتزرنى فر دا وانت خير الواارثين اهىء اهىء
ماقلتى اشرررايج بالعريس اللى يبته لج نونو؟
يااااااااااااااارب لاتزرنى فر دا وانت خير الواارثين اهىء اهىء
ماقلتى اشرررايج بالعريس اللى يبته لج نونو؟
ع
27-03-2008 | 10:53 PM
وين حياة؟؟
ب
27-03-2008 | 10:53 PM
بنات تصبحو على خير ان شالله بكره نلتقي مضطره اطلع سمحوني ولا تزعلو من العريس الحلو ههههه
ص
27-03-2008 | 10:54 PM
عروس الحب;5551399:
بلسمة
انا صديقتك حبيبتك
لا ترشحيني حبيبتي
هههههههههههههههه
لا بجد دمكم خفيف
ربنا يهون عليكم
ب
27-03-2008 | 10:55 PM
عروس الحب;5551399:
بلسمة
انا صديقتك حبيبتك
لا ترشحيني حبيبتي
تنسحبي من الترشيح حره زي ما بدك
م
27-03-2008 | 10:55 PM
هههههههههههههههه عروس ونونو اشفيكن عرساااان اش زينهم حد لاغى هالايام 
صرخم مكتومه لايكون تتعقدى الحياه فيها الشييين وفيها الزييين

صرخم مكتومه لايكون تتعقدى الحياه فيها الشييين وفيها الزييين