مهجة خلصتي قراية هي اللي يجي متاخر
كيفك اليوم
تجمع للبنانيت اللى متخطبوش ولا اتجوزوا (تم دمج المواضيع المتشابهه)
ع
08-02-2008 | 11:02 PM
O
08-02-2008 | 11:03 PM
جوهرة ايه الدم العسل ده وربنا العرسان مالهم نظر ربنا يخليك دايما كده ونفرح بيكي عن قريب واحنا معاكي كمان
ن
08-02-2008 | 11:04 PM
مـــــهـــــــــوجـــــــــــــه......رب يــســعـــدك ويــفــرج عــنـــك كل هم وغم يــــــــارب ..........................ودعائي لك ولكل بنات التجمع دون استثـنـــــــاء...............
جوهرة وين وصلنا .........أيوه 6
7
8
جوهرة وين وصلنا .........أيوه 6
7
8
ن
08-02-2008 | 11:05 PM
الجوهرة وييييييييين شكلها راحت تنام !!
O
08-02-2008 | 11:05 PM
fatafeat;5149157:
مهجة خلصتي قراية هي اللي يجي متاخر
كيفك اليوم
الحمد لله حبيبتي بس بتجي حالة تعاسة اوف عليها استعيد بالله على طول والله طول اليوم على بالي تدكرنا بالاستغفار وكل ما استغفر اتدكرك
ن
08-02-2008 | 11:06 PM
الـــــــحــــــيـــــــــن دوري............ تصبحون على خير................
O
08-02-2008 | 11:06 PM
استادن اروح اصلي العشاء وارجع على طوووووووووووووووووووووووول
ع
08-02-2008 | 11:07 PM
:BOUNCE8:
شفتوا ولادي
:21_133:
شفتوا ولادي
:21_133:
ع
08-02-2008 | 11:10 PM
تذكرينا في دعاءك مهووووووجة
ن
08-02-2008 | 11:12 PM
جوهرتي ................. أنت موجوده صح!!!!!!!!!!!!
ن
08-02-2008 | 11:14 PM
فتفوته ..........ما شاء الــلــه عليهم شكلهم توم صح؟ ................
حطيت صور أولادي وبناتي من شوي شفتي الصور ولا لا؟
حطيت صور أولادي وبناتي من شوي شفتي الصور ولا لا؟
ن
08-02-2008 | 11:16 PM
[GLINT]خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلا ص الجــوهـــرة أستســـلـــــــــــم :21_211:......برووووووووح أنـــــــــام:21_164:.........[/GLINT]
O
08-02-2008 | 11:31 PM
fatafeat;5149224:
تذكرينا في دعاءك مهووووووجة
وربي شاهد دعيت لكم جميعا بتيسر الافرج وانفراج الكرب
O
08-02-2008 | 11:37 PM
يا بختي يانا الكل خرج وفضلتي وحدي في التجمع يا ناس يا هوووووووووووووو وربنا ما في حد
O
08-02-2008 | 11:42 PM
طيب يا بنات اسلم عليكم واقولكم تصبحوا على خير وشكر كتيير لكل من سال على مهووووووووووجة الزهقانة
اوعو اوعو تنسوني بحبكككككككككككككككككككككككككككككككككم
يلا في رعاية الرحمن
ادعوا لي يا بنات
اوعو اوعو تنسوني بحبكككككككككككككككككككككككككككككككككم
يلا في رعاية الرحمن
ادعوا لي يا بنات
ع
08-02-2008 | 11:51 PM
مممممممممممم
مهجة أنا هناااا
بس في وحدة كاتبة موضوع وكنت برد عليها
نرفزتني كتيررررررر
مهجة أنا هناااا
بس في وحدة كاتبة موضوع وكنت برد عليها
نرفزتني كتيررررررر
خ
08-02-2008 | 11:58 PM
السلام عليكم ,, في احد اسووولف معااااه
:)
:)
ع
09-02-2008 | 12:24 AM
ب
09-02-2008 | 12:45 AM
أهلا بنات كيف حالكم وحشتوني كثيررر شو أخباركم
ق
09-02-2008 | 12:48 AM
السلاااااااااااااام علييييييييييييييييكم شخبااااااااااااااااااااااركم
وحشتوووووووووووووني اليووووم ما كلمتكم لان كنت في بيت عمي
اوك خلي اقرى الصفحات اللي فاتتني لووول
وحشتوووووووووووووني اليووووم ما كلمتكم لان كنت في بيت عمي
اوك خلي اقرى الصفحات اللي فاتتني لووول