طريقة عمل لانشون (مرتديلا) الفراخ بالخطوات المصورة..طريقة مضمونة باذن الله
ا
27-05-2010 | 12:47 AM
تسلم الاياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادي
س
27-05-2010 | 02:42 AM
تسلم ايدكF:
س
27-05-2010 | 03:37 PM
تسلم ايدك حلوه اووووووووووى
p
28-05-2010 | 02:08 PM
يم يمي يمي يمي يم
M
28-05-2010 | 04:40 PM
ندي انا جربته و طلع تحفة ما شاء الله وكنت ناوية انزل في قسم التطبيقات بس مهعاذ عمل مصيبه في الموبيل و الكاميرا مش شغال........بس بجد ماماو خواتي و بابا حبوا جداا
*
29-05-2010 | 07:15 PM
اهااااا تسلم ايدياتك ياحبيبتي ونا اكيد راح اسويها لان زوجي يموت بهالسالفة
&
29-05-2010 | 07:26 PM
أم عزوز001;12146024:
تسلم الايادي
وبالعافيه
ام سمسومه;12168874:
تسلم الاياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادي
honololo;12170075:
تسلم ايدكF:
سيما سيمو;12173850:
تسلم ايدك حلوه اووووووووووى
** المحترمة**;12190953:
اهااااا تسلم ايدياتك ياحبيبتي ونا اكيد راح اسويها لان زوجي يموت بهالسالفة
الله يكرمكو يا حبايبى بجد نورتو الموضوع
F:F:F:F:F:F:F:
&
29-05-2010 | 07:30 PM
UMM MOAZ;12180952:
ندي انا جربته و طلع تحفة ما شاء الله وكنت ناوية انزل في قسم التطبيقات بس مهعاذ عمل مصيبه في الموبيل و الكاميرا مش شغال........بس بجد ماماو خواتي و بابا حبوا جداا
الله يكرمك يا قمر وبالهنا والشفا
خلاص جربيها تانى وصوريها ونزليها ةابعتيلى اللينك:D
م
30-05-2010 | 09:50 PM
بجد شكلها جامد ما شاء الله
تسلم ايدك :025:
تسلم ايدك :025:
&
30-05-2010 | 10:03 PM
مكرووونة;12202018:
بجد شكلها جامد ما شاء الله
تسلم ايدك :025:
ربنا يكرمك يا حبيبتى
ا
30-05-2010 | 10:20 PM
يسلمو روعه
م
31-05-2010 | 03:04 AM
b
01-06-2010 | 12:45 AM
جميله تسلم ايدك
m
01-06-2010 | 01:24 AM
ما شاء الله ندي .جمييييييل .تسلم ايدك يا قمر
هجربها ان شاء الله
هجربها ان شاء الله
m
01-06-2010 | 01:38 AM
بس قوليلي يا ندي هي لما بتحط في صينيه بتبقي رفيعه ولا تخينه
m
01-06-2010 | 04:21 PM
مشكورة ياعسل جزاك اله الف خير
&
01-06-2010 | 06:15 PM
اميره بلاحدود;12202297:
يسلمو روعه
مها البحرين;12204972:
baata;12214563:
جميله تسلم ايدك
mitcy;12214976:
ما شاء الله ندي .جمييييييل .تسلم ايدك يا قمر
هجربها ان شاء الله
رذن;12220565:
مشكورة ياعسل جزاك اله الف خير
ربنا يكرمكو يا رب
يلا بقى حد يعمله:biggrin:
&
01-06-2010 | 06:20 PM
mitcy;12215120:
بس قوليلي يا ندي هي لما بتحط في صينيه بتبقي رفيعه ولا تخينه
بتبقى يا ميتسى نفس الارتفاع الللى مقطعاها بيه دة
هيا مش حتنفش
وممكن تعمليها فى علبة المربى الصفيح دى ..عارفاها؟؟
انا مجربتهاش بصراحة غير فى الصنية دى
يلا جربيها وصوريها ووريهالى:)
ب
01-06-2010 | 09:57 PM
تسلم ايديكي على الانشون وانا بصراحة ولامرة جربت طعم الانشون او المرتديلا بخاف منهم دايما بتخيل انه لحم مش مطبوخ هههه
L
02-06-2010 | 12:51 AM
حلوة اوي يانودي ما شاء الله عليكي مخبية المواهب دي فين :D
هجربوا في ابو لومي لانه بيموت في لانشون الفراخ وانا نووووووووووووووووووووووو :D:D نيفر فو ايفر
هجربوا في ابو لومي لانه بيموت في لانشون الفراخ وانا نووووووووووووووووووووووو :D:D نيفر فو ايفر