طريقة عمل لانشون (مرتديلا) الفراخ بالخطوات المصورة..طريقة مضمونة باذن الله

&Nada& 18-05-2010 147 رد 37,517 مشاهدة
&
salad;12292415:
شطوووووووووووووووووووووووره يا ندى تسلم ايدك يا جميله

ميرسى يا سلاد يا قمر
وحشتينى على فكرة:adore:
ღ أم صلوح ღ;12294922:
تسلمإيدك
صحيه ومضمونه صح ولو لاحظتي اللون مختلف عن الجاهز
إحتمال كبير أن الجاهز به ألوان صناعيه !!!

انا اعرف فعلا ان لانشون اللحمة بيتحط فيه لون لكن الفراخ معرفش بصراحة
بس هما اكيد بيحطو حاجات صناعية ومواد حافظة والله اعلم
ونورتى وشرفتى يا ام صلوح:)
البرج اليسر;12295655:
طيب انتي جربتيها

امال الموضوع والصور دى ايه؟؟:)

ده تطبيقى لصاحبة الوصفة

نورتى الموضوع
ب
يمممممممممممي

عاشت اديج
ا
تسلمين أختي على الطريقه ...............
ت
ماشاء الله روعة تسلم ايادي

يعطيك الف عافية

في امان الله
e
ماشاء الله روووعه
ا
ماشاااااااء الله

تسلم ايدج

وايد سهلة الطريقة
أ
تسلم الأيادي يارب ما تمسها النار طريقه جميله وسهلة
م
شكراااااااااااااا
&
رهيبه الوصفه صراحة ..

انا احب اللانشون .. بس قطعته لان وصلني ايميل عن خرابيط المواد المستخدمه فيه

احلى شي لما حرمة البيت تدور على بدائل المحلات .. لا مواد صناعيه ولا خرابيط ما نعرفها ..

اكيد انها اصح والذ واضمن ..

وصفتك انحفظت عندي وباذن الله بجربها لاني كثير حبيتها ..

تسلم ايدك واحلى تقييم لك تستاهليه
ح
تسللللم يدينك ياعسل بجد توحفه..


وباين عليها لزيزه زيك يااموووره..


;)
ا
تسلم ايدك بجد سهل قوي
V
ماشاء الله طريقة حلوة
مشكورة وتسلم ايدكF:
*
روووعة

تسلم ايدج

كأنها جاهزة
ا
يسلموو..
.
يسلمو ياقمر
ل
سلمت ايديكي وتم التقييم
د
تسلم يدينك
ع
حبيبه قلبى ام جنى تسلم ايدك ياقمر

ان شاء الله اجربه تسلم ايدك
آ
&
* قناد *;12422921:
روووعة



تسلم ايدج



كأنها جاهزة


pinky strawberry;12422454:
ماشاء الله طريقة حلوة
مشكورة وتسلم ايدكF:


أم ميزووو;12395609:
تسلم ايدك بجد سهل قوي



حراااااير;12375389:
تسللللم يدينك ياعسل بجد توحفه..

وباين عليها لزيزه زيك يااموووره..



;)



ŚũҝąЯ Ŋă3m;12370690:
رهيبه الوصفه صراحة ..

انا احب اللانشون .. بس قطعته لان وصلني ايميل عن خرابيط المواد المستخدمه فيه

احلى شي لما حرمة البيت تدور على بدائل المحلات .. لا مواد صناعيه ولا خرابيط ما نعرفها ..

اكيد انها اصح والذ واضمن ..

وصفتك انحفظت عندي وباذن الله بجربها لاني كثير حبيتها ..

تسلم ايدك واحلى تقييم لك تستاهليه


مغتربة سدني;12365769:
شكراااااااااااااا


أم شواخ;12358396:
تسلم الأيادي يارب ما تمسها النار طريقه جميله وسهلة


ام نيلا;12355417:
ماشاااااااء الله

تسلم ايدج

وايد سهلة الطريقة


emy89;12308111:
ماشاء الله روووعه


قدرك كبير بقلبي;12298313:
ماشاء الله روعة تسلم ايادي

يعطيك الف عافية

في امان الله


الخوافي;12298297:
تسلمين أختي على الطريقه ...............


بنت الرافدين1;12297043:
يمممممممممممي

عاشت اديج

F:F:F:F:F:F:
X