طريقة عمل لانشون (مرتديلا) الفراخ بالخطوات المصورة..طريقة مضمونة باذن الله

&Nada& 18-05-2010 147 رد 37,517 مشاهدة
&
أم يـاسـيـن العسل;12099435:
تحفه يا ندى تسلم ايدك


nanoo99;12099663:
طريقه سهله موووووووووت
ان شاء الله هجربها قريب جداااااااااااااا


على خطى الحبيب;12099957:
ما شاء الله طريقة سهلة وتجنن يا ندي انا عندي صدور هجرب فيهاا


ام عمر افندى;12100019:
بصراحه يا لايف كنت داخله بس كده حب استطلاع لكن دلوقتى اكيد هجربها بجد بجد الطريقه تحفففففففففففه وتستاهلى احلى تقيييييييم يا قمر


مايونيز;12100158:
ايه الشطاره دي تسلم ايدك ياندي
وماتحرمناش من اكلاتك الجميله


سندريلا مصر;12100242:
بجد خطير
ان شاء الله اجربها


sosiii-cat;12100475:
ممتازة يا ندي
جزاكي الله خير


KeTTeY;12100683:
تسلم ايدك يا قمر
وان شاء الله هجربه


amy85;12100761:
تسلم ايدك شكله حلو اوى


paradise rose;12100906:
تحفه بجد تسلم ايديكى تستحقى التقييم والتميز بجد


*Om Mo3az*;12101055:
وااااااااااااو
ايه الجمال ده يا ندى بجد حلو اوي اوي اوي وان شاء الله اجربه
تسلم اييييييييييدك والميزان طبعا كسفني :(



زوجى كل حياتى;12101171:
ماشاءالله عليكى



فعلا الطريقه سهله وغير مكلفه


والاهم انها مضمونه لان خصوصا اللانشون ما احب اشتريه من بره



والف شكر يا عسل


ربنا يكرمكو كلكو يا قمرات
بس والله ربنا عالم انى ميفرقش معايا الميزان دة قد ما يفرق معايا انكو تعملوها وتطلع حلوة معاكو
دة احسن تقييم ليا بجد
ويا ريت تصورو التطبيق بتاعكو
ن
ماشاء الله

تسلم ايدك ياندى
*
lifedrop;12097798:
:) جربيها يا توتا والله حلوة اوى

جربيها لابو نسب:p

حفرح اوى لو عملتيها يا ساسو:L:

يعنى حتحطيها فى قالب الكيك ماشى..
وبعدين تحطى قالب الكيك فى صينينة اكبر فيها ماية على درجة حرارة 220 لمدة 50 دقيقة وبس وهيا تستوى باذن الله

جزاكى الله خيرًا على التوضيح
هجربها ان شاء الله ;)
n
تسلم ايدك يا قمر
م
برافو طالعه كتير مزبوطه ما شاء الله
يسلمو يا قمر
ويعطيكي العافيه
ا
بارك الله فيك

بصراحــة الطريقــة حلوة وسهلة ونظيفــة

انا بالاصل لانشون ما اشتري ابدا ابدا ..

ما احب شكله في المحلات ههههههه

فما بعرف طعمــه اصلا .. بس طريقتــك سهلــة وحلوة

وان شالله لنا تجربة فيها .
s
تحفه يا قمر ماشاء الله سهله اووي
ل
يسلمووووو ايديكي
تم التقييم
ش
تسلم ايدك يا ندى
واكيد حلوة طالما منك
&
نور التقوى;12102033:
ماشاء الله

تسلم ايدك ياندى


*pippo*;12102262:
جزاكى الله خيرًا على التوضيح
هجربها ان شاء الله ;)


newlife;12102631:
تسلم ايدك يا قمر



ماذا اقول;12102838:
برافو طالعه كتير مزبوطه ما شاء الله

يسلمو يا قمر


ويعطيكي العافيه



الوان سحرية;12103431:
بارك الله فيك

بصراحــة الطريقــة حلوة وسهلة ونظيفــة


انا بالاصل لانشون ما اشتري ابدا ابدا ..


ما احب شكله في المحلات ههههههه


فما بعرف طعمــه اصلا .. بس طريقتــك سهلــة وحلوة



وان شالله لنا تجربة فيها .



shoshet*himo;12104119:
تحفه يا قمر ماشاء الله سهله اووي


لوليكي;12104232:
يسلمووووو ايديكي
تم التقييم


شهيدة;12105752:
تسلم ايدك يا ندى
واكيد حلوة طالما منك

F::L:F::L::D:):D:)F::L:F::L:
p
شكلها تحفة باذن الله اجربها
وتسلم ايديك
ن
مشكورررررررررررررررره

تستحقي التميز يا عسل
M
ما ضشاء الله يا ندي بجد هجربها ان شاء الله و انزلها في قسم التطبيقات..لاني بجد لازم ان شاء الله اعملها عشان معاذ يمكن تعجبة و ياكلها لاني مش برد اني ااكله الانشون من بره خالص
M
تسلم ايديكي
p
اول مرة اشوف الطبق دا
غريب بالنسبة ليه بس باين انه لذيذ
تسلم الايادي الحلوين
L
تسلم الاياادي

يعطيكـ العافيه
&
ḆŌ₦Ťầầ ĚĽЗ§ẩŁŁ;12140508:
تسلم الاياادي

يعطيكـ العافيه


paly;12129760:
اول مرة اشوف الطبق دا
غريب بالنسبة ليه بس باين انه لذيذ
تسلم الايادي الحلوين


moonshadow508;12115859:
تسلم ايديكي


UMM MOAZ;12115828:
ما ضشاء الله يا ندي بجد هجربها ان شاء الله و انزلها في قسم التطبيقات..لاني بجد لازم ان شاء الله اعملها عشان معاذ يمكن تعجبة و ياكلها لاني مش برد اني ااكله الانشون من بره خالص


نيسو100-;12113409:
مشكورررررررررررررررره

تستحقي التميز يا عسل


praivet;12113013:
شكلها تحفة باذن الله اجربها
وتسلم ايديك

نورتونى وفرحتونى بردودكو
بس نفسى حد يعمله ويقولى النتيجة:thumbs_up:
*
طريقة نضيفة وحلوة
بس شنو هذا اللانشون؟
هو المرتديلا؟
ولا حاجة تشابها؟
&
** المحترمة**;12144446:
طريقة نضيفة وحلوة

بس شنو هذا اللانشون؟
هو المرتديلا؟

ولا حاجة تشابها؟


ايوة يا جميل هوا المرتديلا ولكن احنا فى مصر بنقول عليه لانشون
أ
تسلم الايادي
وبالعافيه
X