ما شاء الله عليكى
تحفة طبعا مش محتاج اى كلام وطريقته سهلة قوى :)
طريقة عمل لانشون (مرتديلا) الفراخ بالخطوات المصورة..طريقة مضمونة باذن الله
g
18-05-2010 | 06:21 PM
B
18-05-2010 | 06:24 PM
ما شاء الله عليكي تستاهلي التميز في موضوعك و تم التقييم
ا
18-05-2010 | 06:31 PM
بسلموا
ا
18-05-2010 | 06:32 PM
ررررررررررررررررررروغة يسلموا
&
18-05-2010 | 06:50 PM
روعه وشكله طعمه جميل وطبعا نظافه عن اللى برا
بجد تسلم ايديكى يانودى
كان نفسلى اقيمك واضح سبقنى كتير تستاهلى بجد ربنا يجزيكى خير
بجد تسلم ايديكى يانودى
كان نفسلى اقيمك واضح سبقنى كتير تستاهلى بجد ربنا يجزيكى خير
ش
18-05-2010 | 06:59 PM
وااااااااااااو مبين اتشهييييييي فعلا ..^؛^
و على رايج اضمن و غير مكلفه ...
تسسسلم الايادي يا ندوووشه ...(:
يعطيج الف عافيه ...
لا تحرمينا اطباقج ..^؛*
و على رايج اضمن و غير مكلفه ...
تسسسلم الايادي يا ندوووشه ...(:
يعطيج الف عافيه ...
لا تحرمينا اطباقج ..^؛*
أ
18-05-2010 | 08:51 PM
تحفه يا ندى تسلم ايدك
n
18-05-2010 | 09:16 PM
طريقه سهله موووووووووت
ان شاء الله هجربها قريب جداااااااااااااا
ان شاء الله هجربها قريب جداااااااااااااا
ع
18-05-2010 | 09:50 PM
ما شاء الله طريقة سهلة وتجنن يا ندي انا عندي صدور هجرب فيهاا
O
18-05-2010 | 09:56 PM
بصراحه يا لايف كنت داخله بس كده حب استطلاع لكن دلوقتى اكيد هجربها بجد بجد الطريقه تحفففففففففففه وتستاهلى احلى تقيييييييم يا قمر
م
18-05-2010 | 10:13 PM
ايه الشطاره دي تسلم ايدك ياندي
وماتحرمناش من اكلاتك الجميله
وماتحرمناش من اكلاتك الجميله
س
18-05-2010 | 10:21 PM
بجد خطير
ان شاء الله اجربها
ان شاء الله اجربها
s
18-05-2010 | 10:46 PM
ممتازة يا ندي
جزاكي الله خير
جزاكي الله خير
K
18-05-2010 | 11:08 PM
تسلم ايدك يا قمر
وان شاء الله هجربه
وان شاء الله هجربه
a
18-05-2010 | 11:18 PM
تسلم ايدك شكله حلو اوى
p
18-05-2010 | 11:35 PM
تحفه بجد تسلم ايديكى تستحقى التقييم والتميز بجد
&
18-05-2010 | 11:52 PM
KeTTeY;12100683:
تسلم ايدك يا قمر
وان شاء الله هجربه
dandona we bas;12098013:
روووووووووووعة بجد تسلم الأيادي
Dr.Flowers;12098034:
تسلم ايدك يا جميله
om asmaa;12098293:
رووووووووووووووووووووووووعه تسلم ايديكى
F:F:F:F:
banota_helwa;12098317:
ان شاء الله اجربها والله ياندى بس مش عندى القالب المستطيل ده خااااااااالص
مش عارفه اعمل ايه بقى
مش عارفة والله يا ساسو
طب ابعتلك القالب بتاعى؟؟انا جمبك فى المنصورة مش بعيدة يعنى;)
بصى هوا قوامه بيبقى عامل زى البشاميل كدة التقيل او كيكة تقيلة شوية كدة يعنى
انتى عارفة ممكن تعمليه فى ايه؟؟
لو عندك علبة مربى صفيح حطيه فيها على الاقل حيطلع مدور
حتى لاقيت دلوقتى صاحبة الوصفة كاتبه كدةF:F:
marioum27;12098327:
تحفه على فكره انا انبهرت بيها مكنتش متخيله السهوله دي
galaxymenna;12098334:
ما شاء الله عليكى
تحفة طبعا مش محتاج اى كلام وطريقته سهلة قوى :)
Boody we zady;12098358:
ما شاء الله عليكي تستاهلي التميز في موضوعك و تم التقييم
عروسة الاميرات;12098411:
بسلموا
عروسة الاميرات;12098428:
ررررررررررررررررررروغة يسلموا
رورو حبيبة جوجو;12098546:
روعه وشكله طعمه جميل وطبعا نظافه عن اللى برا
بجد تسلم ايديكى يانودى
كان نفسلى اقيمك واضح سبقنى كتير تستاهلى بجد ربنا يجزيكى خير
شُۄقِڼْ فِ? ڂَفُۄقِ?;12098617:
وااااااااااااو مبين اتشهييييييي فعلا ..^؛^
و على رايج اضمن و غير مكلفه ...
تسسسلم الايادي يا ندوووشه ...(:
يعطيج الف عافيه ...
لا تحرمينا اطباقج ..^؛*
جزاكم الله خيرا يا جماعة بجد
بس نفسى تجربوها وتقولولىF:F:
E
18-05-2010 | 11:56 PM
وااااااااااااو
ايه الجمال ده يا ندى بجد حلو اوي اوي اوي وان شاء الله اجربه
تسلم اييييييييييدك والميزان طبعا كسفني :(
ايه الجمال ده يا ندى بجد حلو اوي اوي اوي وان شاء الله اجربه
تسلم اييييييييييدك والميزان طبعا كسفني :(
ز
19-05-2010 | 12:09 AM
ماشاءالله عليكى
فعلا الطريقه سهله وغير مكلفه
والاهم انها مضمونه لان خصوصا اللانشون ما احب اشتريه من بره
والف شكر يا عسل
فعلا الطريقه سهله وغير مكلفه
والاهم انها مضمونه لان خصوصا اللانشون ما احب اشتريه من بره
والف شكر يا عسل
b
19-05-2010 | 12:12 AM
ربنا ما يحرمنى منك ياندى والله كلك زوق
انا بفكر اعمله قريب ان شاء الله وهتصرف كده
وممكن اجرب موضوع علبه المربى دى كمان
انا بفكر اعمله قريب ان شاء الله وهتصرف كده
وممكن اجرب موضوع علبه المربى دى كمان