وانتى كماااااااااااان موووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
وحشاااااااااااااااااااااااااااااااانى قد البحررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
التجمع الذهبي لبنات اليمن السعيد لشهر رمضاااااااان الكريم...,,,
&
07-09-2009 | 04:22 PM
&
07-09-2009 | 04:23 PM
انا مبسووووووووووطه انى سمعت صووووووووووووووووتك شئ ولا بالاحلم وشو ه اللهجه اليمينيه بتخفى العقل كتييييييييير تجنن
&
07-09-2009 | 04:24 PM
خلاص اناباجى عندكو اوك ههههههههههههههههههه
m
07-09-2009 | 04:24 PM
يختي يقطع الفراق وسنينه
لسه جوجو بتقول انتو فين والله كلنا اختفينا مرة وحدة بس القلوب عند بعضها
دايما ببالي والله بس ساعات الظروف اقوى مننا
قوليلي اخبار الثانوي ايه ؟؟
لسه جوجو بتقول انتو فين والله كلنا اختفينا مرة وحدة بس القلوب عند بعضها
دايما ببالي والله بس ساعات الظروف اقوى مننا
قوليلي اخبار الثانوي ايه ؟؟
m
07-09-2009 | 04:26 PM
ღنورهآنღ;10242050:
انا مبسووووووووووطه انى سمعت صووووووووووووووووتك شئ ولا بالاحلم وشو ه اللهجه اليمينيه بتخفى العقل كتييييييييير تجنن
لاااااا يا بنتي ما كنتش بكلمك يمني اخاف ما تفهميش حاجة
كنت بكلمك مصري هو انتي ما خدتيش بالك ولا ايه
يمكن من الفرحة بقى ههههههههه
m
07-09-2009 | 04:27 PM
ღنورهآنღ;10242054:
خلاص اناباجى عندكو اوك ههههههههههههههههههه
يا اهلا وسهلا وميه مرحبا تشرفينا في اي وقت :15::15:
m
07-09-2009 | 04:28 PM
حجة نورا اسمعي هروح اصلي العصر واجي تاني
ما تتحركيش خخخخ
ما تتحركيش خخخخ
&
07-09-2009 | 04:29 PM
هههههههههههه
لا بس كانت فى شويه يمينه حسيت بكلامك انو فى يمينى شوى هههههههههههه او جايز بخرف من الفرحه هههههههههههههههههههههه
الثانويه لالالالالالالالالالالالا تججن هم بس 14 ماده وماشاء الله الكتاب تقربيا ميت صفحه ههههههههههههههههههههه والفيزا صعبه مووووووووووووووووووووت
كفايه كده هههههههههههههههههههههههه
لا بس كانت فى شويه يمينه حسيت بكلامك انو فى يمينى شوى هههههههههههه او جايز بخرف من الفرحه هههههههههههههههههههههه
الثانويه لالالالالالالالالالالالا تججن هم بس 14 ماده وماشاء الله الكتاب تقربيا ميت صفحه ههههههههههههههههههههه والفيزا صعبه مووووووووووووووووووووت
كفايه كده هههههههههههههههههههههههه
&
07-09-2009 | 04:29 PM
تسلمى ياالبى
اوك بستنااااااااااااااااااااااااااااااااااكى
اوك بستنااااااااااااااااااااااااااااااااااكى
&
07-09-2009 | 04:33 PM
قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدى لك انى سابقى رفيق الدروب... فكن صبورا فقلبى لايقوى الحروب.... فحبى لك شمس تأبى الغروب
&
07-09-2009 | 04:38 PM

m
07-09-2009 | 04:40 PM
ღنورهآنღ;10242069:
هههههههههههه
لا بس كانت فى شويه يمينه حسيت بكلامك انو فى يمينى شوى هههههههههههه او جايز بخرف من الفرحه هههههههههههههههههههههه
الثانويه لالالالالالالالالالالالا تججن هم بس 14 ماده وماشاء الله الكتاب تقربيا ميت صفحه ههههههههههههههههههههه والفيزا صعبه مووووووووووووووووووووت
كفايه كده هههههههههههههههههههههههه
عدناااااا
هههههههههههههههههههههه يا بنت الايييه فطستيني ضحك
كنت بكلمك مصري على سعودي لزوم الفهم يعني خخخخ
يالهوي عالثانوية بس دي احلى ايام والله عيشيها بحلوها ومرها :wink:
m
07-09-2009 | 04:41 PM
ღنورهآنღ;10242079:
قلبي لك يا من ملكت كل القلوب ... وعهدى لك انى سابقى رفيق الدروب... فكن صبورا فقلبى لايقوى الحروب.... فحبى لك شمس تأبى الغروب
له له له ماقدرش عالكلام الحلو ده :o:o اكيد ده موجه لي <<<< ماخذه مقلب في نفسها :D
&
07-09-2009 | 04:42 PM


&
07-09-2009 | 04:43 PM
له له له ماقدرش عالكلام الحلو ده :o:o اكيد ده موجه لي <<<< ماخذه مقلب في نفسها :D
ههههههههههههههههههههههه لا الكلام دا ليك فعلا لا مقلب وللا شئ هههههههههههه
&
07-09-2009 | 04:45 PM
عدناااااا
هههههههههههههههههههههه يا بنت الايييه فطستيني ضحك
كنت بكلمك مصري على سعودي لزوم الفهم يعني خخخخ
يالهوي عالثانوية بس دي احلى ايام والله عيشيها بحلوها ومرها :wink:
ههههههههههههههههههههههههه
مرها اوك حلوها اشك ههههههههههههههههههههههههههههه
رنبا سترها نفسى ادخل كليه فنون جميله قسم هندسه ديكور بس احسها من اول المستحيلات
m
07-09-2009 | 04:46 PM
ميرسيييييي يا حبيبة قلبي ^^ <<< وش مكسوف جامد خخخخ
على فكرة رايحة اليمن الاسبوع الجاي تيجي معايا *_^
على فكرة رايحة اليمن الاسبوع الجاي تيجي معايا *_^
m
07-09-2009 | 04:47 PM
ღنورهآنღ;10242108:
ههههههههههههههههههههههههه
مرها اوك حلوها اشك ههههههههههههههههههههههههههههه
رنبا سترها نفسى ادخل كليه فنون جميله قسم هندسه ديكور بس احسها من اول المستحيلات
لا يا بنتي مسحيل ليه انتي خلصي بس الثانوي وتبقي تخشي الكلية اللي عايزاها ولو عايزة اجي ادرس معاكي كمان
&
07-09-2009 | 07:30 PM
وي وي وي خيآنه كبيرة صآرت هنا
نونو يادوووووبه منوره حبيبتي ووينك انتي كمآن اختفيتي معآهم
يالله الحمدلله ع سلامة رجوعكم كلكم
نونو وتومي وموني نورتوا دبيآت
نونو يادوووووبه منوره حبيبتي ووينك انتي كمآن اختفيتي معآهم
يالله الحمدلله ع سلامة رجوعكم كلكم
نونو وتومي وموني نورتوا دبيآت
N
07-09-2009 | 07:41 PM
:D:rolleyes::cool:(f):):wink::o(})({)
ياااااااااااااااااي شو ها الحلا كلة مشاء الله الحبايب منورين
الحمدالله علي سلامتكم يا صبايا
نورتكم بيتكم ومطرحكم
جوووووووووووووودي نورك يا قلبي والله وحشتنا جمعتنا مثل زمان
ان شاء الله نعود عودة جامدة بعد رمضان
عشان احنا في الخواتم ولازم نغتنم الفرصة في هذا الشهر المبارك
جوودي ما ننحرم من طيبك وكلامك الي يشرح القلب
مشكووووورة حبيبتي
ياااااااااااااااااي شو ها الحلا كلة مشاء الله الحبايب منورين
الحمدالله علي سلامتكم يا صبايا
نورتكم بيتكم ومطرحكم
جوووووووووووووودي نورك يا قلبي والله وحشتنا جمعتنا مثل زمان
ان شاء الله نعود عودة جامدة بعد رمضان
عشان احنا في الخواتم ولازم نغتنم الفرصة في هذا الشهر المبارك
جوودي ما ننحرم من طيبك وكلامك الي يشرح القلب
مشكووووورة حبيبتي