شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
l
منا رديت عليكي اهو يابت مبردش فين

بتهيالي هاتيهم كلهم قطن مانتي هتلبسيه من تحت وهيبقي فيه بطانيه كمان صح ياميرو
P
هدىىىىىىىىىىىى
ازيك يا حبيبييييييييييييييي
وحشتينى
ميرو انتو كنتو مش هنا فأنا رحت المطبخ بقى اغسل حاجات و اطلع الغسيل من الغسالة كانت عممالة تنده

سونة بيتهيألى سلوبيتات الخروج التلاتة هيبقوا شتوى علشان ده بيبي و هيحتاج دفا
بالنسبة للبيت ممكن تلاتة و تلاتة بس اسألى بردو اهل الخبرة
انا والله ما جبت حاجة
بس ناوية بإذن الله اجيب اكتر علشان انا مش بغسل كتير
ههههههههههههه
m
ازيييييييييييييييييييككككككككككككككككككككمممممممممممممممممممممممممممم
عاملين اييه ؟ اخباركم ايه ؟
بنت يا دودو ازيك ولولى عامله ايه ؟
P
منووووووووووووووووووورةةةةةةةةة
ازيك يا بطة
ايه اخبارك؟؟؟
l
ازيك يامارو

ماشي ياميرو هعديها\لك

معلش يابنات هقفل لحسن فيه وجع في ضهري ومش قادره اركز معاكوا
m
اهلا اهلا ازيك يا ميرو عامله ايه يا جميله

مالك يا لوف الف سلامه عليكى يا جميله
P
طيب يا ميرو خلى بالك من نفسك
*
تسلميلى يا ميرو انتى وبرينسيس ميرو

بيتهيألى هجيب الخروج شتوى والبيت 3 و3 عشان ظروف السفر وتغيير الجو
وناخد برد رأى هدى ان شاء الله

الف سلامه عليكى يا ميرو انا كمان اخدت مسكن 3 مرات النهرده من ضهرى كنت بصوت منه
P
انتى يا بنت انتى مش قلت لك هاتى الرقم بتاع المصباح المضئ
P
عروس بيتهيألى المسكن كده كتير غلط
P
هدى اختفت فين؟؟؟؟؟؟؟
*
والله كنت بصوت من ضهرى يا ميرو واعيط وكنت سألت الدكتورة على البنادول قالتلى امن كله بس فيه نوع فيه كافيين عشان يسرع الأكشن بتاعه


يا عيال هو فيها حاجه لو خارجه ولبست البيبى سلوبيت بيت مش خروج ولفيته فى بطانيه وللا الشكل مش ظريف؟
ع
يتصفح الموضوع حالياً: 4 (4 من الأعضاء و 0 من الزوار) ‏علي خطي الحبيب, ‏*عروس حبيبى*, ‏mashimaro16, ‏loveway

مش مصدقة

منوررررررررين
ع
*عروس حبيبى*;10961313:
والله كنت بصوت من ضهرى يا ميرو واعيط وكنت سألت الدكتورة على البنادول قالتلى امن كله بس فيه نوع فيه كافيين عشان يسرع الأكشن بتاعه


يا عيال هو فيها حاجه لو خارجه ولبست البيبى سلوبيت بيت مش خروج ولفيته فى بطانيه وللا الشكل مش ظريف؟



الف سلامة عليكي يا قمر:083:
N
happy new year's sisters:087::025:
P
طيب ليه تلبسيه لبس بيت يعنى فى الخروج؟؟؟
ايه النظرية؟؟؟
ازيك على خطى الحبيب
*
ده نورك يا قمر شوفتى عزمنا نفسنا عندكو وانتوا مش موجودين احتلاااااااال
P
ازيك يا تومى
الاماميهات مشيوا و سابونى عااااااااااااااااا
ع
tommy girl;10961330:
happy new year's sisters:087::025:


ازيك يا هدي

منور يا جميل:083:

Princess_miro;10961333:
طيب ليه تلبسيه لبس بيت يعنى فى الخروج؟؟؟
ايه النظرية؟؟؟
ازيك على خطى الحبيب


ازيك يا ميرو

انا لوتس

عرفوني بيكوا تقريبا اول مرة نتكلم
ع
*عروس حبيبى*;10961346:
ده نورك يا قمر شوفتى عزمنا نفسنا عندكو وانتوا مش موجودين احتلاااااااال


نو
الشاات هنا لكل فئات الشعب انسات /مدامات /حوامل / ماميهاات :087:
معندناش تخصصات

Princess_miro;10961348:
ازيك يا تومى
الاماميهات مشيوا و سابونى عااااااااااااااااا


:085:

قلنا نو تخصصات
X