انا بردو تجاره تخصص محاسبه بس مشتغلتش
طيب يعني الحمد لله تخصصك حلو ان فيه شغل كتير
بصي في الوسيط كده واسالي حد تعرفيه هتلاقي فرص كتير صدقني
شات بنات مصر لشهر محرم1431
l
02-01-2010 | 01:05 AM
آ
02-01-2010 | 01:06 AM
انا كمان هقوم عشان مفيش حد عاوز يتكلم
آ
02-01-2010 | 01:07 AM
جربت كل ده اختى ومفيش فايدة
خاصه بعد الازمة
طالما مفيش وسايط يبقى خلاص
خاصه بعد الازمة
طالما مفيش وسايط يبقى خلاص
*
02-01-2010 | 01:08 AM
ازيك يا ميرو انا سونسون
ازيك يا صافى
انا بحضر دكتوراه فى احتياجات البيبى ولبسه
يا ميرو عندك فكرة البيبى بيفضل مشتى لحد شهر ايه؟ انا باذن الله ميعادى نص ابريل وامة الله قالت ان الاطفال بتلبس بكم لحد اخر ابعه لكن انا هتبقى فيه ظروف سفر بعد الولاده بشهر تقريبا ان شاء الله من السعوديه لاسكندريه اللى متجوزة فيها وهروح لماما فى القاهرة يعنى سفر وتغيير جو وخايفه اصيف للبيبى يتعب بفكر اخليه لابس شتوى لحد وقت متأخر شويه ايه رأيك؟اصلى محتارة فى عدد الشايات الكم والفانلات النص والكت وعاوزة احدد
ازيك يا صافى
انا بحضر دكتوراه فى احتياجات البيبى ولبسه
يا ميرو عندك فكرة البيبى بيفضل مشتى لحد شهر ايه؟ انا باذن الله ميعادى نص ابريل وامة الله قالت ان الاطفال بتلبس بكم لحد اخر ابعه لكن انا هتبقى فيه ظروف سفر بعد الولاده بشهر تقريبا ان شاء الله من السعوديه لاسكندريه اللى متجوزة فيها وهروح لماما فى القاهرة يعنى سفر وتغيير جو وخايفه اصيف للبيبى يتعب بفكر اخليه لابس شتوى لحد وقت متأخر شويه ايه رأيك؟اصلى محتارة فى عدد الشايات الكم والفانلات النص والكت وعاوزة احدد
آ
02-01-2010 | 01:08 AM
عامة ربنا يسهلها
s
02-01-2010 | 01:08 AM
هاللووووووووووووووز
s
02-01-2010 | 01:09 AM
انا سمعت ان البيبي بيلبس كم لحد اخر 5 كمان مش 4
آ
02-01-2010 | 01:10 AM
طيب انتي ليه مش شغاله
متجوزة يعني ولا اهلك مش موافقين
متجوزة يعني ولا اهلك مش موافقين
آ
02-01-2010 | 01:12 AM
انتم شوفتو حفلة شيرين امبارح اللي كانت على قناة النيل
s
02-01-2010 | 01:13 AM
نووووووووووووووو
آ
02-01-2010 | 01:14 AM
ربنا معاكي عروس ويوفقك
s
02-01-2010 | 01:15 AM
شكلكوا نمتوا سلام
l
02-01-2010 | 01:15 AM
بسرعه يارورو
آ
02-01-2010 | 01:17 AM
طيب ياجماعة
انا هقوم انام بقى
انا هقوم انام بقى
l
02-01-2010 | 01:17 AM
معاكي يا صافي انا مش بشتغل علشان متجوزة وخلاص هولد الايام دي باذن الله
ازيك ياتوتا اخيرا جيتي ياستي اجي اضربك
بصي يا سونسون بيلبس لحد شهر 5 كم ياقمر تقريبا
ازيك ياتوتا اخيرا جيتي ياستي اجي اضربك
بصي يا سونسون بيلبس لحد شهر 5 كم ياقمر تقريبا
l
02-01-2010 | 01:18 AM
ليه ياصافي خليكي
l
02-01-2010 | 01:19 AM
بت ياتوتا اقعدي
*
02-01-2010 | 01:21 AM
ربنا يكرمك يا صافى ياقمر
ميرو يا جميله بصى كده سؤال فنى فى البرد بلبس فانله نص وشايه كم وفوقهم سلوبيت
السلوبيت ده بيكون كم برده فوق الشايه يعنى اتنين كم وللا ايه؟وللا سلوبيت شكله ايه؟
ميرو يا جميله بصى كده سؤال فنى فى البرد بلبس فانله نص وشايه كم وفوقهم سلوبيت
السلوبيت ده بيكون كم برده فوق الشايه يعنى اتنين كم وللا ايه؟وللا سلوبيت شكله ايه؟
l
02-01-2010 | 01:21 AM
انتوا قفلتوا بجد؟؟؟؟؟؟؟
l
02-01-2010 | 01:24 AM
فانله نص وفوقيها واحده كم وفيقهم السلوبت التقيل او البيجامه وملفوف ببطانيه طبعا
وفي ناس بتلبس نص كم وشايه واحده عدله والتانيه بالشقلوب عكس عكاس يعني كم طبعا اللاتنين وفوقها جلابيه او سلوبت او بيجامته
بس انا هعمل اول حاجة
وفي ناس بتلبس نص كم وشايه واحده عدله والتانيه بالشقلوب عكس عكاس يعني كم طبعا اللاتنين وفوقها جلابيه او سلوبت او بيجامته
بس انا هعمل اول حاجة