شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
l
انتي حامل في بنوته ولا ولد ياقمر؟
l
هو كله خرج راح ينام خلاص؟
l
عروس انتي نمتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
l
بجد انا تعبت من كتر ما بكلم نفسي
روحتوا فين
d
السلام عليكم
*
انا هنا اهو بس كنت بشوف قسم التجهيزات

انا المفروض الدكتورة الأولى قالتلى وانا ف الرابع انه احتمال كبير ولد

بس لما اسقريت على دكتورة تانيه رحتلها فى الخامس والسادس ومكانش باينلها النوع خالص واخر مرة قالتلى احتمال بنوته

فدلوقتى انا معرفش انا حامل فى ايه؟؟؟؟؟
l
يلا كل اللي يجيبه ربنا كويس المهم تقومي بالسلامه ان شاء الله

ازيك يادني عليكم السلام ياقمر

انتي متجوزة؟
d
ايوة الحمد لله


بس لسة معنديش نونات
l
ربنا يرزقك ياقمر ان شاء الله قريب

انتي بتشتغلي ؟ متجوزه بقالك اد اية؟
*
ميرو سلوبيتات البيت والخروج اجيبها قطن بكم وللا اتقل وللا ايه النظام؟
l
فيه خامه بتبقي اتقل من القطن دي شتوي يعني هاتيها
d
متجوزة من سنة وجوزي مسافر

بيشتغل مدرس بقطر

كنت بشتغل ببوتيك

لكن صاحبتة سافرت وقفلت

دلوتى بحاول اشتغل طريق النت
P
ازيكم ازيكمممممممممم
ازيك يا عروس انتى بتختفى فينننننننننن؟؟؟
ازيك يا بنت يا ميرو
الله يخليكى خلى بالك من الدخلاء
P
عروس بقولك ايه
هاتى للنونو لبس شتوى مش كتير علشان انتى هتولدى زيي فى ابريل و هيكون الشتا قرب يخلص و الشتا اللى بعده هيكون كبر على اللبس ده و هتضطرى تشترى شتوى تانى فاهمانى؟
أ
انا جييييييييييييييييتنورت البييييييييييييييييييييييييييت
l
تشتغلي عن طريق النت ازاي ياقمر

ايه ياميرو كنتي فين ياهانم؟
l
نورتي ياهدهد اخيرا يامجرمه دخلتي وحشتيني جدا يابنتي
*
ازيك يا برينسيس يا قمر

بختفى اصلى باجى لما جوزو بيحن عليا ويفتحلى جهاز الشغل قبل ماينام

طيب بقللك انا ناويه اجيب6 شايات بكم و6فانلات نص كم و6 كت
و6 سلوبيتات بيت و3 سلوبيتات خروج

اجيب فى سلوبيتات البيت والخروج اد ايه قطن واد ايه شتوى؟
P
انتو ليه بقى مش بتردوا عليااااااااااااا
*
ازيييييييييييك يا ام لولى وازى لولى ماتحطيلنا صورة حديثه وواضحه للولى

انا نفسى اشوفك اوى على فكرة

بقللك ادينى رأيك فى سؤالى ينوبك ثواب ياختى
X