شات بنات مصر لشهر محرم1431

الحب هو الحياة 18-12-2009 7,939 رد 372,415 مشاهدة
ع
وحدووووووووووه

هروح اعمل ماسك علي ما تتفك عقدة لسانكواا
ع
نسمه الجنه;10961600:
؟ فينكوووووووووووووووووو


:013:

Princess_miro;10961606:
:(
انا زعلانة منكووووووووووو



خير ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ا
اوكى يا لوتس ياقمر انا بحسب في حد تاني اسمه لوتس ههههههههههههه معتش مركزى يا اختي
ا
صحيح هو انتو مش بدردشو ليه صحصحو كده
ا
انا بقي هفتح موضوع يشعلل القعدة
ف
تصبحوا على خير يا قمرات مصر
انا حاروح انام
ا
كل واحده تقول عندها كاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سنه وبالامانه ها بالامانه
N
اخباااااااااااااركم اية يا حلووووين لوووووووووووتس بتعملي مسك اية قولي عشان نعمل كلنا ههههههههههه :065:
ا
انا عن نفسي مواليد 17 6 1984 وبلاماااااااااااااانه
د
ازيكم ياقمراااااااااااات
:032::032::032:
ا
ازيك يا دلوعه يا جميله
ايه يا بنات فين مش بتتكلمو ولاحاجه ليه
د
الحمدلله بخير يانسمه
انتى عامله ايه
البنات شكلهم نامواااااااااااااا
ا
فعلا يا دلوعتي نااااااااامو
*
في بدآيه العآم الجديد


مر العام إذآ
وما بين إنتصاراتي وخسائري
كنتم الشئ الوحيد
الذي لا أقبل المساومة عليه
حقيقة ومن أعمق نقطة صفااااااء في روحي ،، أقول لكم

كلمة شكر بسيطه..لاتعبر عما بنفسي....

شكرا ....

على صداقتكم الغاليه على قلبي



شكرا ....

على ودكم


شكرا ....

على لحظة سعادة ,, اختلستها من أعنيكم وأنتم سارحون

شكرا ....

على اوقات فرح قضيتها معكم هزمت أحزآني وأنتم لاتدرون

شكرا ....

على وجودكم الى جانبي دوماً

شكرا ....

وياليت الشكر ينفع او يوفي بحقكم





[ إن أغلى هدية قدمتها لي الدنيا هي معرفتكم ومعرفة قلوبكم الطيبه ]

فشكرآ لكم ولها




وعذرآ ،،، إن قصرت في حق شخص منكم أو أخطأت

عذرآ لقلوب أحبتني لا أعلم أهي راضية عني ، أم ساخطة علي لفعل جهلته أو تقصير تماديت به ؟

فها أنا أعيد للقلوب صفائها ،،، ( عذرآ ) من القلب لكل القلوب التي أحبتني وأحببتها ،،

مع خالص حبي لكل شخص تصله رسالتي هذه ،، دمتم لي أحبابآ




وكل عام وانتم الى الله اقرب
&
انااا هنا

ومزنوووقة زنقة سودا
د
حد هناااااااااااا
ص
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

مين هناااااا
د
انااااااااااااااااااااا
ص
ازيك يا جميله
ا
ازيكو يا قمراااااااااااااااااااااااااااااااااااااات
X