hoba555;10172967:
صباح الخيييييير
بيبو كان نفسي افيدك والله بس معنديش فرن
انا لما كنت في بي تك شفت كم واحدهكده صغيرين اوي دول ميكفوش صينيه مقاسها كبير
DodyCat;10173060:
حاولى تجبيه أكبر شوية بينجز جدا عند مامتى
تسلمى يا هبه ويا دودى ربنا يخليكم
انا عايزاه عشان الحاجات اللى على قدى انا وجوزى .. ولما احب اعمل صوانى كبيرة يبقى فى فرن البوتاجاز بقى. عشان كده مش عايزة حاجة غالية
DodyCat;10173090:
أمبارح رغم انى كنت فاطرة بس مكلتش كتير جالى دوخة ونقص سكر وضغطى وطى جدا مش عارفه ليه
وغثيان تانى والنهارده انا صايمة وتعبانة الحمد لله
سلامتك يا جميل حاولى تاكلى كويس وكلى سكريات وفاكهة وعصاير كتير لما تفطرى.
وبجد لو تعبانة افطرى.. انا دورت على فتاوى وبجد مش حرام مادام تعبانة او حتى لو خايفة على البيبى من حقك تفطرى...