تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
انا الحمد لله يالايف انتى اخبارك ايه
m
محدش قالى على فكره لباقى الفراخ
أ
قصة كبيرة;10173647:
ازيك يا هوبا وازى ندى


:D ربنا يخليهالكو

اهلا بيكى انتى يا عسل

ما شاء الله الله اكبر ربنا يطمنك عليها دايما وتشوفيها عروسة


ازيك انتى عاملة ايه

ازيك يا مشمشة ايه الاخبار


آمييييييييييييييييييييييييييييييييييين

hoba555;10173660:
الحمدلله يا بيبو انتي وندي
بس امبارح ندي سخنت مش عارفه ايه السبب اديتها لبوسه ميجافين وربنا يستر
يعني امبارح لما شفتني ماسكه ازازه الدوا راحت جري علي مامتي وتشدها من هدومها علي الاوده وتقلها هووو
صعبت عليا اوي
بس الحمد لله احسن



الف سلامة عليها يا هوبا ..

شافاها الله و عافها

ربنا يطمنك عليها دايما يارب
أ
meshmesh_romio;10173693:
محدش قالى على فكره لباقى الفراخ



انا اخر واحدة مكن افيدك فى المطبخ .. الا لو كنتى عايزة ترجعى بيت اهلك باسرع وقت ممكن ساعتها ممكن افيدك بخبراتى العظيمة فى المطبخ :D
ق
سلامة ندى يا هوبا شافاها الله وعافاها
ان شاء الله بسيطة
L
مشمش أعمليها كفته عادى انا كمان عندى باقى فراخ مشوية كنت هفرمها وأعملها كفته بس ماما كلمتنى انا وجوزى وعزمتنا عندها
L
هوبا ألف سلامة على ندى وبلاش تقعديها فى البانيو كتير خلى بالك برد الصيف وحش قوى
ق
وانا عندى لحمة مسلوقة باقية عايزة اعمل فيها اى فكرة تنفع حاجة للسحور
L
عندى مغص فى معدتى ومغص زى بتاع البريود ربنا يستر أدعولى
ق
سلامتك يا دودى
انا برضه بيجيلى المغص ده كتييييييير من ساعة مابدأت الحمل
ع
ربنا يخليكم يا بنات ويقومكم بالسلامه
L
قصة كبيرة;10173721:
سلامتك يا دودى
انا برضه بيجيلى المغص ده كتييييييير من ساعة مابدأت الحمل


هو طبيعى فى أول الحمل مش فى نصه ربنا يستر
اللحمة قطعيها حتت زى الشاورمة وشوحيها فى معلقة زيت مع فلفل ألوان وطماطم وزعتر
زى الشاورمة وهتبقى خفيفه ولذيذه
L
مش عارفه أصلى فين المكتب الفاضى اللى كنت بصلى فيه خزنو فيه مكاتب ومكتبى فيه ولاد ومش عارفه اعمل ايه
ع
بيبو ليه بطلتي تدخلي تجمع الميكب
ع
سلامتك يا دودي طيب مفيش دكتوره عندكم في الشغل
L
hoba555;10173769:
سلامتك يا دودي طيب مفيش دكتوره عندكم في الشغل

عندى اتنين بس هيدونى مسكن وانا صايمة أصلا وكمان هم بيخافو يتعاملو معايا عشان الحمل
أ
DodyCat;10173716:
عندى مغص فى معدتى ومغص زى بتاع البريود ربنا يستر أدعولى



سلامتك الف سلامة يا دودى هو ممكن يكون مغص بر

خللى بالك من نفسك

طيب هو فيه وجع فى الضهر ...؟؟؟

اصل كان الدكتور بتاعى قاللى مغص البريود نقلق منه لو معاه تحجيرة فى البطن و مغص فى الضهر كدة يكون بعد الشر طلق

ده كان جالى فى الشهر الخامس و الدكتور ادانى لبوس فولتارين و حقن مثبتة ارتحت اسبوعين و بقيت كويسة الحمد لله

اجمدى كدة و شدى حيلك التقيييل لسه ورااااااااا
ع
مش مشكله صيام يا دودي بس المشكله ازي مش عارفين يتاعملو مع حامل
أ
DodyCat;10173775:
عندى اتنين بس هيدونى مسكن وانا صايمة أصلا وكمان هم بيخافو يتعاملو معايا عشان الحمل



بصى يا دودى كلمى دكتورتك احسن و اساليها لو قلانة .. بس ان شاء الله ده عادى و مفيش مشاكل ...

البطن اصلها بتكبر جامد فى الفترة دى و طبيعى يحصل مغص ..

انا لما تعبت اخدت لبوس فولتارين و ريحنى جدا وا لدكتور قاللى عادى فى الحمل :)
أ
اصل يا هوبا الدكاترة الى بيكونوا فى الشركات دول نص كم ... سورى فى اللفظ يعنى و الاحسن دودى متمشيش ورا كلامهم
X