تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
أجمل ايام العمر;10173781:
سلامتك الف سلامة يا دودى هو ممكن يكون مغص بر

خللى بالك من نفسك

طيب هو فيه وجع فى الضهر ...؟؟؟

اصل كان الدكتور بتاعى قاللى مغص البريود نقلق منه لو معاه تحجيرة فى البطن و مغص فى الضهر كدة يكون بعد الشر طلق

ده كان جالى فى الشهر الخامس و الدكتور ادانى لبوس فولتارين و حقن مثبتة ارتحت اسبوعين و بقيت كويسة الحمد لله

اجمدى كدة و شدى حيلك التقيييل لسه ورااااااااا


بصى انا لابسة تحت هدومى برموده سبورت أسترتش أخر حاجه وطبعا ضاغط على بطنى تفتكرى ده السبب
ع
يمكن مبتدئين لسه يا هدي الله اعلم
د
الف سلامه عليكى يا دودى انا كمان والله عندى مغص مقريفنى اوى النهارده عندى معاد مع الدكتورة وهتكشف نسا ربنا يستر ده انا مكسوفه بطريقه
ق
hoba555;10173765:
بيبو ليه بطلتي تدخلي تجمع الميكب

اصل الكلام فيه كتير قوى ومش بلحق اتابع :D
m
دودى المغص ده طبيعى انا كمان كان بيجيلى وانا فى الرابع تقريب حتى قلت للدكتور انا حاسه ان البيريود هتجيلى ههههههههه وفضل يضحك ويقولى وايه المانع انها تجيلك ههههه
m
DodyCat;10173793:
بصى انا لابسة تحت هدومى برموده سبورت أسترتش أخر حاجه وطبعا ضاغط على بطنى تفتكرى ده السبب



ايه التهرييييييييييييييج ده طبعا هو السبب حرااااااااااااام عليكى
L
meshmesh_romio;10173864:
ايه التهرييييييييييييييج ده طبعا هو السبب حرااااااااااااام عليكى

خلعته دلوقتى وأرتحت الحمد لله أصلى مش بعرف ألبس جيبات من غير شورت تحتها
الله يسامح البنطالونات بقى
m
شطورة يادودى المره دى سماح لكن لو اتكررت تانى هاجى املص ودانك
L
بنات حد يعرف صيغة أعتذار عن أنتر فيو وتكون فورمال
L
سيمو أنت فين يا بنتى
L
وحشتوووووووووووني
ازيك يادودي عامله ايه
انا مش عارفه اقرا اللي فااااااااااااااااااااااااات
انا كنت تعبانه اليومين اللي فاتوا وكنت فاطرة عملت عمله سودا بجد واستاهل اللي حصلي:D
اكلت مقرمشات نينا ده الكبير كان نفسي فيه ومش عايزها اقولكم على اللي حصل تعبت جدا بطني كانت بتتقطع وجوزي كان هيتجنن وافتكر ان عندي تسمم منه واخدت في الحال انتينال والحمد لله الموضوع عدى على خير ودي اخرة الطفاسه بجد مش هعمل كده تاني :confused::confused:
ع
سيمو سلامتك يا قمر الف سلامه
اغنيلك حرمت يا بوجي حرمت حرمت ترمم حرمت
L
garfeild;10174015:
وحشتوووووووووووني
ازيك يادودي عامله ايه
انا مش عارفه اقرا اللي فااااااااااااااااااااااااات
انا كنت تعبانه اليومين اللي فاتوا وكنت فاطرة عملت عمله سودا بجد واستاهل اللي حصلي:D
اكلت مقرمشات نينا ده الكبير كان نفسي فيه ومش عايزها اقولكم على اللي حصل تعبت جدا بطني كانت بتتقطع وجوزي كان هيتجنن وافتكر ان عندي تسمم منه واخدت في الحال انتينال والحمد لله الموضوع عدى على خير ودي اخرة الطفاسه بجد مش هعمل كده تاني :confused::confused:

أنا بموت فيه بس مبطلاه فى الحمل وجوزى أصلا مش بيرضى يجبلى الحاجات دى خالص
:(
عموما ألف سلامة عليكى والأسهال بقى منتشر قوى اليومين دول وفى ناس بتقولى من المايه بتاعة مدينة نصر والله أعلم انا جوزى بقى يجيب مايه معدنيه
L
hoba555;10174023:
سيمو سلامتك يا قمر الف سلامه
اغنيلك حرمت يا بوجي حرمت حرمت ترمم حرمت


ههههههههههههههههههههههههه
ايوه فعلا ياهوبا :D حرمت يابوجي
ق
سلامتك يا اسماء شافاكى الله وعافاكى
ع
حتي مدينه نصر ميتها وحشه انا فاكره الهرم بس اللي ميتها معفنه
استغفر الله العظيم بجد حسبي الله ونعم الوكيل في المسؤلين
L
قصة كبيرة;10174032:
سلامتك يا اسماء شافاكى الله وعافاكى


الله يسلمك يابيبو
عاملين ايه يابنات انا مش قادرة اقرا اللي فات ؟ وعاملبين ايه في الصيام والطبخ :ss:
L
hoba555;10174041:
حتي مدينه نصر ميتها وحشه انا فاكره الهرم بس اللي ميتها معفنه
استغفر الله العظيم بجد حسبي الله ونعم الوكيل في المسؤلين


تقريبا مصر كلها انا مفروسة من ساعة موضوع القليوبيه والناس اللى جالها تيفود
&
سيموووووووووووووووووووووووووووو
وحشتينى اوى
الف سلامة عليكى يا قمر.....
مواااااااااااااه
مواااااااااااه
موااااااااااااااه
L
lifedrop;10174055:
سيموووووووووووووووووووووووووووو
وحشتينى اوى
الف سلامة عليكى يا قمر.....
مواااااااااااااه
مواااااااااااه
موااااااااااااااه

وانتي والله يانودي يا سكره ياعسليه:D:D
والله كنت مفتقداكم اوي ياعيال (f):15: ربنا يخلينا لبعض يارب
رشا عامله ايه يابنات دخلت النهارده ولا لسه؟
X