أجمل ايام العمر;10173781:
سلامتك الف سلامة يا دودى هو ممكن يكون مغص بر
خللى بالك من نفسك
طيب هو فيه وجع فى الضهر ...؟؟؟
اصل كان الدكتور بتاعى قاللى مغص البريود نقلق منه لو معاه تحجيرة فى البطن و مغص فى الضهر كدة يكون بعد الشر طلق
ده كان جالى فى الشهر الخامس و الدكتور ادانى لبوس فولتارين و حقن مثبتة ارتحت اسبوعين و بقيت كويسة الحمد لله
اجمدى كدة و شدى حيلك التقيييل لسه ورااااااااا
بصى انا لابسة تحت هدومى برموده سبورت أسترتش أخر حاجه وطبعا ضاغط على بطنى تفتكرى ده السبب