تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
أ
,؛.مانا يا هدى الدكتور سامحلى ب 4 نسكافيه او قهوه فى اليوم عادى وانا مش كييفه يعنى فا بشرب واحد كل كام يوم,
أ
,؛.دول مش بيتقلوا يا هدى دول بيتنفخوا

,؛.انتى طبعا يا هدى مفيش صيام صح؟؟؟
أ
كوباية مايه;10169900:
,؛.لا هيبقى تقيل اوى وانا مش بحب البلح بس انا الدكتور قالى لازم اكل سكريات عشان اقدر اصوم بس مش عارفه ايه السكريات الممكنه يعنى,


العنب مليان سكريات يا بسبس و جلوكوز و مغذى

كوباية مايه;10169912:
,؛.دول مش بيتقلوا يا هدى دول بيتنفخوا

,؛.انتى طبعا يا هدى مفيش صيام صح؟؟؟



الحمد لله مش صايمة

الحمد لله على كل حال
أ
,؛.مش طيقاه يا هدى&ىلاسحك العنب دا بجد زهقانه منه جداااااا انا بزود السكر فى الحاجات اللى باكلها كلها بس بتعب لو مكلتش سكريات

,؛.صحيح انتى عامله ايه وبلبله ايه اخبارها؟؟,
أ
كوباية مايه;10169973:
,؛.مش طيقاه يا هدى&ىلاسحك العنب دا بجد زهقانه منه جداااااا انا بزود السكر فى الحاجات اللى باكلها كلها بس بتعب لو مكلتش سكريات

,؛.صحيح انتى عامله ايه وبلبله ايه اخبارها؟؟,



طيب كللى تين برشومى مغذى جدااااااااااااااااااااااا

انا الحمد لله و بلبلة بخير الحمد لله ... :)
ي
ممكن تحطونى معاكم فى الليستة يوم ولادتى ان شاء الله 15 -4
د
انا الحمد لله بصوم بس ربنا يتقبل يا بنتي ادي السكريات ملها عشان التخن يعني ولا بعد الشر عشان السكر

اما رحت للدكتوره لاقيتني خاسه 2 ك بس قالتلي وزن البيبي كويس الحمد لله
د
انا بقيت فليسته هييييييييييييييييييييييه
أ
,؛.ربنا يخليهالك يا هدى يارب وتجيلك بالسلامه,
ي
انا حامل فى شهر واسبوع وكشفت انمبارح عند الدكتورة بس هى مشفتيش الا الكيس ومشفتيش النطفة وسالتنى اذا كان نزل على نقط دم قبل كدا قولتلها لا وقلتلى يمكن مش شاربة مية ياما قولتلها لا شاربة وكتبتلى على لبوس مثبت وقلتلى اجيلها بعد اسبوعين وقلتلى لو بتدوخى فى الصيام افطرى بس انا الحمد الله مفيش دوخة وبالتالى صايمة الحمد الله ادعولى يابنات بتثبيت الحمل وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح
أ
,؛.لا السكريات عشان الصيام وقالى ان كل ما اكل سكريات هتتحرق الصبح ومش هيحصل دوخه وفعلا لما كش باكلها بدوخ بطريقه وحشه اوى اوى,
د
يا سمين الف مبروك اولا ربنا يثبتهولك يارب انتي كده فلاسبوع الخامس لسه انا مبنش عندي لا الطفه ولا النبض الا في الاسبوع التاسع متقلقيش ولسه الدخوخ لسه حبه وترجيع ربنا يتقبل منك الصيام ومنا يااااااااااارب
أ
ياسمين100 100;10170087:
ممكن تحطونى معاكم فى الليستة يوم ولادتى ان شاء الله 15 -4



من عنيا يا ياسمين نورتينا يا قمرة


دموع اشتياقي;10170089:
انا الحمد لله بصوم بس ربنا يتقبل يا بنتي ادي السكريات ملها عشان التخن يعني ولا بعد الشر عشان السكر

اما رحت للدكتوره لاقيتني خاسه 2 ك بس قالتلي وزن البيبي كويس الحمد لله



الحمد لله على كل حال


دموع اشتياقي;10170096:
انا بقيت فليسته هييييييييييييييييييييييه



:D :D :D


كوباية مايه;10170098:
,؛.ربنا يخليهالك يا هدى يارب وتجيلك بالسلامه,



آميييييييييييييييييييين
د
انا برضه باكل سكريات عشان الصيام وقبل الصيام كمان عشان بدوخ فعلا حلوه بتخلي البيبي يزقطط ويتنطط ههههههههههههههههه
أ
,؛.ياه يا ياسمين دانتى ربنا معاكى فى الشويه الجايين دول ربنا يعينك,ظ؛.
أ
ماميهات شهر5:
1/5/2009 نوران20105 ( أم ملك)
marwete 10/5/2009 ( أم رفيدة )
22/5/2009 kataketo
bandon 24/5/2009 ( أم ياسين )
maha211 25/5/2009 ( أم علي)
26/5/2009 فراشة فى بيتها ( أم ريم )




ماميهات شهر6:
danosha 6/6/2009 ( أم آدم )
laly_3mr 9/6/2009 ( أم ضى )
toty858 20/6/2009 ( أم مايا )
salad 23/6/2009 ( أم زياد )




ماميهات شهر 7:
6/7/2009 ريم الصحراء ( أم علا)
23/7/2009 اينا ( ولد باذن الله )
fazloka 25/7/2009 ( أم عبد الرحمن )


ماميهات شهر 8:
ranonte 8/2009
11/8/2009 مشامى ( أم يوسف و دانا )
15/8/2009 نوناس ( أم حلا )
16/8/2009 little cat ( ولدت و جابت بنوتة )
17/8/2009 عروووس جديد ( أم سلمى )
23/8/2009 ryad666 ( أم يوسف و عبد الرحمن )


ماميهات شهر 9:
11/9/2009 لمبادا ( أم اياد و زياد )
15/9/2009 ميرفى50 ( بنوتة باذن الله )
14/9/ 2009 فراشة الإيمان ( ولد باذن الله )
27/9/2009 manoooooo
31/9/2009 mermera

ماميهات شهر 10:
11/10/2009 Umm Moaz ( ولد باذن الله )
12/10/2009 yomizo ( بنوتة باذن الله )
lifedrop 13 /10/2009 ( بنوتة باذن الله )
23/10/2009 crazy ananas ( بنوتة باذن الله )



ماميهات شهر 11:
16/11/2009 طالبة الجنة ( بنوتة باذن الله )
18/11/2009 jumanaa ( ولد باذن الله )
24/11/2009 أجمل ايام العمر ( بنوتة باذن الله )


ماميهات شهر 12:
1/12/2009 garfield ( بنوتة باذن الله )
10/12/2009 جنة الحياة ( بنوت باذن الله )
14/12/2009 meshmesh_romio ( بنوتة باذن الله )
20/12/2009 البرج اليسر ( ولد باذن الله )
24/12/2009 دارين ( ولد باذن الله )



ماميهات شهر 1:
15/1/2010 دموع اشتياقى
19/1/2010 DodyCat
27/1/2010 smily547


ماميهات شهر 2:
20/2/2010 Roshy&Hany
25/2/2010 katkoot48
28/2/2010 om_tota ( بنوتة باذن الله )




ماميهات شهر 3:
2/3/2010 كوبايه مايه
26/3/2010 قصة كبيرة


ماميهات شهر 4:
15/4/2010 ياسمين 100 100






ياريت اللى مش فى اللسته تقولى تاريخ ولادتها عشان اضيفها
أ
ياسمين100 100;10170101:
انا حامل فى شهر واسبوع وكشفت انمبارح عند الدكتورة بس هى مشفتيش الا الكيس ومشفتيش النطفة وسالتنى اذا كان نزل على نقط دم قبل كدا قولتلها لا وقلتلى يمكن مش شاربة مية ياما قولتلها لا شاربة وكتبتلى على لبوس مثبت وقلتلى اجيلها بعد اسبوعين وقلتلى لو بتدوخى فى الصيام افطرى بس انا الحمد الله مفيش دوخة وبالتالى صايمة الحمد الله ادعولى يابنات بتثبيت الحمل وان ربنا يرزقنى بالولد الصالح



ربنا يثبت حملك و يرزقك الولد الصالح يارب


كوباية مايه;10170127:
,؛.ياه يا ياسمين دانتى ربنا معاكى فى الشويه الجايين دول ربنا يعينك,ظ؛.



على فكرة ياسمين عندها بنيتن ... آيه و شهد :D

خبرة يعنى
د
ربنا يخليهوملك يا ياسمين يارب وتخاويهم يارب
أ
,؛.ربنا يخليهوملها ويعينها بردو ههههههههههههههههههه
أ
ما شاء الله تبارك الله لمبادا اللى كان عليها الدور ولدت يوم 17 اغسطس و جابت احلى توينز الحمد لله
X