تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
د
25-08-2009 | 09:27 PM
انا مش في الليسته عاااااااااااااااا
أ
25-08-2009 | 09:27 PM
انا هنا ... ازيكم ياللى تحت ...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
أ
25-08-2009 | 09:28 PM
امتى معادك يا ايمى و انا اضيفك فى اللستة يا قمرة ..؟؟؟؟
أ
25-08-2009 | 09:30 PM
هدى عااااااااااااااا حطينى فى الليسته عااااااااااااااااا انا معاد الولاده 2-3-2010
د
25-08-2009 | 09:30 PM
15-1اهئ اهئ
أ
25-08-2009 | 09:32 PM
,؛.انا عطشانه هجيب مايه واجى وبفكر اعمل كابتشينو,
د
25-08-2009 | 09:34 PM
اعمليلي معاكي
أ
25-08-2009 | 09:37 PM
,؛.فين الليسته
أ
25-08-2009 | 09:37 PM
,؛.من عينى يا ايمان يا روحى بس جوزى يجيب اللبن عشان بحبه نصه لبن كدا اهو حاجه تغذى فى الليله دى
د
25-08-2009 | 09:39 PM
اشربي لبن رايب انا مدمناه مفيد جداااااااااااااااااا
أ
25-08-2009 | 09:44 PM
,؛.لا يا ايمان مش بحبه معرفش بقرف منه جدااااااااااااا مع ان جوزى بيعشقه وهنا حمايا لما يحب يبسك ولاده يجيبلهم لبن رايب ههههههههههههههه بجد بقرف جدا منه,
أ
25-08-2009 | 09:46 PM
,؛.هو ليه مفيش حد كدا؟؟؟
د
25-08-2009 | 09:46 PM
يا بنتي الله يهديكي ده تحفه والله العظيم واسالي اي دكتور عليه ده هينفعك وينفع البيبي جدا جدا جربي طيب الي بلفراوله وكده الي هوه زبادوه او اعمليه فلبيت علبيه زبادي وك لبن وسكر واي فاكهه عندك فراوله او مانجه
أ
25-08-2009 | 09:49 PM
,؛.مانا بحب اللبن يا ايمان اصلا وبحب اشربه بس مش بحب الرايب خالص واللبن بحبه ساقع جداااا وبيبقى حلو اوى انما الرايب نووووووووووووو,ظ؛.
أ
25-08-2009 | 09:52 PM
,؛.بقلك ايه يا ايمان انا هيبقى عندى عزومه وهتبقى لفردين بس وانا وجوزى يبقى 4 وعايزه تبقى عزومه فخمه جدااااااااا تفتكرى اعمل فيها ايه
أ
25-08-2009 | 09:53 PM
,؛.يالهوى مش لاقيه حاجه اتكلم فيها ايه الملل دا عااااااااااااااااا,
د
25-08-2009 | 09:55 PM
بصي يا جميل صنيه مكروونه بشاميل وفراخ مشويه وصنيه رقاق او جلاش بلحمه المفرومه وشوربه
وسلطات وعصاير
وسلطات وعصاير
د
25-08-2009 | 09:57 PM
انا فعلا بحب اللبن ستقع جدا وبصي بقي كان في حركه بعملها لما كنت حامل فبودي كنت بحط في كبايه لبن وعارفه البلح الناشف الي بيتحط فلخشاف بكسره واحطه مع اللبن واحط الكبايه فلفريزر او في الديب فريزر وسقعه بس بيبقي جناااااااااااان وقيمه غذائه روعه
أ
25-08-2009 | 10:07 PM
كوباية مايه;10169769:
,؛.من عينى يا ايمان يا روحى بس جوزى يجيب اللبن عشان بحبه نصه لبن كدا اهو حاجه تغذى فى الليله دى
على فكرة يا بسبس ... الكافييين بيمنع امتصاص الكالسيوم اللى فى اللبن
كوباية مايه;10169798:
,؛.هو ليه مفيش حد كدا؟؟؟
البنات بياكلوا و يتقلوا :D
أ
25-08-2009 | 10:08 PM
,؛.لا هيبقى تقيل اوى وانا مش بحب البلح بس انا الدكتور قالى لازم اكل سكريات عشان اقدر اصوم بس مش عارفه ايه السكريات الممكنه يعنى,