تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ع
لف مي مبروك يا قمر انتي اسمك ايه؟ عشان نناديكيبيه اسهل
انا زمان كنت بدهن بنثينول
c
loveway;10181802:
قومي ريحي ياحبي

ايه حكايه ندهن الحلمه د\ي ؟؟
نددهن ايه

المفروض ندهنا من اول السادس كدا باى كريم مرطب

hoba555;10181801:
ععشان ميحصلش التها فيها من الرضاعه يعني تيقي مهياه للرضاعه
لان التشققات دي بعيد عنك ناااااااااااااااااااااااااااااااار لا تحتمل متقدريش ترضعي منها

طب هو لزم كل يوم وله مش شرط
l
اسمي ميرو ياقمر
c
انا بدهن بكريم بايوديرم بالزنك
l
تعالي منوره ياقمر

انتي منين واسمك ايه؟؟؟
J
crazy ananas;10181762:
اظاهر مش بالمكسرات يا هدى هههههههههههههههههه


طبعا يا لف انتى معانا مدام حانل ههههههههههههه
ربنا يكملك على خير

انا بئا اناناسه عماله تفرك اكنها رايحه مشوار فى بطنى هتجننى
عيال انا ظهرى بيوجعنا ساعات اليومين دول هو عادى وله ايه


انا كمان ضهرى بيوجعنى جدا وعرفت ان اللى بيزود الوجع الوقوف الكتير يعنى ريحى شويه ياام اناناسه
loveway;10181741:
ازيكوا

وحشتوني يابنانيت امووووووووووووة

ممكن انضملكوا؟

لاف وحشانى نقول مبروك؟
قولى حامل فى ولد ولا بنوته
toty858;10181642:
انوسة متخفيش هتنزلى بعد الولادة لاتقلقي بس مش قوى يعنى انا دلوقتى بالعافية 53 بع 65 في شهرين ونص ميرسي اوى انك علقتى على صورة مايا


جوجو الخبط تحت دة انا كنت بحسة من السادس وسالت الدكتور قالى بالظبط كدة
وانتى مالك دة بيت ابوها تعمل فية اللى هيا عايزاة :)


أه يافرستى من الدكتور ده قال بيت ابوها قال
c
aream2008;10181826:
السلام عليكن بنات ممكن ادردش معكن شوي

اصلي بموت في المصريات

وعليكم السلام
ازيك يا قمر دردشى معانا من غير سوال

بس انا للاسف شكلى هقوم لان ضهرى وجعنى ومش قادره
J
انا بدهن النيبلز ببانتينول كريم وممكن زبدة كاكاو
ع
ايوه يا نوسه المفروض يا استاذه تكوني بتدهني دلوقتي وياريت لوكل يوم
والمفروض تشديها كده عشان تطلع لبره ههههههههه
فينك يا رشا
ميرو اهلبا بيكي اقمر منوره انا هبه وعندي ندي سنتين ومش حامل
ع
الساحره الشريره بتاعتي صحيت عاااااا شكل الليله صباحي
ع
اريما اهلا يا حبيبتي بيكي وباهل المغرب
(
صباح الخير يا حوامل دخلت انام معرفتش انام واول يوم اسهر بصراحة كنت كل يوم انام من الساعة 11 زى الكتاكيت انا بردوا اسمع عن موضوع دهان الحلمة وكنت ناوية اعمل كدة عشان كنت مع اختى اول ما ولدتة وكانت ماشاء الله بتصوت وتعيط من الالم فقررت انى اتجنب دة بس ندهن اية بقا
c
hoba555;10181864:
ايوه يا نوسه المفروض يا استاذه تكوني بتدهني دلوقتي وياريت لوكل يوم
والمفروض تشديها كده عشان تطلع لبره ههههههههه

ماشى يا هوبا انا فالسادس كنت بدهن كل يوم وبعملها مساج عشان تطلع لبره بس عشان كنت بعمل كل يوم بقيت بحس انها هتبان من الهدوم هههههههههههههههه ومن ساعتها قللت مش بدهن كل يوم هههههههههههههههههههههههه :D خفت لتطلع بره زياده عن اللزوم هههههههههههه :ss:
c
كاتو انا الدكتوره بتعتى قالتلى اى كريم مرطب ان شالله نفيا
انا بدهن بايوديرم بالزنك

ربنا يكرمك يا بسمه وعلى فكره اناناسه بنوته ان شاء الله
c
يلا اشوفكم على خير
c
كدا يا بسمه بتضحكى عليا
ا
hoba555;10181763:
هدي انا من الصبح وبتصل بجوزي ومش عارفه اوصله
توتي ما شاء الله الله اكبر علي مايا
انا كنت عايزه اقللك شيليها ونتي ايمان ام لمار لان بجد ما شاء الله حلوين اوي وخايفه لييتحسدو


والله ياهوبا انا شيلتها المرة اللى فاتت بردو :) بس قولت المرادى اوريهالكو واشيلها :)

crazy ananas;10181893:
ماشى يا هوبا انا فالسادس كنت بدهن كل يوم وبعملها مساج عشان تطلع لبره بس عشان كنت بعمل كل يوم بقيت بحس انها هتبان من الهدوم هههههههههههههههه ومن ساعتها قللت مش بدهن كل يوم هههههههههههههههههههههههه :D خفت لتطلع بره زياده عن اللزوم هههههههههههه :ss:


لازم تدهنو المكان دة بجد بتفرق كتيييييييييييييير جدا
لان من غير ماترطبو المكان هيوجع اوى
ولو ححسيتو بوجع اول يومين رضاعة حطوالكريم على ناحية ورضعو من الناحية التانية والمرة اللى بعدها اعكسوا حتلاقو كلو بئة تماممم
متخافيش يا نوسة كل ما تبرزى المكان لبرة اكتر كل مابنوتك هترضع اسهل وتحب الرضاعة علشان لاقدر الله في عيال مبيعرفوش يرضعو فبيرفضوا الرضاعة
ا
ازيكم يا حوامل النهاردة والله ربنا ستر علي حملي اصلي وقعت وزحلقت علي الارض ورحت للدكتورة وعملت سونار قالت الحمد لله الدنيا كويسة بس في شوية انقباضات
الحمد لله علي كل حال واعوذ بالله من حال اهل النار
a
ازيكم ياحوامل عاملين ايه
ا
الحمد لله ربنا عافاكى
خدى بالك من نفسك وان شاء الله تفرحى بشوفة النونو على خير ان شاء الله
X