تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ا
ربنا يخليكى يا نوسة
كل البنات امامير ان شاء الله
والولاد حلوين بردو علشان سالاد وفزلوككة وبندون و لمبادا ميزعلوش:)
أ
البت لولى لازقة نفسها فى قفصى الصدر حاسة ان روحى هتطللع
ا
زوقيها يا دودو
قوليلها حاسبى يا بت
أ
toty858;10181731:
زوقيها يا دودو
قوليلها حاسبى يا بت



عمالة ازق من الصبح بس هى غبية بعيد عنك مع انى والله باكل مكسرات كتيييييييير :)
c
مونه الدلوعه;10181659:
crazy ananas أنا الاول كنت 64 ك دلوقتى 66 بس الغريب بسمع الحامل بتكون على طول عوزه تنام وكمان نفسها تغم عليها لما تشم ريحة الأكل والحاجات دى لكن انا مش عندى ولا حاجه عاديه خالص هو انى باكل كتير بس

نصيحه من حامل فالتامن خالى بالك من الوزن بجد لانك من اول الرابع هتزيدى لوحدك من غير مجهود لان البيى كمان بيزيد وبيبدء يكبر
اما الحاجات ديه مش بتيجى لى كل الحوامل انا مكنش ليا نفس قوى للاكل ولحد دلوقتى مبقدرش اكل الكفته خالص معرفش ليه
وجيت عالرابع والشهيه اتفتحت ومش عارفه اقفلها لحد دلوقتى ههههههههههههههه
ومش كل حامل بترجع او بتدوخ والحاجات ديه بتكون حسب كل واحده وفالغالب بتكون زى مامتها
l
ازيكوا

وحشتوني يابنانيت امووووووووووووة

ممكن انضملكوا؟
ا
ونبي يااوختشي مش عارفة العيال جرالهم اية مسكاهم التناحة
ادينى اعدة اهوة و لافعة :) مايا على كتفي في الحر دة لما انا كمان روحى هتطلع
مش تخلى عندها دم وتقول ياعينى مامى تعبانة وحرانة اما اقعد انا ساكتة وانام في السرير :)
l
مبروك لكل الحوامل
ازيك ياهدي وحشتيني
انتي عرفتي بنوته ولا ولد
ا
loveway;10181741:
ازيكوا

وحشتوني يابنانيت امووووووووووووة

ممكن انضملكوا؟



ازيك ياميرو عاملة اية الف مبروم على الحمل مع انك جاية متاخرة شوية مجتيش من الاول لية
يلا مش مشكلة ملحوقة اهم حاجة ربنا ان شاء الله يتمملك على خير يارب
أ
loveway;10181741:
ازيكوا

وحشتوني يابنانيت امووووووووووووة

ممكن انضملكوا؟



مش ممكن .... لولولولولولوللللللللللللللللى وحشتينى يا بت ... مبروك الحمل و اخبار نيفو ايه ...؟؟؟

وانتى بقى يا ترى حامل فى ولد ولا بنت و معاد ولادتك امتى ان شاء الله عشان اضيفك للسته :)
c
أجمل ايام العمر;10181735:
عمالة ازق من الصبح بس هى غبية بعيد عنك مع انى والله باكل مكسرات كتيييييييير :)

اظاهر مش بالمكسرات يا هدى هههههههههههههههههه

loveway;10181741:
ازيكوا

وحشتوني يابنانيت امووووووووووووة

ممكن انضملكوا؟

طبعا يا لف انتى معانا مدام حانل ههههههههههههه
ربنا يكملك على خير

انا بئا اناناسه عماله تفرك اكنها رايحه مشوار فى بطنى هتجننى
عيال انا ظهرى بيوجعنا ساعات اليومين دول هو عادى وله ايه
ع
هدي انا من الصبح وبتصل بجوزي ومش عارفه اوصله
توتي ما شاء الله الله اكبر علي مايا
انا كنت عايزه اقللك شيليها ونتي ايمان ام لمار لان بجد ما شاء الله حلوين اوي وخايفه لييتحسدو
أ
crazy ananas;10181762:
اظاهر مش بالمكسرات يا هدى هههههههههههههههههه


طبعا يا لف انتى معانا مدام حانل ههههههههههههه
ربنا يكملك على خير

انا بئا اناناسه عماله تفرك اكنها رايحه مشوار فى بطنى هتجننى
عيال انا ظهرى بيوجعنا ساعات اليومين دول هو عادى وله ايه



ممكن يكون غباء وراثى ...؟؟؟

تفتكرى
.....؟؟؟؟




معللش يا بنات بجد مش قادرة اقعد ولا دقيقة زيادة بجد حاسة ان روحى هتطلع و تحجيرة فظيعة تحت صدرى هقوم افرد ضهرى يمكن البت الىل جوة دى تتحرك و ساعتها ابقى ارجع

بونووووى
c
صحيح يا بنات انا عوزه اعرف اهميه اننا ندهن الحلمه ايه بالظبط
l
ربنا يخليهالك ياتوتي يارب

الله يبارك فيكوا كلكوا
انا لسه معرفتش ولد ولا بنت لاني مكشفتش لسه سونار

وميعاد الولاده ان شاء الله 5 - 1 - 2010

ونيفو كويسه الحمد لله
c
ندى ازززززززززززززززززيك مختفيه ليه
ع
ععشان ميحصلش التها فيها من الرضاعه يعني تيقي مهياه للرضاعه
لان التشققات دي بعيد عنك ناااااااااااااااااااااااااااااااار لا تحتمل متقدريش ترضعي منها
l
قومي ريحي ياحبي

ايه حكايه ندهن الحلمه د\ي ؟؟
نددهن ايه
l
ندهن كريم يعني؟؟؟؟
ع
روحي يا هدي ريحي يا قمر
X