تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ف
أجمل ايام العمر;10183899:
اخر يوم فى التاسع ....؟؟؟؟

لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

ادعيلى فى اليوم التامن من الشهر التاسع ( دعوة اسبيشيال يعنى )





:o انا ول عمرى عاقلة ... بس هو الواحد ساعات بيفيض بيه بس انا بجد بقالى فترة قررت اعيش حياتى و اكبر من المجتمع وال المجتمع ده جووووووووووزى حبيييييييبيى


انتى كمان بتتشرطى ياست هانم :mad:
د
هدى عنده 28
أ
فراشه فى بيتها;10183889:
لا حول ولا قوة الا بالله انفصال ايه بس يا حبيبتى

شيلى الفكره من دماغك خااااااااالص

بصى يا ميرفى هاقولك على حاجه انتى اعملى نفسك رايحه تصالحيه وانك فعلا غلطانه

وبعد ما يرضى فهميه بالراحه ان مهما حصل ما يجيبش الكلمه دى على لسانه ابد

وصدقينى بعدالولاده هاتلاقيه اتغير وعاوز يقرب منك كتيير انتى والبيبى

وهاتصعبى عليه كتير ساعت الولاده

وربنا ييسر لك الى فيه الخير


(y) (y) (y)

بس انا ضد انها تصعب عليه عشان كدة يقرب منها ..

هو المفروض يحترمها و يقدرها قبل ما تكون هتصعب عليه فى الولادة ..

انا مثلا عمرى ما هنسى لجوزى ابدااااااااااااااااااااااا

انى لما رت اعمل عملية الكورتاج هو مكنش جنبى و كان فى الشغل .. بجد زعلت منه جدا بس مقلتش لحد دلوقتى لانه دى اكتر وقت كان نفسى يكون جنبى فيه الحمد لله ربنا يخليلى ماما و بابا يارب :)

دموع اشتياقي;10183894:
شكرا يا هدي علي ردك



العفو يا قمرة ...؟؟

قوليلى بقى فطرتى ايه ...؟؟ عشان انا جعانة :)

بجحة على راى ماما :)
أ
ميرفي

ارقي نفسك يا قمر انتي وجوزك

هو عامل كده من أول الجواز ولا اتغير فجأة؟؟
د
هههههههههههههه فطرت لبن رايب وبعمل باميه ورز
أ
فراشه فى بيتها;10183905:
انتى كمان بتتشرطى ياست هانم :mad:


:tongue: ايووووووووون

ميرفى50;10183916:
هدى عنده 28



قد جوزى يا ميرفى ... انا شم بقويكى انا اللى هقولهولك ده هو الصح

انتى تروحى تصالحيه ... و تتكلمى معاه بهدوووء و تفهميييه انك فى اكتر وقت محتاجة فيه دعم نفسى و ان هو يحتويكى وي قرب منك

وتفضفضى و تتشحتفى ... و لول هو متعدلش روحى عند مامتك و فهمى مامته انك تعبتى و مش قادرة تتحملى :)
أ
دموع اشتياقي;10183928:
هههههههههههههه فطرت لبن رايب وبعمل باميه ورز



بالف هنا و شفا يا قمرة :D
ف
بصى يا هدى انا مش قصدى تتمسكن لااااااااااااااااااااا

انا قصدى ان هو لما يشوفها قد ايه تعبت وقد ايه عانتفى الولاده

بجد ها يستحقر نفسه ان هو قسى عليها فى يوم من الايام

لأن هو عارف فى قرارة نفسه انه مهما حصل مش ها يستحمل ربع الى هى استحملته

بكده هى هاتكبر فى نظره
ف
أمةالله;10183924:
ميرفي

ارقي نفسك يا قمر انتي وجوزك

هو عامل كده من أول الجواز ولا اتغير فجأة؟؟


(y) (y) (y) (y) (y)
أ
فراشه فى بيتها;10183939:
بصى يا هدى انا مش قصدى تتمسكن لااااااااااااااااااااا

انا قصدى ان هو لما يشوفها قد ايه تعبت وقد ايه عانتفى الولاده

بجد ها يستحقر نفسه ان هو قسى عليها فى يوم من الايام

لأن هو عارف فى قرارة نفسه انه مهما حصل مش ها يستحمل ربع الى هى استحملته

بكده هى هاتكبر فى نظره



وهو مش عارف ده يعنى دلوقتى يا توتو ...؟؟؟ :)
ف
أجمل ايام العمر;10183943:
وهو مش عارف ده يعنى دلوقتى يا توتو ...؟؟؟ :)



رجاله اخر زمن بقى ها تقولى ايه:rolleyes:
أ
أنا هروح أنام لي ساعة

معزومة النهارددة عند عمي وهتبقى ليلة ما يعلم بيها إلا ربنا

أول مرة يشوفوا عبدالله من يوم الولادة وهيفتكروا بابا طبعا بقى وعياط وبتاع وأنا مش نايمة فمش قادرة الصراحة على الكلام ده

ادعوا لنا ربنا يعدي اليوم على خير

وعلى سيرة الدعوات السبشيال

الدورة كان معادها امبارح ولسة منورتش ادعولي على الفطار لو فيه خير ليا أكون حامل الشهر ده إن شاء الله

بس أهم حتة بتاعة لو خير ليا دي :)

أشوفكم على خير
ف
أمةالله;10183957:
أنا هروح أنام لي ساعة

معزومة النهارددة عند عمي وهتبقى ليلة ما يعلم بيها إلا ربنا

أول مرة يشوفوا عبدالله من يوم الولادة وهيفتكروا بابا طبعا بقى وعياط وبتاع وأنا مش نايمة فمش قادرة الصراحة على الكلام ده

ادعوا لنا ربنا يعدي اليوم على خير

وعلى سيرة الدعوات السبشيال

الدورة كان معادها امبارح ولسة منورتش ادعولي على الفطار لو فيه خير ليا أكون حامل الشهر ده إن شاء الله

بس أهم حتة بتاعة لو خير ليا دي :)

أشوفكم على خير


ربنا يرحم باباكى
ويعدى اليوم على خير

وبمناسبة الدعوات السبيشيال ادعولى البيريود تيجى وما كنش حامل عاااااااااااااااا:ss:
أ
فراشه فى بيتها;10183947:
رجاله اخر زمن بقى ها تقولى ايه:rolleyes:


أنا جوزي وأنا بولد قعد في الأوضة يشتغل:ss:

حماتي هي اللي كانت معايا في أوضة العمليات


بس خليته يسندني لما جيت اقف أول وقفة الفل دي ... فحس شوية ... بس عمرهم على فكرة ما بيجمعوا بجد التعب عامل إزاي مش هتحس بيكي غير واحدة حملت وولدت وسهرت واتبهدلت زيك

علشان كده كلنا أول ما ولدنا رحنا زي البوبيهات نعتذر لأمهاتنا ونصالح فيهم ونقول لهم احنا مكناش فاهمين

أنا كنت كتير بحس إن ماما بتبالغ لما تقول تعبانة ومش قادرة وبتاع بس الواحدة لما تجرب بتفهم إن مامتها مش بتبالغ ولا حاجة

أنا بعد الولادة قعدت أعيط لماما واقول لها تدعي لي إن عبدالله يكون أحسن معايا مني معاها لأني حاسة اني كنت وحشة أوي وخايفة دلوقتي اللولي يطلعه عليا كحلي:ss::ss:
أ
فراشه فى بيتها;10183967:
ربنا يرحم باباكى
ويعدى اليوم على خير

وبمناسبة الدعوات السبيشيال ادعولى البيريود تيجى وما كنش حامل عاااااااااااااااا:ss:


ههههههههههههههههههههههههه

انتي ماشية كفتة ولا ايه؟؟

ما تروحي تركبي لك لوب ولا حاجة بدل الخوتة بتاعة كل شهر

أصلها بتبقى حاجة موترة أوي
ف
أمةالله;10183974:
أنا جوزي وأنا بولد قعد في الأوضة يشتغل:ss:

حماتي هي اللي كانت معايا في أوضة العمليات


بس خليته يسندني لما جيت اقف أول وقفة الفل دي ... فحس شوية ... بس عمرهم على فكرة ما بيجمعوا بجد التعب عامل إزاي مش هتحس بيكي غير واحدة حملت وولدت وسهرت واتبهدلت زيك

علشان كده كلنا أول ما ولدنا رحنا زي البوبيهات نعتذر لأمهاتنا ونصالح فيهم ونقول لهم احنا مكناش فاهمين

أنا كنت كتير بحس إن ماما بتبالغ لما تقول تعبانة ومش قادرة وبتاع بس الواحدة لما تجرب بتفهم إن مامتها مش بتبالغ ولا حاجة

أنا بعد الولادة قعدت أعيط لماما واقول لها تدعي لي إن عبدالله يكون أحسن معايا مني معاها لأني حاسة اني كنت وحشة أوي وخايفة دلوقتي اللولي يطلعه عليا كحلي:ss::ss:


هههههههههها
لو طلعه عليكى كحلى فا انتى الكسبانه ههههههههههههه

ياريت ما يكونش بلااااااااااااااااااااك:eek:
أ
أمةالله;10183957:
أنا هروح أنام لي ساعة

معزومة النهارددة عند عمي وهتبقى ليلة ما يعلم بيها إلا ربنا

أول مرة يشوفوا عبدالله من يوم الولادة وهيفتكروا بابا طبعا بقى وعياط وبتاع وأنا مش نايمة فمش قادرة الصراحة على الكلام ده

ادعوا لنا ربنا يعدي اليوم على خير

وعلى سيرة الدعوات السبشيال

الدورة كان معادها امبارح ولسة منورتش ادعولي على الفطار لو فيه خير ليا أكون حامل الشهر ده إن شاء الله

بس أهم حتة بتاعة لو خير ليا دي :)

أشوفكم على خير


ان شاء الله العزومة تعدى على خير

بس ياريت لو تعملى تحليل حمل عشان انا مستعجلة قووووووووووووى :D



فراشه فى بيتها;10183967:
ربنا يرحم باباكى
ويعدى اليوم على خير

وبمناسبة الدعوات السبيشيال ادعولى البيريود تيجى وما كنش حامل عاااااااااااااااا:ss:



يارب تييييجى يا رب :D


أمةالله;10183974:
أنا جوزي وأنا بولد قعد في الأوضة يشتغل:ss:

حماتي هي اللي كانت معايا في أوضة العمليات


بس خليته يسندني لما جيت اقف أول وقفة الفل دي ... فحس شوية ... بس عمرهم على فكرة ما بيجمعوا بجد التعب عامل إزاي مش هتحس بيكي غير واحدة حملت وولدت وسهرت واتبهدلت زيك

علشان كده كلنا أول ما ولدنا رحنا زي البوبيهات نعتذر لأمهاتنا ونصالح فيهم ونقول لهم احنا مكناش فاهمين

أنا كنت كتير بحس إن ماما بتبالغ لما تقول تعبانة ومش قادرة وبتاع بس الواحدة لما تجرب بتفهم إن مامتها مش بتبالغ ولا حاجة

أنا بعد الولادة قعدت أعيط لماما واقول لها تدعي لي إن عبدالله يكون أحسن معايا مني معاها لأني حاسة اني كنت وحشة أوي وخايفة دلوقتي اللولي يطلعه عليا كحلي:ss::ss:



ان شاء الله اللولى يلع جمييييل و مؤدب و مطيع يارب :D
د
والله يا مى قولتله قبل كده بلاش هزار مع السكرتيرة بردوا بيهزر صعبت عليا نفسي اوى وزعلت انه مش بيخاف على زعلى خالص بدا هو يزعل ويكلمنى وحش فى الشغل وخد جنب مامته تكلمه بيكلمها وحش وانا لو كنت كلمته مش هيرد عليا وهيحرق دمى زى كل مره فاسكت قولت اكيد هيصالحنى علشان رمضان ولا فى الدماغ كل يوم يهرج وعايش حياته ولا كان فى حاجه خالص عمره ما جيه فى مشكله وبداء يحل لا خالص انا اللى بروح بعد ما اتلكم واتعامل وحش وبعد كده نتصالح لغايه امبارح ولاقيته بيكلم واحده متجوزة على icq وبيشكوا لبعض هم بعض وعرفته انى عرفت ولا كانه عرف حاجه كلمها بردوا عادى روحت البيت وانا منهاره والله عيطت فى المواصلات لانه كان المفروض يجى يكلمنى انا ويرضيينى انا وخصوصا فى الايام دى حكيت لمامته اتكلمت معاه الساعه 4 فجرا ولا كانها بتكلمه خالص وبيتفرج على اللاب ولا مدى اى اهتمام خالص كل اللى عليه انه هيعيش حياته وانا اعيش حياتى وقالها هاكلم اللى عايز اكلمه وانا كده ومش هتغير واللى عاجبه عجبه واللى مش عجبه يخبط دماغه فى الحيطه وعايزة تروحى عند مامتك انا مش همسك فيكى خالص
اسفه علشان طولت بس قولولى اعمل ايه ايه الموقف اللى المفروض اعمله معاه
ف
أمةالله;10183981:
ههههههههههههههههههههههههه

انتي ماشية كفتة ولا ايه؟؟

ما تروحي تركبي لك لوب ولا حاجة بدل الخوتة بتاعة كل شهر

أصلها بتبقى حاجة موترة أوي


ده انا ماشيه بطيخ مش كفته

انا مستنياها تيجى وهى مش راضيه تيجى وخايفه موووووووووووووووووت احلل عاااااااااااااااا

ادعولى بالله عليكم
أ
أمةالله;10183981:
ههههههههههههههههههههههههه

انتي ماشية كفتة ولا ايه؟؟

ما تروحي تركبي لك لوب ولا حاجة بدل الخوتة بتاعة كل شهر

أصلها بتبقى حاجة موترة أوي



انا ناوية ان شاء الله ابقى كفتة بعد الولادة باذن الله :D
X