فراشه فى بيتها;10184056:
انا جييييييييييييييت
لحقتى ... كروووتى حماتك ولا ايه ...؟؟
meshmesh_romio;10184062:
ربنا يرحم والدك
ويعدى اليوم على خير
ويرزقك بالحمل السليم اذا كان خير ليكى
عايزه افهم يعنى ايه هو هيعيش حياته وانتى تعيسى حياتك قوليله يعنى انت موافق انى اتكلم مع واحد راجل زى ماانت بتكلم واحده متجوزه من ورا جوزها
وبعدين اذا كان هو رده كده يبقى روحى عند مامتك اكرملك لحد مايعرف قيمتك واتفقى مع امه انها ماتهتمش بيه اليومين دول عشان يعرف ان الله حق
انتى مش ناويه تاخدى اى وسيلة منع بعد الولاده؟؟؟؟؟؟
لا ان شاء الله مش ناوية :D
أمةالله;10184076:
ما انتي مرديتيش على سؤالي ... هل هو بتاع بنات من أول ما اتجوزتوا؟؟ ولا ده وضع جديد؟؟ وهل انتي تجاوزتي في الكلام وانتي بتلوميه؟؟ كلمتيه بشكل وحش قدام زمايله فيكون عايز يربيكي ولا حاجة؟؟
سيبيها بظروفها يا دودو ... لما صحتك تتحسن إن شاء الله والبيبي تبتدي تاكل علشان الحمل مع الرضاعة كتير على جسمك
أنا اللي شجعني على الإنجاز إن اللولي بيرضع صناعي لو كان بيرضع طبيعي كنت استنيت شوية
ماهو انا بقول كدة بس عارفة انى ساعة الجد هكون اجبن من الجبن :o
baata;10184081:
السلام عليكم يا بنات انا مش حامل ولا مجوزه :21_201: بس اختي لسه والده يوم الجمعه و كانت عايزه تسال ع الجهاز اللي بيتحط جنب البيبي و يبقى معاكي واحد تاني عشان تسمعي البيبي كان عايزه تعرف بكام جديد و لو حد عنده مستعمل عايز يبيعوا ياريت يرد عليا و معلش طلب تاني لو حد يعرف عنوان ورقم تليفون عيادة الدكتور مدحت الزيات اللي بيجي ع الحياه ربنا يكرمكوا يابنات و توادوا ع خير ويرزقا بالذريه الصالحه ان شاء الله معلش طولت عليكوا
نورتى التجمع و عقبال ما تنضمى بشكل رسمى وا لف حمد الله على سلامة اختك
بالنسبة للجهاز .. هو بيتباع ماركة شيكو ب 550 ... فى لفى و ا محل اطفال كبير ... بس انا اعرف واحدة بتبيع واحد مستعمل بالكرتونة و جديد لانج بنص التمن و هبعتلك رقمها حالا على الخاص و هى عندها حاجات كتير تخص البيبيهات سراير و كراسى و عجل و كدة ...
و نمرة الدكتور مدحت الزيات كمان هبعتهالك باذن الله على الخاص ... هو الدكتور عيادته فى شارع المنيا فوق ماكدونالدز و بيشتغل فى مستشفى النخيل فى المعادى و المكرز الطبى فى مدينة الرحاب
واى سؤال احنا تحت امرك :)