تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
m
27-08-2009 | 03:46 PM
ازيك يادودو اخبارك واخبار اللولى
ع
27-08-2009 | 03:51 PM
ازيكم كلكم عاملين اييييه
L
27-08-2009 | 03:54 PM
(f) اهلا هوبا وهدى منورين والله
ف
27-08-2009 | 03:54 PM
فى حد هناااااااااااااااااااااااااااااا
د
27-08-2009 | 03:54 PM
دودى ايه يا حبيبتى روحت امبارح عند الدكتورة والكشف تاعبنى اوى يالله الحمدلله وقالتى قدامك 10 ايام ان شاء الله
د
27-08-2009 | 03:57 PM
هويدا عايزة اسالك على حاجه البيه جوزى طبعا معايا فى الشغل وطبعا احنا مش بنكلم بعض خالص النهارده بقى يا سيتى بيتكلم على icq مع بنت وهو مش على مكتبه فتحت الوندوز بتاعته وكتبت فيها حلو اوى اللى انت بتعمله ده انا بجد فخورة بيك جدا رجع على مكتبه ولا كانى كتبت حاجه خالص اتصرف ازاى بعد كده عايزة اخد موقف جامد
د
27-08-2009 | 03:58 PM
بجد حاسه انى دمى محروق جدا
ع
27-08-2009 | 03:59 PM
الحمد لله يا سيمو ازيك وةازي البيبي
ف
27-08-2009 | 04:00 PM
hoba555, garfeild, ميرفى50, meshmesh_romio
ازيكو كلكو عاملين ايييييييييييه
سيمو حمدلله على سلامتك يا قمر
ازيكو كلكو عاملين ايييييييييييه
سيمو حمدلله على سلامتك يا قمر
أ
27-08-2009 | 04:01 PM
الحمد لله يا مارى احنا كويسين الحمد لله ... انتى عاملة ايه ...؟؟
ف
27-08-2009 | 04:02 PM
ازيك يا دودو انتى واللولى
د
27-08-2009 | 04:02 PM
ازيكم يا بنات عاملين ايه
ف
27-08-2009 | 04:05 PM
ازيك يا مرفى
شدى حيلك وخليكى بطلللللللللللللل
شدى حيلك وخليكى بطلللللللللللللل
أ
27-08-2009 | 04:08 PM
hoba555;10179401:
ازيكم كلكم عاملين اييييه
ازيك يا هوبا ...؟؟؟
اخبار ندى ايه ..؟؟
garfeild;10179410:
(f) اهلا هوبا وهدى منورين والله
ازيك يا سيمو ...؟؟
يارب تكونى احسن دلوقتى يارب
فراشه فى بيتها;10179412:
فى حد هناااااااااااااااااااااااااااااا
انا هنااااااااااااااااااااااااا
ازيك يا توتو و ازاى ريمى ...؟؟
ميرفى50;10179413:
دودى ايه يا حبيبتى روحت امبارح عند الدكتورة والكشف تاعبنى اوى يالله الحمدلله وقالتى قدامك 10 ايام ان شاء الله
على خير باذن الله ...
بس كشف النسا اكيد وجعك عشان تنشنتى و شديتى نفسك فالعضلة قفلت لا اراديا لو رخيتى عضلاتك وقت الكشف و استرخيتى مش هتحسى بحاجة ان شاء الله
انا اصلى كشفت ييجى 6857 مرة كدة
ميرفى50;10179426:
هويدا عايزة اسالك على حاجه البيه جوزى طبعا معايا فى الشغل وطبعا احنا مش بنكلم بعض خالص النهارده بقى يا سيتى بيتكلم على icq مع بنت وهو مش على مكتبه فتحت الوندوز بتاعته وكتبت فيها حلو اوى اللى انت بتعمله ده انا بجد فخورة بيك جدا رجع على مكتبه ولا كانى كتبت حاجه خالص اتصرف ازاى بعد كده عايزة اخد موقف جامد
غلللللللللللطااااااااااااااااااااااااااااانة
بصى يا ميرفى لو اكتشتفى فى يوم من الايام ان جوزك بيعمل حاجة غلللط اوعى تبينيله انك عرفتى
لان فى الاول بيبقى خايف تعرفى و ضميره بيأنبه دلوقتى انتى عرفتى و الامور بقت عادى ووشه بقى مكشوف و بمعنى اصح انتى قطعتى حتة انه يخاف انك تعرفى
انا معايا الباس ورد بتاعة كل ايميلات جوزى جبتها من غير ما يعرف .. وهو ميعرفش
الباس ورد دى معايا من قبل ما نتخطب اصلا
و من كام شهر لقيته بيكلم بنت على الميل و بينهم صور و كلام من ده ولا عرفته اصلا انى عرتف حاجة خااااااااااااااالص
فكرت بينى و بين نفسى
جوزى بيعرف واحدة تانية ليه ..؟؟؟
بقيت اقرا الكلام اللى بينهم عشان اعرف ايه اللى شادد جوزى لبنت دى ..
ولقيته كلام تافه ... بس لقيت ان البنت دى بتمدح فى جوزى و انا دايما انتقد
قلبت طريقتى معاه 80 درجة و رجعت زى ايام الخطوبة و اللى قبل الخطوبة ابعتله مسجات حب بدون مناسبة و ايميلات و صور و كلام من ده
و من غير ما يعرف انى عرفت حاجة
و زودت جرعة الحنان و اهتميت بنفسى بزيادة اسبوع بالكتير و بقى جوزى يصد البنت دى و ميردش عليها و رماها فى اول بلاعة
ساعتها عرفت ان العيب اصلا منى
و ان الراجل انانى عايز ست بيت و زوجة و حبيبة و صديقة و عشيقة كمان
مش عايز يحس بنكد
و من يومها قررت منكدش عليه ولو ايه حصلل
و فعلا اتغير
جربى كدة و مش هتندمى
بابا يوم جوازى قاللى الست هى اللى فى ايدها مفاتيح الراجل ( اى راجل ) قدام ست ذكية حنينة ممكن يبيع الددنيا عشان رضاها
ساعات بنضعف احنا بشر بس بجد هم الرجالة اطفال فى الاخر
معللش رغيت كتير بس مش عايزاكى تزلعى ولا تحرقى دمك عشان اانا بحبك جدا فى الله
L
27-08-2009 | 04:09 PM
hoba555;10179431:
الحمد لله يا سيمو ازيك وةازي البيبي
الحمد لله ياهوبا نودي عامله ايه معاكي
فراشه فى بيتها;10179436:
hoba555, garfeild, ميرفى50, meshmesh_romio
ازيكو كلكو عاملين ايييييييييييه
سيمو حمدلله على سلامتك يا قمر
ازيك ياتوتو
الله يسلمك ياحببتي عامله ايه وريمو عامله ايه؟
أ
27-08-2009 | 04:09 PM
فراشه فى بيتها;10179442:
ازيك يا دودو انتى واللولى
انا تمام يا توتو الحمد لله
ميرفى50;10179447:
ازيكم يا بنات عاملين ايه
ازيك انتى يا ميرفى شدى حيلك يا مزززة هانت ان شاء الله :D
ف
27-08-2009 | 04:15 PM
أجمل ايام العمر;10179469:
ازيك يا هوبا ...؟؟؟
اخبار ندى ايه ..؟؟
ازيك يا سيمو ...؟؟
يارب تكونى احسن دلوقتى يارب
انا هنااااااااااااااااااااااااا
ازيك يا توتو و ازاى ريمى ...؟؟
على خير باذن الله ...
بس كشف النسا اكيد وجعك عشان تنشنتى و شديتى نفسك فالعضلة قفلت لا اراديا لو رخيتى عضلاتك وقت الكشف و استرخيتى مش هتحسى بحاجة ان شاء الله
انا اصلى كشفت ييجى 6857 مرة كدة
غلللللللللللطااااااااااااااااااااااااااااانة
بصى يا ميرفى لو اكتشتفى فى يوم من الايام ان جوزك بيعمل حاجة غلللط اوعى تبينيله انك عرفتى
لان فى الاول بيبقى خايف تعرفى و ضميره بيأنبه دلوقتى انتى عرفتى و الامور بقت عادى ووشه بقى مكشوف و بمعنى اصح انتى قطعتى حتة انه يخاف انك تعرفى
انا معايا الباس ورد بتاعة كل ايميلات جوزى جبتها من غير ما يعرف .. وهو ميعرفش
الباس ورد دى معايا من قبل ما نتخطب اصلا
و من كام شهر لقيته بيكلم بنت على الميل و بينهم صور و كلام من ده ولا عرفته اصلا انى عرتف حاجة خااااااااااااااالص
فكرت بينى و بين نفسى
جوزى بيعرف واحدة تانية ليه ..؟؟؟
بقيت اقرا الكلام اللى بينهم عشان اعرف ايه اللى شادد جوزى لبنت دى ..
ولقيته كلام تافه ... بس لقيت ان البنت دى بتمدح فى جوزى و انا دايما انتقد
قلبت طريقتى معاه 80 درجة و رجعت زى ايام الخطوبة و اللى قبل الخطوبة ابعتله مسجات حب بدون مناسبة و ايميلات و صور و كلام من ده
و من غير ما يعرف انى عرفت حاجة
و زودت جرعة الحنان و اهتميت بنفسى بزيادة اسبوع بالكتير و بقى جوزى يصد البنت دى و ميردش عليها و رماها فى اول بلاعة
ساعتها عرفت ان العيب اصلا منى
و ان الراجل انانى عايز ست بيت و زوجة و حبيبة و صديقة و عشيقة كمان
مش عايز يحس بنكد
و من يومها قررت منكدش عليه ولو ايه حصلل
و فعلا اتغير
جربى كدة و مش هتندمى
بابا يوم جوازى قاللى الست هى اللى فى ايدها مفاتيح الراجل ( اى راجل ) قدام ست ذكية حنينة ممكن يبيع الددنيا عشان رضاها
ساعات بنضعف احنا بشر بس بجد هم الرجالة اطفال فى الاخر
معللش رغيت كتير بس مش عايزاكى تزلعى ولا تحرقى دمك عشان اانا بحبك جدا فى الله
(y) (y) (y) (y)
ما شاء الله عليكى عقلك كبييييييييييييييييير ربنا يباركلك فى زوجك ويحفظهولك يارب:15:
garfeild;10179473:
الحمد لله ياهوبا نودي عامله ايه معاكي
ازيك ياتوتو
الله يسلمك ياحببتي عامله ايه وريمو عامله ايه؟
بخير يا قمر ازى جوجو صايمه ولا زى كل سنه:D
L
27-08-2009 | 04:19 PM
أجمل ايام العمر;10179469:
ازيك يا سيمو ...؟؟
يارب تكونى احسن دلوقتى يارب
الحمد لله يادودو انا حرمت خلاص :D
غلللللللللللطااااااااااااااااااااااااااااانة
بصى يا ميرفى لو اكتشتفى فى يوم من الايام ان جوزك بيعمل حاجة غلللط اوعى تبينيله انك عرفتى
لان فى الاول بيبقى خايف تعرفى و ضميره بيأنبه دلوقتى انتى عرفتى و الامور بقت عادى ووشه بقى مكشوف و بمعنى اصح انتى قطعتى حتة انه يخاف انك تعرفى
انا معايا الباس ورد بتاعة كل ايميلات جوزى جبتها من غير ما يعرف .. وهو ميعرفش
الباس ورد دى معايا من قبل ما نتخطب اصلا
و من كام شهر لقيته بيكلم بنت على الميل و بينهم صور و كلام من ده ولا عرفته اصلا انى عرتف حاجة خااااااااااااااالص
فكرت بينى و بين نفسى
جوزى بيعرف واحدة تانية ليه ..؟؟؟
بقيت اقرا الكلام اللى بينهم عشان اعرف ايه اللى شادد جوزى لبنت دى ..
ولقيته كلام تافه ... بس لقيت ان البنت دى بتمدح فى جوزى و انا دايما انتقد
قلبت طريقتى معاه 80 درجة و رجعت زى ايام الخطوبة و اللى قبل الخطوبة ابعتله مسجات حب بدون مناسبة و ايميلات و صور و كلام من ده
و من غير ما يعرف انى عرفت حاجة
و زودت جرعة الحنان و اهتميت بنفسى بزيادة اسبوع بالكتير و بقى جوزى يصد البنت دى و ميردش عليها و رماها فى اول بلاعة
ساعتها عرفت ان العيب اصلا منى
و ان الراجل انانى عايز ست بيت و زوجة و حبيبة و صديقة و عشيقة كمان
مش عايز يحس بنكد
و من يومها قررت منكدش عليه ولو ايه حصلل
و فعلا اتغير
جربى كدة و مش هتندمى
بابا يوم جوازى قاللى الست هى اللى فى ايدها مفاتيح الراجل ( اى راجل ) قدام ست ذكية حنينة ممكن يبيع الددنيا عشان رضاها
ساعات بنضعف احنا بشر بس بجد هم الرجالة اطفال فى الاخر
معللش رغيت كتير بس مش عايزاكى تزلعى ولا تحرقى دمك عشان اانا بحبك جدا فى الله
(y)(y)(y)(y)(y)
فعلا الرجاله اطفااااااااااااااااااااال وعندهم كمان حماقة الاطفال وانانية الاطفال
الشاطرة اللي تقدر تحتوي كل ده بالحنان الطفل بيجي في حضنك بكلمة حنينه
ولما تحسسيه انه كل حاجة في الدنيا بيبطل انا نيه شويه
ولما تستخدمي معاه اسلوب الثواب مش العقاب بتلاقيه يبطل حماقة
لانه طفل بجد
L
27-08-2009 | 04:22 PM
جوجو صايمة ياتوتو وربنا يسهل واقدر اكمل يارب
انا بصوم يوم وافطر يوم:D
انا بصوم يوم وافطر يوم:D
ع
27-08-2009 | 04:23 PM
شطوره يا هدي برافو عليكي
بس سؤال في الخباثه عرفتي ازي الباسورد يعني جربتي ولا فيه برنامج معين
بس سؤال في الخباثه عرفتي ازي الباسورد يعني جربتي ولا فيه برنامج معين