تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
ميرفى اخبارك ايه طمنينى عليكى
ق
ازيك يا أناناسة انتى عاملة ايه؟

ازيك يا مورو؟ ايه الاخبار؟ الدكتور ماعملكيش سونار؟

ميرسى يا دودى
عايزة اجيب بنطلون بنطلوناتى بقت بتكبس على نفسى
L
بيبو وسعى اللبس ربنا معاكى
ق
دى بنطلونات جينز ومش عايزة ابوظها عشان لما ربنا يكرمنى كده بعد 20 سنة واخس هههههههههههههههههههههههههه

انا حاسة ان صعب جدا ان الواحد يخس بعد الولادة
حاسة انى هتحول لديناصور
مع ان كل اللى يشوفنى الايام دى يقولى خسيت بس الميزان مابيتحركش
L
قصة كبيرة;10178695:
دى بنطلونات جينز ومش عايزة ابوظها عشان لما ربنا يكرمنى كده بعد 20 سنة واخس هههههههههههههههههههههههههه

انا حاسة ان صعب جدا ان الواحد يخس بعد الولادة
حاسة انى هتحول لديناصور
مع ان كل اللى يشوفنى الايام دى يقولى خسيت بس الميزان مابيتحركش

انا خسيت أول 3 شهور واصحابى مكنوش مصدقين انى حامل عشان كنت خاسه بس فى الرابع زدت كل اللى خسيته وبدأت أزيد وخايفة بعد لولاده معرفش أرجع
ص
لا يا جميله قالى المره الجايه ان شاء الله
طلب منى تحليل rh
و تحليل دم فاطر وصايم
وبول
ان شاء الله
ق
ربنا يستر يا دودى.. غالبا هنبقى نعمل تجميع عشان نخس ههههههه

مورو.. التحاليل مطلوبة وكل حاجة بس هو الاول كان لازم يعمل سونار عشان اصلا يطمن على كيس الحمل
ص
قالى المره الجايه عشان يشوف النبض ان شاء الله
L
قصة كبيرة;10178723:
ربنا يستر يا دودى.. غالبا هنبقى نعمل تجميع عشان نخس ههههههه

مورو.. التحاليل مطلوبة وكل حاجة بس هو الاول كان لازم يعمل سونار عشان اصلا يطمن على كيس الحمل

بالظبط لازم سونار فى الأول
ب
السلام عليكم
حد هنا؟؟؟؟؟؟؟؟
ع
مها ازيك وحشتيني
د
صباح الخير
د
يا دودى يبقى الحال على ما هو عليه وعلى المضرر اللجوء الى القضاء
د
ايه يا رشا فينك يا بنتى طمنينا عليكى شكلك كده حامل فى ولد انا عندى الحل تعالى نعمل تبادل ولا تزعلى نفسك لا لا لا ان شاء الله تكون بنتوته زى القمر بس ادخلى طمنينا علشان كلنا قلقانين اوى
L
ميرفى روحتى للدكتورة؟
ق
مها وهبه وميرفى ازيكم عاملين ايه؟
ا
ميرفي
انا كمان قولت علي رشا انها احتمال حامل في ولد
ا
بنات انا كنت عايزة اسالكم عن العزائم
انتو ناوين تعزموا وله هطنشو المرة دي انا مش عرفة اعمل ايه مفروض اعزم حماتي واخو جوزي لانهم مش بيجو غير في رمضان وكمان صحاب جوزي عايزين يعزمونا ومصرين ولازم ارد طبعا مش عرفة اعمل ايه وانا مكسحة بما فيه الكفاية انا يدوبك بعمل الفطار بالعافية
L
البرج اليسر;10179069:
بنات انا كنت عايزة اسالكم عن العزائم
انتو ناوين تعزموا وله هطنشو المرة دي انا مش عرفة اعمل ايه مفروض اعزم حماتي واخو جوزي لانهم مش بيجو غير في رمضان وكمان صحاب جوزي عايزين يعزمونا ومصرين ولازم ارد طبعا مش عرفة اعمل ايه وانا مكسحة بما فيه الكفاية انا يدوبك بعمل الفطار بالعافية

لو تعبانه طنشى اصحاب جوزك خليكى فى حماتك بس
ف
ازيكم يابنات عاملين ايه

حد ولد ولا لسه

انا كنت عند الدكتور يوم 24 وقالى ان السونار بيقول انى فى الاسبوع 38 مع انى بحسبتنا فى الاسبوع ال37

وقالى بطنك زى ماهى مانزلتش لسه عاليه وطلب منى انى اتمشى

بس حصل حاجه غريبه النهارده

انا لقيت فى فوطه التنشيف بتاعتى نقطه دم صغيرة قوى

معرفش نزلت امتى انا شوفتها الصبح لما صحيت من النوم انا بدخل الحمام كتيير بالليل بس ببقى نص صاحى ونص نايم ههههههههههههه

معرفش دى بقى من بالليل ولا ايه

ودى علامه ولاده ولاايه لانها نقطه بسيطه ممكن تكون كان فى دم بس مع التشطيف بعد الحمام راح ودى بس اللى طلعت فى الفوطه انا مش عارفه ايه المقلب ده انا قلقانه

اهئ اهئ اهئ
X