فراشة الإيمان;10179152:
ازيكم يابنات عاملين ايه
حد ولد ولا لسه
انا كنت عند الدكتور يوم 24 وقالى ان السونار بيقول انى فى الاسبوع 38 مع انى بحسبتنا فى الاسبوع ال37
وقالى بطنك زى ماهى مانزلتش لسه عاليه وطلب منى انى اتمشى
بس حصل حاجه غريبه النهارده
انا لقيت فى فوطه التنشيف بتاعتى نقطه دم صغيرة قوى
معرفش نزلت امتى انا شوفتها الصبح لما صحيت من النوم انا بدخل الحمام كتيير بالليل بس ببقى نص صاحى ونص نايم ههههههههههههه
معرفش دى بقى من بالليل ولا ايه
ودى علامه ولاده ولاايه لانها نقطه بسيطه ممكن تكون كان فى دم بس مع التشطيف بعد الحمام راح ودى بس اللى طلعت فى الفوطه انا مش عارفه ايه المقلب ده انا قلقانه
اهئ اهئ اهئ
حبيبتى راقبى نفسك كويس ربنا معاكى ان شاء الله



