DodyCat;10174198:
أنا مروحه سلام أشوفكو بكرة ان شاء الله
مع السلامة يادودي
DodyCat;10174198:
أنا مروحه سلام أشوفكو بكرة ان شاء الله
DodyCat;10174198:
أنا مروحه سلام أشوفكو بكرة ان شاء الله
garfeild;10174015:
وحشتوووووووووووني
ازيك يادودي عامله ايه
انا مش عارفه اقرا اللي فااااااااااااااااااااااااات
انا كنت تعبانه اليومين اللي فاتوا وكنت فاطرة عملت عمله سودا بجد واستاهل اللي حصلي:D
اكلت مقرمشات نينا ده الكبير كان نفسي فيه ومش عايزها اقولكم على اللي حصل تعبت جدا بطني كانت بتتقطع وجوزي كان هيتجنن وافتكر ان عندي تسمم منه واخدت في الحال انتينال والحمد لله الموضوع عدى على خير ودي اخرة الطفاسه بجد مش هعمل كده تاني :confused::confused:
garfeild;10174051:
الله يسلمك يابيبو
عاملين ايه يابنات انا مش قادرة اقرا اللي فات ؟ وعاملبين ايه في الصيام والطبخ :ss:
garfeild;10174124:
امبارح كنت لسه بقول لجوزي ياريت تجيلك فرة للشغل بره وياريت دبي علشان اعمل شوبنج عبايات براحتي هههههههههههههههههههههه
garfeild;10174145:
ههههههههههههههههههههههههه
الجبن سيد الاخلاق
هتاكلوا ايه النهارده
garfeild;10174197:
ايوه ياعم محدش قدك :D
انا هروح عند مامتي حبيبتي ان شاء الله من يوم 15 رمضان وهقعد عندها لغاية العيد ان شاء الله اخيرا جوزي وافق كفاااااااااااااااااااااااااره انا كل شويه اشوف احنا كام في الشهر نفسي يوم 15 يجي اوي :D هاروح هناك بأه مش هشيل كوباية من مكانها :D هناك بدلع دلع مش زي جوزي يقولي بعد كل ده الطبخ والغسيل وغسيل المواعين والخ انتي بتدلعي عليا يجي يشوف الدلع اللي على اصوله هناك
دموع اشتياقي;10170193:
ياسمين انا اسمي ايمان ولا شكر علي واجب يا جميل انا بحب اسم شهد وكنت لو جبت بنت كنت هسميها كده بس اخواتي من ساعت ما قولتلهم الاسم وهمه مسميني ام كانتالوب هههههههههههههههههههههههههههههه
UMM MOAZ;10171092:
مبروك يا ياسمين.ربنا يثبت حملك ان شاء الله و يكملك علي خير
aream2008;10175432:
السلام عليكم
حبيت امر عليكم و بس
و طبعا ابرك ليكم الشهر الفضيل
و ادعيلكم ان الله يتبث حملكن
قولو امين يا رب العالمين
عروووس جديد;10170437:
كيفكم ياقمرات عاملين وحشنى جدا معلش مش بلحق
اقرى اللى فات واعرف اخباركم بكره تبطلوا رغى لما تولدوا ان شاء الله ههه
انا قريت ان لمبادا ولدت توام ماشاء الله لاقوه الا بالله
ربنا يباركلها فيهم والف حمدلله على سلامتها
وانا بمسى على ندى وفطومه وهدى ومارى ونونه وام اناناسه
ورشا وكوبايه مايه ومشامى ودودى وتوتى وسامحونى ان كنت نسيت اسم
وبقولهم كل سنه وانتم طيبين وتبطلوا رغى بقى ههه
وكنت عايزه انصحكم مجبوش فنلات داخليه السلوبيت احسن
ميت مره لان الفنله بكلكع وبضايق البيبى وبجد يابنات بيبى جوى
جميل جدا ومش بيسرب واسفه على الرغى مواااااااااااااااه
DodyCat;10173793:
بصى انا لابسة تحت هدومى برموده سبورت أسترتش أخر حاجه وطبعا ضاغط على بطنى تفتكرى ده السبب
أم حموودى القمر;10175624:
السلام عليكم ازيكم يا ماميهات المستقبل
اخباركم ايه؟؟
كريزى انتى هنا ازى الاناناسة بتاعك هتخرج امتى بقه؟؟