تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
ا
انا زدت 20 كيلو نزلت منهم 12 كيلو بس مش عاوزة انزل تانى

يميم ان شاء الله تكون الاوجاع دى تفاسيح ونتطمن عليكى في ميعادك ان شاء الله
أ
ييميم انتي جربتي الطلق قبل كده؟؟

إن شاء الله تبقى حاجة عادية ... بس كلمي الدكتور بكرة إحتياطي وإن شاء الله خير
y
لا يا مى مجربتوش
بس مش عارفه ده يطلع ايه بجد
+ انى عندى حموضه فتاكه
وعندى زى نغزة كده في جمبي الشمال
خايفه اكون اخدت برد ولا حاجه
بس بجد التقلصات بتاعت اللى من تحت دى بتوجعنى اوى
y
يعنى عارفه عامل زى مايكون خبط كده او ترزيع جامد في المنطقه دى
ده ايه بقى ؟؟
y
وكمان خايفه احسن انا لسه محضرتش اى حاجه من هدومى لا ولا النونه
جررررررررررر
y
يللا ربنا يكتب اللى فيه الاخير بقى ان شاء الله بس ادعولى لحد ماادخل بكرعهاقولكم انا عملت ايه
يللا تصبحوا على خير
m
yomizo;10278287:
يللا ربنا يكتب اللى فيه الاخير بقى ان شاء الله بس ادعولى لحد ماادخل بكرعهاقولكم انا عملت ايه
يللا تصبحوا على خير



ان شاءالله خير يا جميله

ربنا معاكى يارب
فى حفظ الله
m
mashimaro16;10278380:
ان شاءالله خير يا جميله

ربنا معاكى يارب
فى حفظ الله

ازيك يامشماروو وعروس حبيبي وربنا يطمننا علي يميم
ا
يميم اعتقد الطلق بيكون خبط في الضهر كمان
بصي انا قبل ما اولد وانا رايحة للدكتور كان عندى مغص زى الريود بس جامد جامد يعنى
بعدها على طول كان الطلق بس محستش بية علشان كنت واخدة الابيديورال
ق
صباح الخيررررر
s
صباح الخير على الحلوين
ق
ازيك يا توتا عاملة ايه
L
صباح الخير عاملين ايه يا عيال
بطنى تقيله قوى النهارده
انا ماروحتش للدكتورة امبارح النيرس كلمتنى ولغت المعاد قالتلى الدكتوره عندها عمليه طارئة ولاده يعنى
L
نفسى فى سمك قوى بقالى كتير مش كلته وجوزى مبقاش يروح السوق يجبلى
ومن يومين لما كنت عند ماما جارتى وصاحبتى كلمتنى كانت راجعه من السويس وكانت جايبالى
سمك مشورى وجمبرى وكابوريا مشوية قولتلها انا عند ماما ومش هينفع يلا النصيب بقى
بس هتجنن مليش دعوه عايزة سمك وجمبرى
ق
لسة واكلة امبارح سمك وجمبرى :P

ازيك يا دودى
ق
انا لسة برجع لحد دلوقتى يا جماعة وانا خلاص يومين وادخل الرابع ان شاء الله تعبت بجد.. ورجعت النهاردة الصبح ومش عارفه هكمل اليوم ازاى
s
ازيك يا بيبو عاملة اية و الضغط اية اخباره؟


دودى العيد الصغير مش بتاكله فيه سمك؟
s
مبتاخديش ادوية للقىء؟
ق
توتا الضغط الحمد لله باخدله دوا وبدأ يظبط معايا
باخد ادوية بس لا حياة لمن تنادى
L
بألف هنا السمك يا بيبو وألف سلامة عليكى من الترجيع وان شاء الله هايروح قريب
سويت توتا بناكل فى العيد سمك بس جوزى فى أعتكاف وانا مش بروح السوق لوحدى ومش عارفه مين هيجيبلنا
X