smily547;10277072:
روشي انتي شلتي الصورهالرمزيه ليه انا كنت بحبها جدا
حاضر يا قمر من عنيا وعلى فكرة انا اللى بحبك فى الله اوى اوى :) :)
smily547;10277072:
روشي انتي شلتي الصورهالرمزيه ليه انا كنت بحبها جدا
kato;10277130:
انا اول الحمل كنت 65 يعنى 15 كيلو :ss:
بوكى ازيك يا قمر تسلمى يا حبيبتى بس انتى روحى للدكتور والزيادة فى الحمل طبيعى انما اللى مش طبيعى ان الواحدة تفضل كدة بعد الولادة او تزيد كمان عن المعقول ههههههههههههه :D
roshy&hany;10277148:
تمام كدة ياقمر
kato;10277130:
انا اول الحمل كنت 65 يعنى 15 كيلو :ss:
بوكى ازيك يا قمر تسلمى يا حبيبتى بس انتى روحى للدكتور والزيادة فى الحمل طبيعى انما اللى مش طبيعى ان الواحدة تفضل كدة بعد الولادة او تزيد كمان عن المعقول ههههههههههههه :D
دموع اشتياقي;10277377:
يميم يعني عدم تخني ده طبيعي ولا ايه
hoba555;10277876:
انا في ندي زدت 25 ك