تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
m
love_me_more307;10287613:
هو مدرس في الامارات
وان اهنا اهه في مصر رجعت شهر 7 الي فات
عشان جوزي كان بينقل من كفيل لكفيل والحمد لله ربنا يسر الامور
بس الي حازز فيا اننا بس بعيد عن بعض

تسافري بالسلامه ياندي ومعاكي البيبي
bright bride;10287619:
انا خريجة صيدلة عين شمس و زوجى مهندس و برضه مش معترف بيه اصلى خريجة 2008 و كنا مخطوبين و انا لسه فى الكلية فباصصلى انى لسة طالبة
و انتى جامعة ايه؟و دفعة كام؟

2007 جامعه 6 اكتوبر واتخطبنا بعد الكليه علي طول
kato;10287623:
ميكو وسارة انتوا الاثنين صيدلة ما شاء الله
احنا المفروض نهريكم اسألة اصبروا عليا هحضر لستة اسالة وارجعلكم هههههههههههههه استغلال بقا :D
ربنا يوفقكم يارب

بلاش احسن هههه
love_me_more307;10287624:
ومش هسافر له دلوقت خالص
قرر انى اقعد هنا فتره الحمل والولاده عشان ركوب الطيران رايح جاي غلط وكمان هو مش فاضيلي هناك وعلى طول هكون لوحدي وده اول حمل طبعا يعني انا بطيييخه مش عارفه حاجه

وعليكي بخير بئاا لما ربنا يكرم واولد ابئا اشوف هينفع اسافر ولالا

ان شاء الله تنفعي تسافري
kato;10287647:
انا كمان هسافر بعد الولادة بس خلاص هانت اصل انا قربت اشد شعرى ههههههههههههه

خلاص هانت باه
love_me_more307;10287675:
طيب وهو عمو ماله ههههههههههههههههههه
ده من جوزها هي احنا مالنا احنا وبعدين ده البنات احلى حاجه في الدنيا جاتهم خيييبه

قلقتيني بس انا كان عندي دور كحه جامد جداا كنت بموت من الكحه قبل ما اعرف اني حامل يمكن كنت حامل اياام وقتهاا ودكتور النسا الي كتبلي على دوا السعال ده ومضاد حيوي كده مكتوب في نشرته انه مبياثرش على الحوامل بس قلقانه منهم اووي بردو رغم ان دكتو رالنسا الي كاتبهم لاني قربعت الازازه كلها

اه والله مش عارفه اصله مسئول عن البنات ولا الاولاد ههههه جهل باه
وعادي انا اخدت ازازه دوا كحه وفي نسبه منوم عليا ومحمد كان مهيداني علشان انام وماقلش مش بتقعد معايا ليهه
العيال هايطلعوا مساطيل
s
قولولي يابنات هو اانا امتا ينفع اعمل توقيع
أ
أنا جيت تاني

حد هيعبرني المرة دي ولا أسرح؟؟
y
نعبرك طبعا ياجميل انا جيت ياعيال تانى انا كمان
أ
عاملة ايه يا يميم؟؟

الوجع أحسن دلوقتي؟؟
ب
انا كمان جيت ومكسرررررررة من حملة التنضيف
ب
ااااااااة يا ضهررررى















































اااااااااااااااااة يا بطنىىىىىىىىىىىىىى



































اااااااااااااااااة يارجلى
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏yomizo
المفروض يكون 4 واحدة عندك وواحدة عندى
أ
ههههههههههههههههههههههه

مها بجد قتلتيني من الضحك :)

حاسة اني شايفاكي بطنك قدامك ولابسة قميص النوم ورابطة راسك وبتتوجعي

هههههههههههههههههههههههههههههههه
ب
ههههههههههههههههههههههههه

ماشى يا مى

لا مش للدرجة دى بس بجد مش حاسة برجلى
اصلى نضفت بضمير

ع فكرة انا مش بعرف اربط راسى دى خاااااااااالص حتى لو عندى صداع
ب
وكمان يا مى انا ماليش بطن اللى بيشوفنى مش بيصدق انى حامل

انا حامل ف صدرى عااااااااااااااااااااااااااااااااااا
ب
يتصفح الموضوع حالياً: 3 (3 عضو و 0 ضيف) ‏om_tota, ‏hoba555, ‏yomizo
ب
مللليت بطنى ماية وعصير
ب
خليكوا ساكتين احسن انا بحب اشوف مشاركاى لوحدى كدة ف الصفحة
أ
om_tota;10288004:
وكمان يا مى انا ماليش بطن اللى بيشوفنى مش بيصدق انى حامل

انا حامل ف صدرى عااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ولا تزعلي يا قمر

قاعدة صدرك قدامك ورابطة راسك:tongue:
ب
اااااااااة يابطنى من الماية والعووووووووم فيها
ب
ههههههههههههههههههههههههههه
هههههههه
امال هيكون ف قفاياااااااااا
ههههههههههههههههههه

طب يارب ابنك يصحى ازا كان نايم
ب
واحدة صحبتى لبست النقاب اول امبارح
ب
الحموضة اشتغلت
والله متأصدانى اول مالفجر يدن الحموضة تشتغل بجد نفسى اعرف السر
ياترى يا مى ف صدرى ولا راسى هههههههههههه
y
انا كنت بقراللى فات وكنت باكل بلح
وبشرب سفن وباكل تلج هههههههههههههههههههههه
X