تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم
b
18-09-2009 | 03:02 AM
اصله كان ظاهر نصه فى الاول ميرسى اوى يا كاتو
l
18-09-2009 | 03:04 AM
مبروك التوقيع
(
18-09-2009 | 03:06 AM
العفو يا قمر انتى تأمرى يا حبيبتى ان شاء الله تولدى بالسلامة انتى ان شاء الله ناوية تولدى هناك ولا هتنزلى مصر اصل انا كنت فى الامارات بس نزلت عشان اولد وارجع تانى :D
b
18-09-2009 | 03:09 AM
loveway;10287370:
مبروك التوقيع
الله يبارك فيكى:)
kato;10287382:
العفو يا قمر انتى تأمرى يا حبيبتى ان شاء الله تولدى بالسلامة انتى ان شاء الله ناوية تولدى هناك ولا هتنزلى مصر اصل انا كنت فى الامارات بس نزلت عشان اولد وارجع تانى :D
و الله لسة مفكرتش بس غالبا هنزل على الولادة صعب اولد هنا ان شاء الله و انا و زوجى لوحدنا مع انى نفسى يكون زوجى معايا بس مش عارفة ظروف الشغل هتكون ايه
b
18-09-2009 | 03:10 AM
تقومى بالسلامة يا كاتو انتى و البيبى ان شاء الله انتى نزلتى فى الشهر الكام؟ و لوحدك ولا مع زوجك؟
m
18-09-2009 | 03:12 AM
love_me_more307;10287310:
والله يا ميكو هتهبل لحد ما رابع يوم العيد يجي واشووفه بعيني ابن اللذينا الي مطلع عيني
خلاص ياندي انتي كده بقالك كام متاخره البيريود وعملي تحليل بتاع البيت تاني
bright bride;10287320:
[QUOTE=miko85;10287288]انا في اخر تاني بس حامل في توينز ماشاء الله
ياه والله علي كده كانت اول مشاركه ليكي هنا كانت بتاعتي وشي حلو عليكي انا فاكره كلامك كويس
ايوة الحمد لله انا كمان كل مفتكر اقول سبحان الله
وشك حلو عليا يا جميل
طيب قولي الكلام بخط تخين علشان الناس ال هنا تعرف اني وشي حلو ههههه الف مبروك وان شاء الله هتولدي في مصر
kato;10287382:
العفو يا قمر انتى تأمرى يا حبيبتى ان شاء الله تولدى بالسلامة انتى ان شاء الله ناوية تولدى هناك ولا هتنزلى مصر اصل انا كنت فى الامارات بس نزلت عشان اولد وارجع تانى :D
انا كمان هنزل مصر علشان اولد عند بابا طيب انزل امتي قبل الولاده بشهر ولا اد ايه
وانتي ياكاتوا هايجي ياخدك ولا انتي هتروحي بعد الاولاده
l
18-09-2009 | 03:14 AM
كاتوووووووووووووو
انا كمان كنت في الامارات بس نزلت قبل الحمل
انتى كنتى في امارة ايه
انا كمان كنت في الامارات بس نزلت قبل الحمل
انتى كنتى في امارة ايه
b
18-09-2009 | 03:15 AM
[QUOTE=bright bride;10287320]
طيب قولي الكلام بخط تخين علشان الناس ال هنا تعرف اني وشي حلو ههههه الف مبروك وان شاء الله هتولدي في مصر
خلاص و لا تزعلى يا جماعة ميكو وشها حلو عليا اول مرة ارد فى الشات ده قبل معرف انى حامل كنت برد عليها
طيب قولي الكلام بخط تخين علشان الناس ال هنا تعرف اني وشي حلو ههههه الف مبروك وان شاء الله هتولدي في مصر
خلاص و لا تزعلى يا جماعة ميكو وشها حلو عليا اول مرة ارد فى الشات ده قبل معرف انى حامل كنت برد عليها
b
18-09-2009 | 03:15 AM
love_me_more307;10287413:
كاتوووووووووووووو
انا كمان كنت في الامارات بس نزلت قبل الحمل
انتى كنتى في امارة ايه
انا كمان كنت فى دبى قبل ماجى قطر
l
18-09-2009 | 03:17 AM
متاخره البريود 13 يوم بس هي غالبا عادي بتلخبط عندي مقدرش اعتمد على المؤشر ده
وعملت تحليل دم عادى قالي في حمل قبل ميعاد البريود
وعملت تحليل دم رقمي لقيت النسبه 350 قال النسبه دي متبينش الكيس لازم توصل النسبه 1500
بعدها ب 4 ايام حللت تانى تحليل رقمي في الدم طلع 3000 وكله استغرب من النتيجه ليه النتيجه نطت كده ورحت للدكتور وشوف الكيس قالي انتى كده 4 اسابيع و6 ايام الجنين يظهر في الاسبوع السادس تعالي بعد العيد اشوف الجنين في الكيس ولالا ومن ساعتها قلقني
فهمتى انا قلقانه ليه؟
وعملت تحليل دم عادى قالي في حمل قبل ميعاد البريود
وعملت تحليل دم رقمي لقيت النسبه 350 قال النسبه دي متبينش الكيس لازم توصل النسبه 1500
بعدها ب 4 ايام حللت تانى تحليل رقمي في الدم طلع 3000 وكله استغرب من النتيجه ليه النتيجه نطت كده ورحت للدكتور وشوف الكيس قالي انتى كده 4 اسابيع و6 ايام الجنين يظهر في الاسبوع السادس تعالي بعد العيد اشوف الجنين في الكيس ولالا ومن ساعتها قلقني
فهمتى انا قلقانه ليه؟
b
18-09-2009 | 03:18 AM
ساكتين ليه؟
l
18-09-2009 | 03:18 AM
دبي سمعت انها تحفه بس ملحقتش اروحها عااااااااااااا
انا كنت في العين
انا كنت في العين
(
18-09-2009 | 03:19 AM
انا نزلت فى 1/7 مع جوزى كانت اجازتة وكنت فى نص الخامس وعملوا مشكلة عشان اطلع الطيارة برغم انى كان معايا تقرير طبى لكن الدكتوره هناك فى المطار قالت ليا هعملك تقرير تانى انك 3 شهور واذا حد سالك قولى 3 شهور عشان يوافقوا تسافرى وكتبت تعهد على نفسى انا وجوزى عشان السفر ال يمنعونى من السفر كنت هقتل قتيل هناك يعنى حاولوا تنزلوا قبل ما تدخلوا السادس والسابع
انا عايشة فى عجمان وجوزى شغلة فى دبى
انا عايشة فى عجمان وجوزى شغلة فى دبى
b
18-09-2009 | 03:19 AM
هو ممكن يكون فيه حمل من غير جنين؟؟؟؟؟؟؟
m
18-09-2009 | 03:21 AM
bright bride;10287399:
تقومى بالسلامة يا كاتو انتى و البيبى ان شاء الله انتى نزلتى فى الشهر الكام؟ و لوحدك ولا مع زوجك؟
انا كمان مش عارفه هانزل في الشهر الكام بس عادي لو نزلنا من غير جوازنا نزولنا احسن في مصر علشان مين هياخد بالنا مننا واحنا لسه ولادين
bright bride;10287422:
[QUOTE=bright bride;10287320]
طيب قولي الكلام بخط تخين علشان الناس ال هنا تعرف اني وشي حلو ههههه الف مبروك وان شاء الله هتولدي في مصر
خلاص و لا تزعلى يا جماعة ميكو وشها حلو عليا اول مرة ارد فى الشات ده قبل معرف انى حامل كنت برد عليها
ايوه كده برافو عليكي اسمك ايه باه
b
18-09-2009 | 03:22 AM
دبى حلوة اوى اوى بس ملحقتش اقعد فيها هما شهرين و بعد كده جينا قطر بس زوجى كان فى دبى 5 سنين قبل منتجوز
(
18-09-2009 | 03:22 AM
اة يا لف دبى فعلا تحفة انا روحت العين كتير وابو ظبى بس دبى كنت باحس انى مثلا دولة اوربية مش دولة عربية :ss:
b
18-09-2009 | 03:23 AM
اسمى سارة يا ميكو و انتى؟
m
18-09-2009 | 03:23 AM
bright bride;10287443:
هو ممكن يكون فيه حمل من غير جنين؟؟؟؟؟؟؟
هانبدء في الوسوسه انتي هاتعديتي من ندي ولا ايه
b
18-09-2009 | 03:25 AM
[QUOTE=kato;10287442]انا نزلت فى 1/7 مع جوزى كانت اجازتة وكنت فى نص الخامس وعملوا مشكلة عشان اطلع الطيارة برغم انى كان معايا تقرير طبى لكن الدكتوره هناك فى المطار قالت ليا هعملك تقرير تانى انك 3 شهور واذا حد سالك قولى 3 شهور عشان يوافقوا تسافرى وكتبت تعهد على نفسى انا وجوزى عشان السفر ال يمنعونى من السفر كنت هقتل قتيل هناك يعنى حاولوا تنزلوا قبل ما تدخلوا السادس والسابع
يعنى علشان انزل مصر انزل قبلها ب 3 شهور كتير اوى دانا كده ازهق مع انى زهقانة هنا موووووووووووووووووووووووووووووووووووتتتتتتتتتت
يعنى علشان انزل مصر انزل قبلها ب 3 شهور كتير اوى دانا كده ازهق مع انى زهقانة هنا موووووووووووووووووووووووووووووووووووتتتتتتتتتت