تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
b
الف سلامة عليكى يا يميم ربنا يقومك بالسلامة و تجيبى احلى بنوتة يارب
l
قوليلي ياميرو
\

ربنا يقومك بالسلامة ياجميل
r
yomizo;10287069:
سوري كنت بقرا كام حاجه من اللى فات على غير العاده
انا الدكتور قالى ياريت ماتقوميش من مكانك اساسا وكفايه عليكي حركتك جوا البيت ومافيش سفر نهاائي :)
عشان ممكن يحصلك ولاده مبكره ومش ناقصين هرتله وفرهده في السكه
وقالى احنا كده بالمنظر بتاعك ده شكلها هنولدك اول اكتوبر يعنى 1 اكتوبر الموافق الخميس اللى بعد الجاىو
والى في حاله وجع رجلى اخد اتنين بنادول
وفي حاله التقلصات تحت البطن دى اخد اتنين بسكوبان بلس
انا حقيقي صعبت على كل المستشفى النهارده لانى مكنتش عارفه اتحرك خالص كنت بعقد واجى اقوم اقف شويه واجى اتحرك مقدرش واعيط وعيني ترغرغ بقى وحالتى كانت كرب
كنت بتحرك برجلى الشمال واليمين بسحبها ورايا
وافتكرت رشا لما قالت انى هحتاج شراب بعد العمليه اتزحلق بيه
قلت يامين يديلي الشراب ده دلوقتى
وخصوصا ان جوزى من تر ما بيلف على مكان للعربيه دخلت للدكتور وخلصت وانا لوحدى واعدت استنيته وفي الاخر مركنش وجه خدنى ن ادام باب المستشفى :(

وال ايه بقى استجدعت وجيت على نفسي واخدتلى 2 بنادول وقلتله تعالى نلف دلوقتى قبل زحمه بعد الفطار والنهارده الخميس نروح نجيب لملك هدوم للعيد ههههههههههه
معرفتش طبعا امشي ولا ابص على حاجه
وبعدين لاقيت جيت اشتري بقى ماقدرتش اكمل فرجه ولا قياس وهبل من ده كله مشينا وقلت مش مهم تبقى تلبس اى حاجه من قبل كده عندها وخلاص :(


سلامتك يابطل معلش فات الكتير مابقى الا القليل هانت باذن الله

عشان تعرفى بس ان لاغنى عن الشرابات

انا حاسة بيكى يا ماما انا برده بيجيلى الشلل الفردانى ده هههههههههههه وفى رجلى اليمين بس بمشى بالشمال وبفضل اسحب رجلى اليمين ورايا زى ابو رجل مسلوخة هههههههههههه بس انا ببتدى من اول السابع كدة مع انى مش تخينة بس تقريبا نقص ماغنسيوم وكالسيوم الله اعلم

الف سلامة عليكى وتقومى بالسلامة يا يميومة

تعالى بقى تجمع التجهيزات بتاع الحوامل فى مناقشة ساخنة بينى وبين كاتو تعالى افصلى فيها ههههههههههههه
l
السلام عليكم ازيكم يا بنات اخباركم ايه
ب
الف سلامة يا يميم

بماان النت وحش هقوم اعمل حلمة نضافة ع اوضتى
سلالالالالالالالالالالام
b
طيب هو استخدام السلكابيل غلط؟
(
roshy&hany;10287071:
والله يا كاتو انا فى الحمل ده طبعا جه على غفلة وكنا مش عاملين حسابنا وكنت تعبانة وبرجع كنت حامل فى الشهر التانى ومش عارفة وكل ما ارجع جوزى يهزر ويضحك ويقولى لحسن تكونى حامل اقوله بس ياولا هههههههههههه حامل ايه طب اهو عشان اثبتلك انى مش حامل واطلع على السرير وانط من فوقه على الارض بتاع 5 او 6 مرات والهزار ده اتكرر ياما اوى وعادى هههههههههههه ربنا ستر ولطف وانا حامل دلوقتى فى الشهر الخامس والبيبى ماشاء الله لاقوة الا بالله زى الفل وتمام الحمد لله



هههههههههههههه تنطى من فوق السرير هههههه عسل والله الحمد لله ان ربنا ستر والحمد لله يا قمر ان البيبى زى الفل يارب دايما يكون بخير وتولدى بالسلامة ان شاء الله وتنطى براحتك على السرير :D
b
love_me_more307;10287110:
السلام عليكم ازيكم يا بنات اخباركم ايه


و عليكم السلام ازيك انتى يا جميلة
l
سلامتك يا يميم الف سلامه
ايه ده يا بنات عاااااااااااااا
هو الحامل رجليها بتقف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
y
انت يابت يابرايد انت
كفايه بقى توهمات واشباح
اتبطي شويه ان شاء الله تجيبي نون/ة حلو/ة وزى الفل
بطلي تهيؤاااااااات بقى :)


هاروح افصل بين رشا وكاتو واجى
l
اه ووجع في رجلك ده هيبقي علطول من تقل جسمك عليها

انتي لسه شفتي حاجه هههههههه

انتي في الكام ؟؟
y
لا ياندى انا من الشهر السابع الحمد لله عندى مايسمى بعرق النسا :)
الى هو ايه بقى
بتبقى الرحم والبطن كبرت وزنقت على الفقرات القطنيه في اخر العمود الفقري فبيزنق على العصب المغزى للرجل اليمين ويخليها تقف بس كده
r
kato;10287118:
هههههههههههههه تنطى من فوق السرير هههههه عسل والله الحمد لله ان ربنا ستر والحمد لله يا قمر ان البيبى زى الفل يارب دايما يكون بخير وتولدى بالسلامة ان شاء الله وتنطى براحتك على السرير :D


ده جنان ده ولا ايه هههههههههههه :D:o

om_tota;10287111:
الف سلامة يا يميم

بماان النت وحش هقوم اعمل حلمة نضافة ع اوضتى
سلالالالالالالالالالالام


حلمة تنضيف ده على اساس اننا حوامل ومشتاقين نرضع البيبيز هههههههههههههههه
ربنا يقويكى يارب ومش تتقلى على نفسك .. مع السلامة ياقمر
b
حاضر يا يميم هتبط الظاهر انى فاضية و مش لاقية حاجة اعملها بكرة لما يبدأ الوحم و الغثيان هقول فين ايام مكنت خايفة من الكبدة :)
l
الحمد لله بخير ازيك انتى يا برايت
l
مالهم رشا وكاتو يايميم
(
love_me_more307;10287110:
السلام عليكم ازيكم يا بنات اخباركم ايه



وعليكم السلام ورحمة الله وبركاتة

اهلا يا قمر اخبارك اية روحتى للدكتور تطمنى ولا انتى معادك بعد العيد يا قمر ان شاء الله خير


يميم سلامتك يا قمر خلاص فعلا هانت يا حبيبتى معلش ربنا يقويكى وتولدى بالسلامة معلش لبسى البنوتة لبس اختها وان شاء الله لما تقومى بالسلامة اشترى ليها حاجات جديدة بس ارتاحى لغاية الولادة واسمعى كلام الدكتور
s
يميم الحمدلله انك اتطمنتى و معلش ممكن مامتك تبقى تجيب لملوكة طقم العيد و الف سلامة عليكى يا حبيبتى ربنا يرزقك بساعة سهلة وولادة ميسرة يارب
l
يا حببتي يا يميم لا الف سلامه عليكي ويقومك بالسلامه يارب معلش كله يهون عشان خاطر عيون النونا ربنا يجيبها بالسلامه يارب
انا يا ستي لساااا جديده يعني 5 اسابيع و اربع ايام
b
love_me_more307;10287142:
الحمد لله بخير ازيك انتى يا برايت


الحمد لله كويسة و قوليلى اسم تانى اسهل اندهلك بيه
X