أجمل ايام العمر;10201170:
هو عيد الحب النهاردة ازاى ...؟؟؟
عيد الحب بتاع مارى بس ذكرة أول يوم جوزها قلها بحبك
أجمل ايام العمر;10201170:
هو عيد الحب النهاردة ازاى ...؟؟؟
DodyCat;10201178:
عيد الحب بتاع مارى بس ذكرة أول يوم جوزها قلها بحبك
boky2010;10197808:
عوووووووووووووووووووووووووو مشمصدقة ومش مستوعبة انى ااااتجوزت وهبقى ماما
مستعيلة نفسى اوى
حاسة ان النونة مش هتقتنع بيه كاام
كوباية مايه;10197811:
,؛.ماشى يا هدى الف سلامه عليكى
*عروس حبيبى*;10197836:
ازيك يا كوبايه مايه انا سونسون وانتى فكرينى باسمك عشان ناسيه انا افتكر انك اسيرة حنانه صح وازيك يا هدى وازيك يا بت يا علا ادعولى عشان الوحم قارفنى
مونه الدلوعه;10197840:
يابنات عوزه اسألكم
انهارده بعد المغرب لقيت نقطة دم وانا حامل فى الشهر الأول ده يكون ايه
البرج اليسر;10197894:
احنا سكتين عشان ما شاء الله بقرا فوق ال25 صفحة
كوباية مايه;10197897:
,؛.هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله جوزك دا دماغ يا بوكى انا جوزى بقى يحبنى ارفع شعرى بالقلم كدا وانزل خصلات عشوائيه حاجات كدا زى الممثلات هههههههههههههههههه
,؛.وانا هموت واقص شعرى وهو بوزه شبرين وراااااااااااااااااافض,
kato;10197939:
بخ مساء الخير لكل الموجودين انا مش عارفة انام خالص :21_164:
هدى انا زعلانة منك وهعيط كل ما تعدلى الليستة تنسى تحطينى اشد شعرى يا ناس :cry::poster_spam:
Princess_miro;10198887:
حد يحطنى فى الليستة فى شهر ابريل 23 ان شاء الله
انا تعبت بقالى 3 ساعات بقرأ الصفحات اللى فاتت :(
Princess_miro;10198967:
بنات جبتلك موقع حلو اوى بس أمانة تدعولى ان ربنا يرزقنى بطفل سليم صالح بار بوالديه قولوا امين بالله عليكم
الموقع ده هتشوفوا عليه تطورات البيبى فى كل الشهور بالفيديو
عايزة الدعوات بقى بالله عليكم
Blood Formation in Liver
عروس البحر;10199109:
ماتضيفيني بقى عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :confused:
sweet_toota;10199899:
ميرو تسلمى على الموقع و المعلومات المفيدة ربنا يرزقك بطفل معافى بار بوالديه ياااارب
بنات كنت عايزة اسأل حد جاله غازات فى اول الحمل؟؟؟؟؟ اصلى من اقل حاجة اكلها و تكون خفبفة خالص احس ان بطنى منتفخة و فيها غازات مش عارفة دة طبيعى ولا لا
DodyCat;10200118:
أنا جنابى وضهرى بيوجعونى من الوقفه قوليلى زدتى فى الوزن قد ايه
DodyCat;10200134:
بتفكرونا ليه خلونا ساكتين ومؤدبين هتجنن على كيس ويندوز وبما انى عند ماما اليومين دول هجيبه منورا جوزى سامحنى يا رب
meshmesh_romio;10201216:
هههههههههههههه حلوه هات اللى انت عايزه دى محسسانى انه بيشحت منك
meshmesh_romio;10201247:
فرصه وانتى عند مامتك هاتيها