تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
L
أجمل ايام العمر;10201170:
هو عيد الحب النهاردة ازاى ...؟؟؟

عيد الحب بتاع مارى بس ذكرة أول يوم جوزها قلها بحبك
أ
الرجالة كلللهم كدة يا دودى خناق فى خناااااااااااق
أ
اه اوك

انا عيد الحب ده عندنا 25 فبراير 2004

بس بقيت بكتفى بكل سنة و انت طيب

عشان كدة خراب بيوت مستعجل

25 فبراير عيد الحب و قبلها عيد الحب الرسمى و بعدها عيد جوازى و عيد ميلاده و عيد الام
m
بصى يادودى حتى لو متخانقين لااااااااااااااااااااااازم اليوم ده تتصالحوا وتجيبيله هديه وتقضوا يوم حلو ده اول عيد جواز يا ماما صدقينى الواحد بعد فتره مش هيلاقى غير الذكريات دى بكره العيال تلخمنا ومنعرفش نعمل حااااااااجه
m
DodyCat;10201178:
عيد الحب بتاع مارى بس ذكرة أول يوم جوزها قلها بحبك



ههههههههههههههههه ده كان حتتة يووووووووم
m
هههههههههههههههه
انا عيد ميلاده 4 يوليه
وعيد الحب بتاعنا 31 اغسطس
وعيد جوازنا 7/ 9 3 شهور نففففففففففففففففففففخ
أ
انا اول عيد جواز قضيناه فى الاقصر و اسوان بس كنا فى فندق عائم و فضلت ارجع طول الرحلة و يغمى عليا من الحمل و جوزى كرهنى و كره الجواز و الخلفة
أ
انا حوشت 500 جنيه بالعافية يوم عيد ميلاده و ادتهمله فى ايده و قلتله هات اللى نفسك فيه لانى اصلا كنت ميييييتة اكلينيكا من الحمل

هو جاب من السوق الحرة واحنا راجعين من رحلة عيد جوازنا البرفيوم اللى بيحبه بس للامانة قال للكل انى انا اللى اشتريته
m
بس مش شرط ان نجيب هدايا غاليه
طب انتوا عارفين انا كل يوم 7 من كل شهر بجيب هديه لجوزى ان شالله تكون ب 10 جنيه واقوله كل شهر وانت طيب النهارده مثلا بقالنا 5 شهور متجوزين او شهور او كده يعنى وهو يقولى بتفكرينى بصاحبة البيت لما تقولى كل شهر وانت طيب وتدينى وصل الايجار هههههههههههههههه
أ
boky2010;10197808:
عوووووووووووووووووووووووووو مشمصدقة ومش مستوعبة انى ااااتجوزت وهبقى ماما
مستعيلة نفسى اوى
حاسة ان النونة مش هتقتنع بيه كاام


كلنا عيال هنجيب عيال ان شاء الله

ده احلى مافى الموضوع



كوباية مايه;10197811:
,؛.ماشى يا هدى الف سلامه عليكى



الله يسلمك يا بسبس


*عروس حبيبى*;10197836:
ازيك يا كوبايه مايه انا سونسون وانتى فكرينى باسمك عشان ناسيه انا افتكر انك اسيرة حنانه صح وازيك يا هدى وازيك يا بت يا علا ادعولى عشان الوحم قارفنى



سونسون .. ربنا يعينك على الوحم عشان مرقف ... ربنا معاكى يا حبيبتى :)


مونه الدلوعه;10197840:
يابنات عوزه اسألكم
انهارده بعد المغرب لقيت نقطة دم وانا حامل فى الشهر الأول ده يكون ايه



عادى يا حبيبتى فى اول شهرين بس لو كتر عن كدة اسالى دكتور

ربنا يثبت حملك يارب وي فرحك بيه

حاولى كمان ترتاحى الفترة دى


البرج اليسر;10197894:
احنا سكتين عشان ما شاء الله بقرا فوق ال25 صفحة



هههههههههههههههههه

عاملة ايه يا منى ...؟؟؟


كوباية مايه;10197897:
,؛.هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه والله جوزك دا دماغ يا بوكى انا جوزى بقى يحبنى ارفع شعرى بالقلم كدا وانزل خصلات عشوائيه حاجات كدا زى الممثلات هههههههههههههههههه


,؛.وانا هموت واقص شعرى وهو بوزه شبرين وراااااااااااااااااافض,



انا قصيت شعرى و حطيت جوزى دام الامر الواقع :)


kato;10197939:
بخ مساء الخير لكل الموجودين انا مش عارفة انام خالص :21_164:


هدى انا زعلانة منك وهعيط كل ما تعدلى الليستة تنسى تحطينى اشد شعرى يا ناس :cry::poster_spam:




معللش يا كاتو .. الحوامل كتير ما شاء الله مش لاحقة والله



Princess_miro;10198887:
حد يحطنى فى الليستة فى شهر ابريل 23 ان شاء الله

انا تعبت بقالى 3 ساعات بقرأ الصفحات اللى فاتت :(



من عنيا يا ميرو يا قمرة

ربنا يثبت حملك يارب


Princess_miro;10198967:
بنات جبتلك موقع حلو اوى بس أمانة تدعولى ان ربنا يرزقنى بطفل سليم صالح بار بوالديه قولوا امين بالله عليكم

الموقع ده هتشوفوا عليه تطورات البيبى فى كل الشهور بالفيديو

عايزة الدعوات بقى بالله عليكم

Blood Formation in Liver



جزاكى الله خيرا يا ميرو .. بس ياريت لو فى لينكات بعد كدة متحطيهاش كدة على العام ولو حد عايزها تبعتيهاله على الخاص عشان ميبقاش مخالف يا قمرة


عروس البحر;10199109:
ماتضيفيني بقى عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :confused:



حااااااااااضر

متعيطيش بس عشان النونة


sweet_toota;10199899:
ميرو تسلمى على الموقع و المعلومات المفيدة ربنا يرزقك بطفل معافى بار بوالديه ياااارب

بنات كنت عايزة اسأل حد جاله غازات فى اول الحمل؟؟؟؟؟ اصلى من اقل حاجة اكلها و تكون خفبفة خالص احس ان بطنى منتفخة و فيها غازات مش عارفة دة طبيعى ولا لا



ده عادى

انا كان عندى غازات فظيييييييييييييييييييعة

وراحت على الشهر الرابع الحمد لله :)
m
هههههههههههههه حلوه هات اللى انت عايزه دى محسسانى انه بيشحت منك
m
مبروك لبرينسيس ميرو
الف مبرووووووووووووووووووك
أ
DodyCat;10200118:
أنا جنابى وضهرى بيوجعونى من الوقفه قوليلى زدتى فى الوزن قد ايه



انا زدت لحد دلوقتى 15 كيلو


DodyCat;10200134:
بتفكرونا ليه خلونا ساكتين ومؤدبين هتجنن على كيس ويندوز وبما انى عند ماما اليومين دول هجيبه منورا جوزى سامحنى يا رب



انتى يا بنتى لازم تكونى مسؤولى اكتر من كدة و الله ليهم حق الرجالة يقولوا ان احنا مش مسؤولين


meshmesh_romio;10201216:
هههههههههههههه حلوه هات اللى انت عايزه دى محسسانى انه بيشحت منك



هههههههههههههههه

انا كنت منتهية من الحمل كنت لسه مكتشفة انى حامل بقالى كام يوم و الوحم كان مقررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررف :ss:
m
هههههههههههههههه مش كفايه انك شايلاله بنته
L
أنا مشكلتى انى جوزى مش بيدينى فرصه اروح مكان لوحدى وانا بقى بموت فى المفجأت ونفسى اجيب الهدية من وراه
m
عندى سؤال وعايزه نتناقش فيه
لو انتى مش عجباكى دبلة الجواز بتاعتك ممكن تغيريها بعد الجواز؟؟؟؟؟؟؟؟
مطروح للنقاش
ص
اه عادى يا مشمش ايه المشكله وممكن لو حاسه انه هيزعل عنيها وهاتى واحده جديده وبدلى فيهم كل حين ومين
m
فرصه وانتى عند مامتك هاتيها
L
مشمش انا عايزة أغيرها وجوزى هو اللى مضايق انا مش فارقه
L
meshmesh_romio;10201247:
فرصه وانتى عند مامتك هاتيها

مش بتحرك من غير أذنه عارف كل تحركاتى حتى واحنا متخانقين
X