تجمع وتجهيزات ورغى حوامل مصر العساسيل لشهر رمضان الكريم

crazy ananas 21-08-2009 7,154 رد 347,310 مشاهدة
(
ندى هو انتى من المنصور بالحضن يا بنت بلادى :D

انا كنت ناوية اجيب الشايات والحاجات دية من اما الشوا او من عند عبد الهادى وعندك محلات فى الهدى سنتر فى المشاية محل اطفال وكمان بعدية الهدى سنتر محل اطفالوفى محل فاتح جديد عند اول شارع المدير بعد مجمع المحاكم اللى على البحر محلين جمب بعد واحد لعب اطفال وواحد ملابس وفى سندريلا بعد برج السوسن ولو افتكرت محلات تانية هقولك
ف
meshmesh_romio;10200982:
لا هو مش عيد جوازنا احنا عيد جوازنا بعد اسبوع
هو موافق اول يوم قاللى انه بيحبنى فيه حد فاهم حااااااااااااجه


ااااااااااااااااااااااااه شغل حبيبه امممممممممممممممم فهمت :o


يا مشمش انتى كبرتى على الخرافات دى البت ها تقول عليكو ايه ههههههههههههههههه
L
meshmesh_romio;10200982:
لا هو مش عيد جوازنا احنا عيد جوازنا بعد اسبوع
هو موافق اول يوم قاللى انه بيحبنى فيه حد فاهم حااااااااااااجه


طبعا مناسبه خاصه جدا عموما حاولى انها مش تعدى باى طريقه مش لازم أحتفال اى لافته بسيطة منك
L
meshmesh_romio;10200982:
لا هو مش عيد جوازنا احنا عيد جوازنا بعد اسبوع
هو موافق اول يوم قاللى انه بيحبنى فيه حد فاهم حااااااااااااجه


:15::15::15::15::15::15:
انااااااااااااااااااااااااااا فاهمة هههههههههههههههههههههههه اصل انا رومانسية اوي:D:D
خلاص خلي عيد جوزاكو مع مناسبة اول كلمة بحبك :15::15: مع بعض وخلاص انتي غاوية مصاريف وهدايا ايه ده؟:D
ويوم عيد الجواز قوليله فاكر ياحبيبي من اسبوع يوم .............. الساعة ..............
قولتلي بحبك هيقولك مش فاكر :D:D:D
l
ههههههههههههههههههههههههه

خلاص خلي كمان اسبوع بقي يامشمش
l
انت هتبتدزا تجيبوا حاجات البيبي من امتي يابنات؟؟؟
L
garfeild;10201008:

:15::15::15::15::15::15:
انااااااااااااااااااااااااااا فاهمة هههههههههههههههههههههههه اصل انا رومانسية اوي:D:D
خلاص خلي عيد جوزاكو مع مناسبة اول كلمة بحبك :15::15: مع بعض وخلاص انتي غاوية مصاريف وهدايا ايه ده؟:D
ويوم عيد الجواز قوليله فاكر ياحبيبي من اسبوع يوم .............. الساعة ..............
قولتلي بحبك هيقولك مش فاكر :D:D:D


الرجالة بينسو بعد الجواز :D:D
m
لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول جوزى كانسل المشوار عشان حس ان انا اتضايقت
m
اصل احنا متعودين كل سنه منفوتش اليوم كده من غير حاجه

كان نفسى واحده ذكيه منكم تفهم المناسبه من نفسها او من التوقيع
&
kato;10200997:
ندى هو انتى من المنصور بالحضن يا بنت بلادى :D

انا كنت ناوية اجيب الشايات والحاجات دية من اما الشوا او من عند عبد الهادى وعندك محلات فى الهدى سنتر فى المشاية محل اطفال وكمان بعدية الهدى سنتر محل اطفالوفى محل فاتح جديد عند اول شارع المدير بعد مجمع المحاكم اللى على البحر محلين جمب بعد واحد لعب اطفال وواحد ملابس وفى سندريلا بعد برج السوسن ولو افتكرت محلات تانية هقولك


فين عبد الهادى دة؟؟؟
واغلب المحلات اللى على المشاية مبلاقيش فيها حاجات الاطفال النيو بورن...
والشوا حاجاته سيئة جدا خااااااااااااااالص ....
لسة سيندريلا مدخلتوش

فراشه فى بيتها;10200990:
لأ قنوعه البت عايزه القديم بسسسسسسسسسس


مايغلاش عليكى لبس ريم وريم نفسها ياحبيبتى:tongue:

ابداى هاتى لبس داخلى شايات وكترى منها ولبس بيت وكام طقم خروج وشدى حيلك شويه والا هاجيلك:mad:

الحاجات دى اول 3 شهور ؟؟؟؟
اجيب كام شاية وكام فانلة وكام بنطلون وكام طقم خروووووووووج؟؟؟؟
قولى يا سوابق
(
garfeild;10201008:

:15::15::15::15::15::15:
انااااااااااااااااااااااااااا فاهمة هههههههههههههههههههههههه اصل انا رومانسية اوي:D:D
خلاص خلي عيد جوزاكو مع مناسبة اول كلمة بحبك :15::15: مع بعض وخلاص انتي غاوية مصاريف وهدايا ايه ده؟:D
ويوم عيد الجواز قوليله فاكر ياحبيبي من اسبوع يوم .............. الساعة ..............
قولتلي بحبك هيقولك مش فاكر :D:D:D



هى بعد ما تعمل وتحتفل وتجهز يقولها مش فاكر انتى عايزها تتخنق اكتر ههههههههههههههه
احنا عايزين نهديها مش تولع فى نفسها :D:D
l
منا فهمت يامشمش

عيد حب يعني
m
هههههههههههههههه ده انا اولع فيه وفى نفسى لو قاللى مش فاكر
m
اسم الله عليكى ياميرو طول عمرك بتفهميها وهى طايره
ص
ليه طبيعى اصلا كل الرجال مش بتفتكر دنا الى فكرت جوزى بعيد ميلاده تصورى دى الحمد لله
هههههههههه
L
meshmesh_romio;10201021:
لووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول جوزى كانسل المشوار عشان حس ان انا اتضايقت


قشطة ظبطى بقى
m
انا فرحانه اوى انه فهم ان انا اتضايقت ولغى الميعااااااااد
قولولى بقى اعمل ايه النهارده ده اول مره نحتفل بيه فى بيتنا
L
kato;10201033:
هى بعد ما تعمل وتحتفل وتجهز يقولها مش فاكر انتى عايزها تتخنق اكتر ههههههههههههههه
احنا عايزين نهديها مش تولع فى نفسها :D:D

بضحكها والله ياكاتو
اصل انا حاسه بيها وخصوصا انها هتشوف حماتها النهارده:D انا اينعم مليش حماه الله يرحمها بس حاسه بيها لان اختي عندها حماه عسل وسكر اللهم اني صائمة
l
هههههههههههههههه اصلي عصفورة

محدش رد عليا هتشتروا حااجات البيبي من امتي لشهر الكام وايه اللي اجيبه؟؟
د
فراشه هاه مين فينا هيولد الاول انا بيجيلى الوجع وانت بتحسي بالوجع ولا ايه
X